Cu acestea zise, amandoi ne indreptam spre casa mea, dupa 2 minute de mers ma ia de mana şi nu-mi mai da drumul pana ce ajungem in fata usii, cand trebuie sa-mi scot cheia din geanta.
Deschid usa, şi intram. Am inauntru o canapea de vinilin rosu extensibila şi asa imi fac pat. O biblioteca-comoda din lemn mahon cu televizor, 2 saci-fotolii portocalii intre ei stand o masuta de cafea mica alba şi un teanc de carti de ale mele sub ea. Peretii erau vopsiti in mov deschis şi aveam tablouri pictate de mine pe pereti. Ii vedeam uimirea de pe chip şi adimiratia fata de mine pentru gustul modern la mobila şi tablourile mele. Ma simteam apreciata pentru prima oara in viata mea. Sparg tacerea care ma agita zicand:
--- Deeeci cum e? Pari foarte mirat. Sincer, stiu ca ma vei intreba de unde le-am şi daca nu au fost scumpe şi toate astea.
--- E bestial, arata genial desi e modest. Canapeaua e extensibila nu? Eram sigur. Şi tablourile, sunt prea frumoase sa spui ca le-a facut altcineva şi nu tu.
--- Multumesc ! Esti atat de dragut, amabil şi special.
--- Nu la fel de special ca tine. Filmul incepe intr-o ora, am deja biletele. Deeeci ce facem o ora intreaga roscato?
--- Eu una m-as pune un pic in pat brunetule, am avut sincer o zi lunga dar frumoasa recunosc !
Desfacem ambii canapeaua, scot perne, ma asez şi vad ca se aseaza langa mine. Il vad cum incerca sa ma ia de mijloc dar se vedea cum il oprea un gand. Ma uit la el şi ii zic:
--- Te rog un lucru, se vede ca ai ceva de zis şi incerci sa faci ceva, deci spune-mi in fata. Asa cum simti.
--- E evident dar chiar vrei sa ma auzi zicand-o nu?
--- Da, poate ma insel, poate gandesc prea mult, poate nu am presupus bine, deci spune.
Ne ridicam şi mergem la fotolii, iar Alejandro adauga uitandu-se scurt timp in gol, apoi la mine:
--- Uite, din padure mi-ai ramas in inima şi acum chiar daca m-am schimbat un pic ai fost singura care nu m-a descurajat la schimbare şi m-ai lasat sa te schimb şi pe tine chiar. Simt pentru tine ceva prea puternic şi prea frumos sa fie descris in cuvinte, eu nu doar te plac, te iubesc desi ne cunoastem doar de o saptamana. Ideea e ca ai risca sa ma iubesti asa, eu vampir şi tu varcolac?
--- Realizezi ca atunci cand iubesti o persoana nu te gandesti ca restul sunt impotriva, iubesti fara sa-ti pese şi fara limite, fara retragere şi fara retinere. Nu pot sa spun ca nu simt şi eu pentru tine ceva incredibil pentru ca simt cum imi iese inima din mine acum.
--- Pe mine ma pot ataca toti dar nu as renuta la tine.
--- De ce vorbesti de parca nu m-ai avea, cand defapt ma ai deja?
Atunci fetele amandurora s-au luminat şi au aparut niste zambete senine. Nimic nu mai oprea asta acum, nici clanurile noastre aliate impreuna. Mai erau 10 minute pana la film, noi ne ridicam şi plecam spre cinematograf. Ajunsi acolo, cu biletele date şi astezati pe scaune unul langa altul, eu stateam cu capul pe umarul lui iar el ma cuprindea de mijloc şi ne uitam la film pana se termina, iar apoi l-am invitat sa ramana la mine o noapte.
L-am asteptat cu usa deschisa pana şi-a luat de acasa niste haine de schimb, o pijama şi am luat cina impreuna, am ras. s-a intamplat sa ma şi sarute pe neasteptate şi am atipit pe canapea uitandu-ne la un serial.Ziua urmatoare aveam scoala, Ajung la scoala imi vad de treaba şi il vad pe Alejandro in biroul directoarei. Imediat ce a iesit din birou am mers spre el si am zis un pic nervoasa:
--- Ce faci tu aici? Te-ai transferat cumva?
--- Da ! Pentru tine şi pentru ca e o scoala mult mai buna decat aia pe care o aveam.
--- Ohh, wow ce frumos, multumesc ! Şi la ce clasa te-a repartizat?
--- La... Stai o clipa sa caut...Orar, lista profesorilor, A ! Am gasit ! La a-8a F.
Zambetul meu cazu imediat, iar fata mea arata inevitabil o tristete instanta:
--- Ce, de ce ai facut fata aia? Spune-mi, te rog !
--- Aaa, nu e nimic imi adusesem aminte ceva gresit.
--- Se vede ca minti bine? Te rog, fara minciuna !
--- Am avut pe cineva acolo care era mai altfel cu mine adica era singurul care imi arata respect şi era dragut cu mine şi bun, ambitios, chiar a incercat sa ma faca sa-l iubesc dar nu i-a prea mers.
--- Cu el ma voi imprieteni cel mai bine dar nu te voi iubi de fata cu el aici, te voi iubi de fata cu restul.
Clopotelul suna. Eu ii spun grabita şi incantata:--- Treci la ora, sa nu intarzii, e prima ta zi !
--- Copy, sefa !
Ma intreb, daca a reusit sa se mute in scoala mea asa de repede, pentru mine, restul lucrurilor pe care le va face vor fi mai surprinzatoare decat asta ! In pauze il ajutam la invatat, ii povesteam cum e fiecare profesor in parte. Se vedea ca e gata sa recupereze totul, iar tot acest stres şi munca multa pentru mine.
Dupa scoala ma suna Aiden:
--- Vesti geniale şi grozave, casa celui mai tanar şi valoros vampir, Alejandro Dominique Lumos, a ars in intregime! Nu e minunat?
Sufeltul meu cazu in abis, inima mi se facu in piept ca de piatra, iar 2 lacrimi mi-au curs pe obrajii acum rosii de suparare. Reusesc cu greu sa vorbesc coerent şi ii arunc cateva cuvinte cu pause mari intre ele:
--- Da... Grozav, bestial... Trebuie sa inchid.
--- Ok, paa !
CITEȘTI
Un dar si o capcana (Volumul 1)
Ficción GeneralNumele meu este Lydia. Viata mea este cel putin interesanta, sau totusi sper ca asa vi se va parea. Ca in orice viata, nu voi stii niciodata ce va urma...