ΚΕΦΑΛΑΙΟ 21
Η Μάρα άνοιξε τα μάτια της και κοίταξε τριγύρω. Ήταν ξαπλωμένη στον καναπέ. Φορούσε ακόμη το φόρεμά της, και τα τακούνια της βρίσκονταν πεταμένα μπροστά στην είσοδο. Στραβοκατάπιε. Το στόμα της ήταν ξερό. Κοίταξε δεξιά της. Ο Μάιλς καθόταν στην πολυθρόνα απέναντί της και διάβαζε ένα βιβλίο.
«Τί έγινε;» τον ρώτησε και ανασηκώθηκε, ακόμη ζαλισμένη.
«Δεν θυμάσαι;» ρώτησε ο άνδρας ήρεμα και χαμήλωσε το βιβλίο από τα μάτια του.
«Θυμάμαι να γυρνάμε εδώ και να πηγαίνω κατευθείαν στο μπάνιο...» δίστασε για λίγο και τον κοίταξε. «Έκανα εμετό;» ρώτησε σιγανά, με μία έκφραση αηδίας.
Ο Μάιλς άφησε το βιβλίο στο τραπέζι μπροστά του και αναστέναξε. «Τρεις φορές».
Η Μάρα κάλυψε το πρόσωπό της με το χέρι της ντροπιασμένη. «Συγγνώμη...»
«Πώς είσαι;» ρώτησε ο άνδρας, αγνοώντας τον απολογητικό τόνο της.
«Το κεφάλι μου πονάει πολύ» μουρμούρισε εκείνη.
«Με τις βλακείες που κάνεις» απάντησε και σηκώθηκε από την πολυθρόνα. Τέντωσε τα χέρια του πάνω από το κεφάλι του, περπάτησε προς την κουζίνα και έβαλε νερό σε ένα ποτήρι. Έπειτα έκατσε δίπλα στην κοπέλα και της έδωσε το νερό. Εκείνη τον ευχαρίστησε και άρχισε να πίνει.
«Συγγνώμη» μουρμούρισε ξανά, λίγο αργότερα, αποφεύγοντας το βλέμμα του.
Αυτή τη φορά ο άνδρας απάντησε: «Δεν είναι το θέμα να ζητήσεις συγγνώμη από εμένα, Μάρα. Τί σκεφτόσουν;! Τσιγάρο;»
«Είπες εσύ» ειρωνεύτηκε η κοπέλα.
«Άσε με εμένα, Μάρα. Εγώ δεν είμαι δεκαέξι» αντιγύρισε ο Μάιλς απότομα. «Επίσης, τί ήταν αυτό στο στενό; Ποιοι ηλίθιοι ήταν αυτοί;»
«Αυτοί που είχα πλακώσει την μέρα που ήρθα σπίτι του παππού με πρησμένο μάτι».
«Μα καλά, τί ζόρι τραβάνε;» ρώτησε ο άνδρας εξοργισμένος.
«Δεν ξέρω, ήταν κάτι σαν εκδίκηση...»
«Μάρα, με το ζόρι στεκόσουν στα πόδια σου. Τί νόμιζες; Ότι θα μπορούσες να τους πλακώσεις και τους τρεις ξανά;»
«Δύο ήταν! Επίσης δεν φταίω εγώ...Με το που βγήκα στον δρόμο με τράβηξαν στο στενό!»
«Αυτό σου έλειπε! Να το ξεκινούσες εσύ! Τέλος πάντων...πεινάς;»
«Λίγο...» μουρμούρισε η κοπέλα και ξάπλωσε πάλι, μαζεύοντας τα πόδια της προς την κοιλιά της, για να μην ενοχλεί τον Μάιλς που ήταν καθισμένος στην άκρη.
YOU ARE READING
Κάτω Από Την Επιφάνεια
AdventureΗ Μάρα ήταν ένα πολυάσχολο κορίτσι, γεμάτη ενέργεια και περιέργεια για νέα πράγματα. Στα δέκατα έκτα γενέθλιά της και μετά την συναυλία της, την βρίσκει ο πατέρας της, που είχε πλέον βγει από την φυλακή, κάνοντας το αίμα να παγώσει στις φλέβες της...