ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9

19 1 3
                                    

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9

«Αυτό θα πονέσει...κρατήσου...» μουρμούρισε ο Μάιλς.

Η κοπέλα καθόταν πάνω στον πάγκο του μπάνιου, δίπλα στον νιπτήρα, για να βρίσκεται κάτω από το φως. «Δεν κάνω και τίποτα άλλο τόση ώρα, μόνο πονάω!» παραπονέθηκε.

Ο άνδρας αναστέναξε. Έριξε οινόπνευμα σε ένα κομμάτι βαμβάκι και πλησίασε την κοπέλα. «Υπομονή ρε Μάρα...Τί να σε κάνω...»

Η κοπέλα δεν μίλησε. Έσκυψε το κεφάλι και έκλεισε σφιχτά τα μάτια της, περιμένοντας το βαμβάκι να ακουμπήσει την πλάτη της, κάτι που τελικά δεν έγινε. Άνοιξε διστακτικά τα μάτια της και κοίταξε τον άνδρα.

«Θυμήθηκες τίποτα άλλο για αυτόν στα αποδυτήρια;» την ρώτησε ξαφνικά, πριν τελικά ακουμπήσει το λουσμένο με οινόπνευμα βαμβάκι στην πληγή της.

Η Μάρα έσφιξε την μπουνιά της από τον πόνο. «Όχι» ψέλλισε, σφίγγοντας το σαγόνι της.

«Μάλιστα...» μουρμούρισε ο Μάιλς και απομάκρυνε το βαμβάκι από το δέρμα της, φυσώντας με το στόμα του. «Αυτό ήταν».

«Ευχαριστώ» μουρμούρισε η κοπέλα και κατέβηκε από τον πάγκο. «Μπορείς να...» ξεκίνησε, κάνοντας νόημα στον Μάιλς με το χέρι της, για να βγει έξω.

Ο Μάιλς την κοίταξε για λίγο με απορία, αλλά δεν άργησε να καταλάβει τί εννοούσε. «Ναι...σωστά. Όταν τελειώσεις ετοιμάσου να σε πάω στον Θανάση» είπε, πριν κλείσει την πόρτα πίσω του.

Η Μάρα έβγαλε βιαστικά από την τσέπη της το κουτί με τα χάπια. Το άνοιξε, και έβγαλε ένα χάπι. Δίστασε.

«Δεν ξέρω αν το έκανε στα αλήθεια...» σκέφτηκε.

Από την άλλη, δεν είχε τρόπο να το μάθει. Το μόνο που θυμάται πριν λιποθυμήσει, ήταν ο Αλέξης από πίσω της, να της σπρώχνει το πρόσωπο, κολλημένο στον τοίχο. Όταν ξύπνησε, βρισκόταν μόνη της στο ντουζ. Εκτός από τους πόνους στο σώμα της, δεν ένιωθε κάτι άλλο που να σήμαινε ότι είχε γίνει αυτό που φοβόταν. Εν τέλει, αποφάσισε να μην ρισκάρει τίποτα.

«Γιατί ήταν καλός μαζί μου τόσο καιρό;»

Κοίταξε τον εαυτό της στον καθρέφτη. Τα μάτια της βούρκωσαν. Έμοιασαν να κοκκίνησαν απευθείας. Έστρεψε το βλέμμα της χαμηλά, στο μικρό χάπι ανάμεσα στα δάχτυλά της. Τα μάτια της έτσουξαν, καθώς τα δάκρυα ξεκίνησαν να τρέχουν πάνω στα μάγουλά της. Βγήκε διστακτικά από το μπάνιο, ανοίγοντας σιωπηλά την πόρτα.

Κάτω Από Την ΕπιφάνειαDove le storie prendono vita. Scoprilo ora