ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6
«Είσαι σοβαρός;!» Ο Λουκάς δεν μπορούσε να συγκρατήσει τα νεύρα του. «Είναι δεκαέξι! Έχει σχολείο, φροντιστήρια! Τί την βάζεις να κάνει;»
«Λουκά, άκουσέ με».
«Δεν θέλω να ακούσω τίποτα Μάιλς! Θέλω να της πεις να σταματήσετε αυτό που κάνετε αμέσως! Δεν έφερα αντίρρηση ούτε είπα κάτι για την αυτοάμυνα ή ό,τι στο καλό της μάθαινες, γιατί αυτό την έκανε να νιώθει μεγαλύτερη ασφάλεια. Μέχρι εκεί! Πότε προέκυψε αυτή η συνεργασία; Τί στο καλό νομίζετε ότι θα πετύχετε; Και καλά η Μάρα...είναι μικρή και το θέμα την αφορά άμεσα. Εσύ τί στο καλό κάνεις; Σε θεωρούσα πολύ πιο έξυπνο από αυτό. Να συνεργάζεσαι με ένα δεκαεξάχρονο κορίτσι για να κλείσετε τον πατέρα της φυλακή;! Και αυτό που με νοιάζει περισσότερο είναι ότι μέχρι στιγμής δεν έχει προσπαθήσει να πειράξει την Μάρα! Άμα μάθει για την συνεργασία σας εσύ θεωρείς ότι δεν θα κινδυνεύει μετά;»
«Μπορώ να την προστατεύσω, Λουκά!»
«Όχι Μάιλς, δεν μπορείς! Δεν το καταλαβαίνεις; Δεν γίνεται να είσαι συνέχεια από πάνω της ούτε να την ακολουθείς όπου κι αν πάει για να την προστατεύεις. Αυτό το γελοίο αστειάκι πρέπει να σταματήσει γιατί θα μπλέξετε και οι δύο! Και ειδικά εκείνη. Άμα το μάθει η μητέρα της θα γίνει χαμός! Βάλτε ένα τέλος σε αυτό το συντομότερο δυνατόν, αλλιώς θα το κάνω εγώ!»
«Δεν σε αφορά αυτό το θέμα!» αναφώνησε εξοργισμένος ο Μάιλς.
«Και βέβαια με αφορά, γιατί με αφορά η Μάρα! Κάνεις μαλακίες όπως πάντα, και σκέφτεσαι μόνο τον εαυτό σου! Τί θέλεις να πετύχεις ρε; Να πάρεις εκδίκηση; Χρησιμοποιώντας την κόρη του; Έχεις τρελαθεί;»
«Δεν έχεις ιδέα τί λες!»
«Ναι, λες και εσύ έχεις ιδέα τί σκατά κάνεις!» ειρωνεύτηκε ο καθηγητής.
«Βαρέθηκα την κριτική σου Λουκά! Δεν χρησιμοποίησα κανέναν. Ιδέα της Μάρας ήταν!»
«Είναι δεκαέξι Μάιλς! Θεέ μου, παίρνεις στα σοβαρά ένα δεκαεξάχρονο κορίτσι για κάτι τόσο επικίνδυνο;»
«Αρνούμαι να το συζητήσω παραπάνω μαζί σου. Έτσι κι αλλιώς έχει τελειώσει αυτή η ιστορία. Εγώ και η Μάρα δεν μιλάμε πλέον, ούτε ψάχνουμε κάτι. Το θέμα έχει λήξει» είπε ο Μάιλς, με πιο ήρεμο τόνο.
Ο Λουκάς φάνηκε να χαλαρώνει επίσης, και τον κοίταξε στα μάτια. «Οι φίλες της μου είπαν ότι συναντάει τον πατέρα της».
YOU ARE READING
Κάτω Από Την Επιφάνεια
AdventureΗ Μάρα ήταν ένα πολυάσχολο κορίτσι, γεμάτη ενέργεια και περιέργεια για νέα πράγματα. Στα δέκατα έκτα γενέθλιά της και μετά την συναυλία της, την βρίσκει ο πατέρας της, που είχε πλέον βγει από την φυλακή, κάνοντας το αίμα να παγώσει στις φλέβες της...