ΚΕΦΑΛΑΙΟ 8
Η Μαριάνθη και η Αναστασία περπατούσαν προς την καντίνα δίπλα στο γήπεδο, ακολουθούμενες από τον Ορέστη.
«Τελικά είναι πολύ ηλίθιος» σχολίασε η Μαριάνθη.
«Ίσως» συμφώνησε ο Ορέστης. «Που είπε ότι πηγαίνει;»
«Πάει να βρει την Μάρα στο σπίτι της για να επανορθώσει» είπε κοροϊδευτικά η Αναστασία.
«Μα...δεν μου είπατε ότι είναι στον παππού της;» ρώτησε μπερδεμένος ο Ορέστης.
«Ακριβώς» αποκρίθηκε η Μαριάνθη, με ένα πλατύ χαμόγελο ευχαρίστησης στα χείλη.
Ο Ορέστης εξακολουθούσε να μην καταλαβαίνει.
«Του είπαμε ότι είναι σπίτι της. Άστον να κάνει ένα παραπάνω αχρείαστο δρομολόγιο. Δεν παθαίνει τίποτα. Του αξίζει άλλωστε» εξήγησε η Αναστασία, και ανταπέδωσε το χαμόγελο στην Μαριάνθη.
«Είστε απίστευτες».
«Σταμάτα εδώ!» φώναξε η Μάρα, εκατό περίπου μέτρα πριν φτάσουν στο σπίτι της.
Ο Μάιλς φρενάρισε απότομα. «Τρελάθηκες; Γιατί;»
«Εσύ είπες ότι δεν θέλεις να μείνω σπίτι μόνη μου. Αν αυτός...από το γήπεδο...βρίσκεται εδώ κοντά και μας δει να σταματάμε εκεί μπροστά και...ξέρεις...»
«Εντάξει» μουρμούρισε ο άνδρας συνοφρυωμένος και κατέβηκε από το όχημα.
Περπάτησαν βιαστικά την απόσταση, και η Μάρα έβαλε το κλειδί στην κλειδαρότρυπα της μικρής καγκελόπορτας. Πριν προλάβει να το γυρίσει, ο Μάιλς την σκούντησε.
«Έλα μαζί μου! Μην βγάλεις άχνα!» ψιθύρισε και την τράβηξε από το χέρι, προς το χωράφι ενός εγκαταλελειμμένου σπιτιού, ακριβώς απέναντι από το δικό της.
«Τρελάθηκες;» απόρησε η κοπέλα.
«Σςςςςςς. Σκύψε και κρύψου εδώ» είπε ο άνδρας.
Οι δυο τους έσκυψαν ανάμεσα στα χόρτα, ακουμπώντας στον τραχύ πέτρινο τοίχο για ισορροπία.
«Τα κλειδιά τα έχεις μαζί σου έτσι;» ρώτησε ψιθυριστά ο άνδρας, σκυμμένος πίσω της.
«Ναι, τί έγ...»
Πριν προλάβει να ολοκληρώσει, ο Μάιλς την σκούντησε ελαφρά, και της έδειξε προς το σπίτι. Την ίδια στιγμή, ο Αλέξης φάνηκε ανάμεσα στις σκιές, να περπατάει και τελικά να στέκεται μπροστά στην μικρή καγκελόπορτα της αυλής. Κοιτούσε προς το σπίτι, με την πλάτη του γυρισμένη προς τους άλλους δύο, που κρύβονταν ακόμη ανάμεσα στα χόρτα. Η κοπέλα γούρλωσε τα μάτια της. Η καρδιά της άρχισε να χτυπάει πιο δυνατά, και κρύος ιδρώτας την έλουσε. Έμεινε ακίνητη, προσπαθώντας να σταθεροποιήσει την αναπνοή της.
BINABASA MO ANG
Κάτω Από Την Επιφάνεια
AdventureΗ Μάρα ήταν ένα πολυάσχολο κορίτσι, γεμάτη ενέργεια και περιέργεια για νέα πράγματα. Στα δέκατα έκτα γενέθλιά της και μετά την συναυλία της, την βρίσκει ο πατέρας της, που είχε πλέον βγει από την φυλακή, κάνοντας το αίμα να παγώσει στις φλέβες της...