ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1
Στο ωδείο κυριαρχούσε πανικός από κόσμο. Παιδιά μετακινούνταν από αίθουσα σε αίθουσα, με τα αναλόγια ή τα όργανά τους στο χέρι. Παντού επικρατούσε βαβούρα είτε από ομιλίες, είτε από τα όργανα των μαθητών που ακούγονταν πίσω από τις κλειστές πόρτες.
Πλησίαζε η συναυλία για το τέλος της χρονιάς, και όπως κάθε χρόνο η ατμόσφαιρα προετοιμασίας ήταν το ίδιο αγχωτική και πιεστική, το όμορφο όμως αποτέλεσμα αντάμειβε τους κόπους μαθητών και καθηγητών.
Η Μάρα βγήκε από την αίθουσα όπου έκανε το μάθημά της, με σκυμμένο κεφάλι, με αποτέλεσμα να κοπανήσει ελαφρά πάνω σε ένα αγόρι που κρατούσε δύο αναλόγια, και στήριζε ανάμεσα στα χείλη του την γωνία μίας παρτιτούρας. Τα δύο παιδιά κοιτάχτηκαν για λίγο σοκαρισμένα. Ύστερα από την μικρή παύση, η Μάρα ζήτησε συγγνώμη για την σύγκρουση, προσπέρασε το αγόρι και μερικά άλλα παιδιά που είχαν συγκεντρωθεί σε ένα σημείο του διαδρόμου προσπαθώντας να ανοίξουν το ντουλάπι όπου βρίσκονταν μερικά υποπόδια για τους μαθητές της κιθάρας: Το συγκεκριμένο ντουλάπι κολλούσε συχνά, αλλά κανείς δεν έλεγε να το φτιάξει.
Η κοπέλα βγήκε έξω από το παλιό κτίριο και ξεκίνησε τον δρόμο της προς το καφενείο, όπου θα συναντούσε την Μαριάνθη για έναν καφέ. Ο καιρός εκείνη την μέρα ήταν πολύ καλός – ηλιόλουστος, με καθαρή ατμόσφαιρα – κάνοντάς της να ξεχάσει για λίγο τα καθόλου καθησυχαστικά λόγια του καθηγητή της στο μάθημα προηγουμένως:
«Μάρα, η συναυλία πλησιάζει. Αν δεν σοβαρευτείς να μελετήσεις όπως σου έχω πει, δεν θα έχω άλλη επιλογή από το να μην σε αφήσω να παίξεις, και νομίζω πως ούτε εσύ θέλεις κάτι τέτοιο...»
Η πίεση ήταν μεγάλη. Η ψυχολογία και η αυτοπεποίθησή της βρίσκονταν σε υπερβολικά χαμηλά επίπεδα, παράλληλα με την διάθεσή της, ύστερα από το συμβάν με τον Πάνο στον χορό και τον τσακωμό με τον Μάιλς.
«Μάρα! Εδώ!» άκουσε την Μαριάνθη να της φωνάζει, από ένα από τα τραπέζια στον εξωτερικό χώρο του καφενείου. «Γεια, τί κάνεις;» ρώτησε, μόλις η κολλητή της έκατσε.
«Καλά, εσύ;»
«Δεν ακούγεσαι καλά...»
«Δεν είναι κάτι...απλώς δεν έχω προετοιμαστεί καλά για την συναυλία και ο κύριος Γιώργος είπε ότι μπορεί και να μην με αφήσει να παίξω αν δεν μελετήσω...» είπε η Μάρα μελαγχολικά.
«Δεν σε φοβάμαι, θα τα καταφέρεις...» απάντησε αποφασιστικά η Μαριάνθη, προσπαθώντας να δώσει κουράγιο στην φίλη της. «Με τον Μάιλς τί έγινε; Ακόμα δεν μιλιέστε;» ρώτησε για να αλλάξει το θέμα, γνωρίζοντας ήδη την απάντηση.
YOU ARE READING
Κάτω Από Την Επιφάνεια
AdventureΗ Μάρα ήταν ένα πολυάσχολο κορίτσι, γεμάτη ενέργεια και περιέργεια για νέα πράγματα. Στα δέκατα έκτα γενέθλιά της και μετά την συναυλία της, την βρίσκει ο πατέρας της, που είχε πλέον βγει από την φυλακή, κάνοντας το αίμα να παγώσει στις φλέβες της...