<44>

13 2 0
                                    

A doua zi m-am trezit brusc. Alejandro disparuse, Roin dormea linistit in fotoliu. Mi-am cautat cu disperare telefonul iar cand l-am gasit avea un biletel lipit de el:

"Iarta-ma ca nu te-am anuntat ca plec, defapt stai ! Am facut-o acum ! Sunt in padure, rezolv dezastrul creat de bataia mea cu Luan. Te rog sa ramai acasa, voi veni şi eu inapoi curand. Stiu ca ai vegheat asupra mea tot timpul asta, Aiden mi-a aratat tot ce s-a intamplat. Iti multumesc enorm. Chiar daca inca nu ai uitat intamplarile trecute, te iubesc enorm şi nu vreau sa te pierd niciodata. Ai clatite şi ceai in bucatarie, stii cat de important e micul dejun."

Am deschis telefonul, aveam zeci de apeluri şi mesaje. Dragul meu iubit a vazut foile cu analizele, consultatiile, rapoartele medicale şi radiografia la cap. Le lasase cam imprastiate, asa ca le-am strans şi pe urma am mers sa mananc şi sa-mi iau pastila de diabet. Ma simteam ciudat cand ma gandeam la pastila aia, imi va lua ceva sa ma obisnuiesc.

Ma bucuram enorm ca Alejandro isi revenise, chiar daca plecase fara mine undeva şi imi era frica sa nu i se mai intample ceva. Ma trezisem la 12, miezul zilei, iar Enuit ma suna de la Anita de acasa:
--- Scumpa mea, sunteti bine? A venit Aiden de la voi şi ne-a povestit cele intamplate. Ne-am facut griji pentru voi !
--- E in regula. Am vegheat asupra lui Ale toata ziua şi pe la 11 noaptea am adormit. Acum cateva minute m-am trezit şi eu. Ale e in padure, da cu pace intre clanuri dupa incidental nefericit. Am mancat, deci nu ai de ce sa te ingrijorezi. Nici nu stiu ce zi e azi !
--- E vineri draga mea. Ar trebui sa va odihniti amandoi. Ati trecut prin destule, zic eu.
--- Da, multumesc. Sa aveti o zi frumoasa dragilor, pa !

Nu mai asteptasem sa zica şi el ceva, inchisesem imediat. Ma intrebam cum de Anita nu e la restaurant şi cum de nu m-a chemat sa cant toata ziua. Era bizar, dar nu mai aveam puterea sa gandesc cu suspiciune. M-am apucat sa caut prin sertare şi dulapuri, iar ce am gasit nu m-a dezamagit. Alejandro reusise sa recupereze din casa ce arsese, poze din copilarie pe care acum le admiram nestingherita. Mi se parea un frumusel, acel copil perfect, adorabil, dar pe atat de energic. Ciudat era ca era saten, nu blond. Din cate stiam eu, baietii nu deveneau blonzi daca in copilarie erau sateni. Poate stiam eu prost...

Eu am fost blonda cand eram mica, dar e normal ca am devenit ulterior saten-roscat. Ma trasnise un gand care ma facu sa tasnesc spre baie. Ma uitam in oglinda şi ramasesem perplexa. Parul meu crescuse dar nu aveam radacinile de culoarea mea ci la fel de roscate ca restul. Alejandro la fel, nici urma de blond. Poate ca sunt prea multe lucruri pe care nu le stiu.
Cineva batu la usa, era Bernard de cealalta parte. L-am lasat politicos sa intre desi nu prea prezentam vreun entuziasm in al il vedea sau a il asculta.

Se aseza pe canapea şi incepu sa vorbeasca de parca ar tine o predica:
--- Poate ca nu v-am zis inca tot ce trebuia sa stiti unul despre celalalt. Ma refer la tine şi Ale. Tu l-ai cunoscut pe Ale blond, asa e?
--- Da, dar nu vad ce legatura are.
--- Asteapta putin. Ale e brunet defapt, blondul a fost o apucatura, dorea sa fie vazut ca fiind altcineva, mai "superior" sa zicem.
--- Mereu isi doreste sa fie superior, tocmai pentru ca are statutul pe care il are in clanul sau. Mie nu-mi afiseaza acest lucru in comportament. Stie foarte bine ca figurile şi alte lucruri nepotrivite nu ma impresioneaza cu nimic şi chiar mai rau, il dau pe usa afara.
--- Iti poti recapata culoarea parului daca vrei, este controlata de psihicul tau, alaturi de multe altele. Sa zicem ca un Waterhoary este de mii de ori mai magic daca a fost anterior vampir. Sunt aici sa-ti arat ca nu sunt doar prietenul cel mai bun al lui Ale, ci pot fi şi amicul tau.
--- Am totusi o intrebare pe care voiam sa ti-o pun de multa vreme, din prima saptamana in care l-am cunoscut pe Ale şi am stat sa va observ atent pe amandoi.
--- M-ai facut ciudat de curios ! Ascult.
--- Tu esti blond, el era blond. Tu te imbraci in nu stiu ce fel, el se imbraca cam asemanator. Aveti unele expresii pe care amandoi le folositi. Poate ca ai o explicatie pentru asta? Caut de mult timp aceasta explicatie.

Bernard se intrista subit. Stia ca aceste asemanari nu ma incantau ci dimpotriva, ma revoltau putin. Am tacut şi m-am uitat la el dornica sa-mi raspunda, sa-mi dea explicatia pe care o caut de cand l-am cunoscut pe Alejandro.

Un dar si o capcana (Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum