~~
Wróciliśmy do domu. Właśnie siedzę w gabinecie Karola z Bartkiem, Oliwierem i Patrykiem. Tylko z nimi, ponieważ to było przed tą akcją z pobiciem.
- Więc słucham was - zaczął szef. Wzrok przewrócił na Barana.
- No to ogólnie jechałem z Kostkiem autem, co nie, ale po chwili zaczął starsznie głupie rzeczy gadać o Więc się wkurzyłem i no jakoś tak wyszło - wzruszył ramionami "mój chłopak." Zaraz "były."
- Powiedziałem tylko, że ją kocham - uśmiechnął się do mnie, a ja do niego.
- Podrywa mi dziewczynę - warknął Mortal.
- Wiktoria, proszę wypowiedz się na ten temat. Jak spostrzegasz Twój i Patryka związek - Friz przeprowadził swój wzrok na mnie.
- Ja chcę rozstać się z Patrykiem. Tak, bo nie czuję się dobrze z nim. Uważam, że za bardzo agresywnie się zachowuje. Nie chcę go w żaden sposób zniszczyć. Ani w realu, ani w internecie. Więc proszę, abyśmy załatwili to pokojowo. Wtedy będzie lepiej dla mnie, jak i dla niego. Tak sądzę. Po prostu nie jesteśmy dla siebie przeznaczeni. Proste. On sobie znajdzie kogoś i ja.. - spojrzałam na Oliwiera, a później na swoje ręce. Lekko się uśmiechnęłam.
- Dobrze, a więc nagracie film na Twój kanał, Wika. Odnośnie tego, że zerwaliście, ponieważ Patryk stracił uczucia. Tego macie się trzymać i nic więcej nie gadacie. Następnie Patryk, wrócisz do Twojego i Wiktorii pokoju i się spakujesz. Zostajesz wyrzucony z genzie. Ale Twoja wymówka jest taka, że chciałeś się skupić bardziej na sobie. Nikt nic nie powie, że zostałeś wywalony, ale sam masz jakoś przekonać do tego widzów, że naprawdę tak było - wypowiedział się poważnie Karol Friz Wiśniewski, a ja parsknęłam po cichu.
- Mhm.. - mruknął Baran. Myślałam, że zacznie szczekać czy coś, no ale jak widać, odpuścił sobie.
~~
Aktualnie minął tydzień od tamtej sytuacji. Nasze rozstanie jest ogłoszone i odejście jego z genzie również. Czy jestem szczęśliwa? Raczej tak. Bo to co robił, to była przesada. Serio. Zrobił wielką krzywdę, nie tylko mi, ale także też Oliwierowi. A właśnie. Co z nim? On ma się zajebiście fizycznie. Bo psychicznie, to każdy w tym domu ma się koszmarnie. Ale ogólnie, to jestem dumna z Karola. Zachował się dojrzale i jestem mu wdzięczna za wszystko.
__________
@mortalcioyt
Opis: Dziękuję za wszystko ❤ życzę wam powodzenia 🐞🍀
Polubiono przez: @frizoluszek, @natalka.sokolowskaa, @swiezy_bartek i 98 651 innych..
Komentarze:
@hi_hania: My też dziękujemy, Patryś
@bartekkubicki: Było fajnie
@julitarozalska: 🤍
@fpgenzie85: czemu nie wstawiłeś zdjęcia z Kostkiem i Wiką??
➥@fpkartonii2115: bo zerwali
➥@fpgenzie85: a z Kostkiem?
➥@fpkartonii2115: Wika jest z Oliwierem bo ja ich widziałam na mieście jak byli razem dwa dni temu na kolacji
➥@fpgenzie85: masz zdjęcie?
➥@fpkartonii2115: nie
➥@fpgenzie85: więc kłamiesz*Wczytaj więcej..*
__________
- Ja tam się cieszę, że nie wstawił z nami zdjęcia - uśmiechnęłam się do Oliwiera.
- No rel - przytulił mnie chłopak.
- Kocham Cię.. - pocałowałam go w szyję.
- Ja Ciebie też, Wisia.. - objął mnie mocniej. - nie pozwolę nikomu Ciebie mi odebrać..
- Cieszę się bardzo.. - szepnęłam.
Złożył mi delikatnego buziaka w usta.
- Chcesz gdzieś wyjść? - spytał.
- No możemy w sumie - zagryzłam wargę. - sami?
- Zależy od Ciebie - posłał mi znaczący uśmiech.
- Możemy wziąć Bartka i Faustynę - stwierdziłam.
- No to idziemy po nich - wstaliśmy z łóżka i poszliśmy do nich.
==========
Zbliżamy się do końca książki 🌸
CZYTASZ
- Yesterday || Wiktoria Bochnak x Oliwier Kałużny ✔️
Teen Fiction❗Wulgaryzmy, przemoc, sceny 18+❗ Borykająca się z problemami kelnerka i syn żołnierza marines, spotykają się na swojej drodze. Granica między prawdą, a udawaniem zaczyna się zacierać.