ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9
Η Μάρα έβγαλε το μικρό ημερολόγιο από την τσάντα που της είχε δώσει ο Μάιλς για τις παλιές εφημερίδες. Κάθισε στον καναπέ και του το έδωσε να το διαβάσει. Ο άνδρας ξεφύλλιζε τις σελίδες. Οι ημερομηνίες ξεκινούσαν δύο χρόνια πριν τον θάνατο του Φώτη, όταν η Μάρα ήταν εννιά χρονών και η Ανατολή πέντε.
«Αγαπητό μου ημερολόγιο,
Σήμερα γύρισε πιωμένος και νευριασμένος. Είχα βάλει τα κορίτσια για ύπνο όταν ήρθε στο δικό μας υπνοδωμάτιο και άρχισε να φωνάζει. Μετά ξεκίνησε να...»
«Δεν μπορώ να το διαβάσω αυτό!» αναφώνησε ο Μάιλς με μία γκριμάτσα, διακόπτοντας την διήγησή του και έδωσε το τετράδιο στην Μάρα.
Μετά από λίγα λεπτά σιωπηλής ανάγνωσης, η κοπέλα σήκωσε το κεφάλι της και τον κοίταξε με γουρλωμένα μάτια.
«Ουσιαστικά λέει ότι της μιλούσε άσχημα» είπε και ξεφύλλισε τις επόμενες σελίδες. «Μερικές φορές την είχε χτυπήσει...και γυρνούσε συχνά πιωμένος. Εδώ λέει «δεν ξέρω που έχει μπλέξει. Ίσως να πρέπει να φύγω με τα παιδιά». Δεν είναι αυτά αρκετά στοιχεία για να τον κλείσουμε φυλακή;»
«Όχι» αποκρίθηκε απογοητευμένος ο Μάιλς. «Αμφιβάλλω αν με την πορεία της χώρας για τέτοια θέματα θα πάθει κάτι ο Αλέξης μόνο από ένα ημερολόγιο».
«Μα το λέει ξεκάθαρα! Έπινε και την έχει χτυπήσει!»
«Κράτησέ το. Θα μας φανεί χρήσιμο, αυτό είναι το μόνο σίγουρο, αλλά χρειαζόμαστε και κάτι παραπάνω».
«Μήπως τότε να αφήσουμε τον Καραγιάννη και τους δύο συνεργάτες του και να αναζητήσουμε τον πατέρα μου; Δεν ξέρουμε ούτε που μένει εδώ πέρα».
«Και προτείνεις να τον ακολουθήσουμε να δούμε πού μένει;»
«Γιατί όχι; Αν μπορέσουμε να μπούμε στο σπίτι και να κρύψουμε κάποιο μαγνητόφωνο;»
«Πολλές ταινίες βλέπεις, Μάρα. Δεν πρόκειται να λειτουργήσει αυτό».
Η Μάρα έμεινε για λίγο αμίλητη. Έπειτα αποφάσισε να του αποκαλύψει την συνάντηση της προηγούμενης ημέρας: «Χθες ήρθε στο φροντιστήριο αφού τελείωσα μάθημα. Είχε πιει και έλεγε κάτι ασυναρτησίες του τύπου «είμαι πιο έξυπνος από όλους σας» και «δεν μπορείς να μου την φέρεις και δεν θα καταφέρεις τίποτα» και μετά βγήκε έξω ο Λουκάς και απλά πέταξε το μπουκάλι κάτω και έφυγε. Μετά πέτυχα τους άλλους και προέκυψε ο καβγάς».
YOU ARE READING
Κάτω Από Την Επιφάνεια
AdventureΗ Μάρα ήταν ένα πολυάσχολο κορίτσι, γεμάτη ενέργεια και περιέργεια για νέα πράγματα. Στα δέκατα έκτα γενέθλιά της και μετά την συναυλία της, την βρίσκει ο πατέρας της, που είχε πλέον βγει από την φυλακή, κάνοντας το αίμα να παγώσει στις φλέβες της...