ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15-16

17 1 3
                                    


ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15

«Ο πλάγιος λόγος λοιπόν χρησιμοποιείται για να δοθεί έμφαση στην ενέργεια και όχι σε αυτόν που την κάνει, καθώς μπορεί να μας είναι άγνωστος, ή να μην μας ενδιαφέρει. Θα ξεκινήσουμε με το παράδειγμα 1 στην σελίδα 37...»

Η φωνή του Λουκά αντηχούσε καθαρά στην αίθουσα. Στα αφτιά της Μάρας όμως έφτανε σαν βαβούρα. Παρακολουθούσε τις σταγόνες της βροχής στο τζάμι της μπαλκονόπορτας απέναντί της.

«Μάρα, θα σημειώσεις τίποτα, ή θα τα θυμάσαι όλα;» ειρωνεύτηκε ο Λουκάς διακόπτοντας το μάθημα. Η Μάρα κοκκίνησε, καθώς σιγανά γέλια ακούστηκαν στην αίθουσα. Χωρίς να απαντήσει, άνοιξε το τετράδιό της και αντέγραψε την απάντηση από την Αναστασία που καθόταν δίπλα της.

«Συνεχίζω» είπε ο Λουκάς αυστηρά και έδωσε τον λόγο στην Άννα, η οποία είχε σηκώσει το χέρι της για να απαντήσει.


«Τί κάνεις εδώ;»

«Περνούσα τυχαία».

«Δεν σε πιστεύω».

Ο Μάιλς γέλασε. «Όπως θες. Πού έχεις αφήσει το ποδήλατό σου;»

«Στον παππού, γιατί;»

«Πάμε λοιπόν».

«Μπορώ και μόνη μου».

«Το ξέρω ότι μπορείς. Αλλά είδες τί έγινε μόλις. Δεν το περίμενα έτσι το νησί» μουρμούρισε ο Μάιλς και ξεκίνησε να περπατάει. Η κοπέλα τον ακολούθησε.

«Δεν μου έχει ξανασυμβεί».

«Και ούτε χρειάζεται. Πώς πήγε λοιπόν η προπόνηση;»

«Δεν περνούσες τυχαία, έτσι δεν είναι;» ρώτησε η κοπέλα, αγνοώντας την ερώτησή του.

«Στο 'χω ξαναπεί ότι σε θεωρώ έξυπνη» μουρμούρισε ο Μάιλς.

«Άρα έχω δίκιο».

«Για ποιο πράγμα;» Φύσηξε τον καπνό προς τα πάνω.

«Σε έχει βάλει ο παππούς να με προσέχεις;»

Ο Μάιλς την κοίταξε.

«Τί θα αλλάξει αν σου απαντήσω;»

«Θα ξέρω ότι η εικασία μου είναι σωστή».

Η απάντηση έκανε τον άνδρα να γελάσει. «Αφού το ξέρεις ήδη».

«Θέλω να είμαι σίγουρη» είπε η Μάρα αποφασιστικά.

«Εντάξει λοιπόν, με έχει βάλει να σε προσέχω. Μετά το μήνυμα που είδε δεν έχει ησυχάσει. Και καλά θα κάνεις να μην συναντηθείς με αυτόν τον άνθρωπο». Ο τόνος της φωνής του είχε γίνει απότομα σοβαρός.

Κάτω Από Την ΕπιφάνειαWhere stories live. Discover now