ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5-6

12 1 1
                                    

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5

Οι επόμενες μέρες κύλησαν ήσυχα, χωρίς επιπλέον συναντήσεις, καθώς ο Μάιλς σκόπευε να στήσει ένα συγκεκριμένο σχέδιο για αυτή που νόμιζε πως θα ήταν πρώτη συνάντηση της Μάρας και του Αλέξη, πράγμα που φυσικά δεν ήταν αλήθεια. Η κοπέλα από την άλλη, ένιωθε τις τύψεις να την τρώνε όλο και περισσότερο, σε σημείο που το μόνο που ένιωθε σε καθημερινή βάση ήταν άγχος και φόβος, χωρίς να έχει όρεξη να κάνει τίποτα.

Συνέχιζε τις προπονήσεις της με τον Μάιλς, πηγαίνοντας όλο και λιγότερο στο γήπεδο, πράγμα που είχε κάνει τον Κατσάτου να ανησυχήσει και να της μιλήσει. Όταν δεν έλαβε κάποια απάντηση από την Μάρα, αναγκάστηκε να τηλεφωνήσει στην μητέρα της:

«Γεια σας, πώς είστε;»

Η Ειρήνη παραξενεύτηκε από την κλήση. «Γεια σας, καλά, εσείς; Συμβαίνει κάτι;»

«Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε, απλώς ήθελα να σας ενημερώσω ότι η Μάρα τελευταία έχει χάσει αρκετές προπονήσεις. Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε αλλά...»

«Όχι, δεν το γνώριζα» τον έκοψε η Ειρήνη.

«Δεν βρίσκεται στο σπίτι δηλαδή;» απόρησε ο προπονητής.

«Όχι...όσες φορές βρίσκομαι εγώ στο σπίτι την ώρα των προπονήσεών σας η Μάρα έχει φύγει...με την πρόθεση φυσικά να έρθει στο γήπεδο...δεν είχα ιδέα ότι δεν ερχόταν...»

Η γυναίκα είχε σαστίσει.

«Μάλιστα, συγγνώμη δεν ήθελα να σας αναστατώσω, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να ανησυχείτε όμως» προσπάθησε να την καθησυχάσει, νιώθοντας άσχημα για την απόφασή του να τηλεφωνήσει.

«Ναι...ε, ευχαριστώ που με ενημερώσατε...θα της μιλήσω».

Χωρίς να χάσει χρόνο πήρε τηλέφωνο την Μάρα, η οποία βρισκόταν στην θάλασσα με τον Μάιλς για προπόνηση.

«Μάρα, πού είσαι;»

«Στο γήπεδο για προπόνηση» αποκρίθηκε η κοπέλα.

«Σταμάτα τα ψέματα Μάρα, μίλησα με τον Κατσάτου πριν λίγο! Πες μου πού είσαι αμέσως!»

Η Μάρα γούρλωσε τα μάτια της, τραβώντας την προσοχή του Μάιλς, που μέχρι τότε έκανε κάμψεις στην άμμο, περιμένοντάς την να τελειώσει το τηλεφώνημα.

«Εντάξει, δεν είμαι στο γήπεδο, είμαι με τον Μάιλς στην θάλασσα και...κάνουμε προπόνηση στην άμμο, για να δυναμώσουν τα πόδια μου...θα βοηθήσει στους αγώνες».

Κάτω Από Την ΕπιφάνειαWhere stories live. Discover now