<23>

16 3 0
                                    

Enuit o ia de mana pe Anita şi incepe sa prinda pe fata o figura serioasa şi incepe a spune cu o amprenta de precautie in glas, Anitei incepandu-i sa-i sclipeasca ochii ca stelele:
--- Stiu atat de multe despre Alejandro pentru ca sunt cel mai bun prieten al lui Bernard, conducatorul vampirilor, şi il mai urmaresc, nu numai pe el, ci şi pe Lya, dar nu am intervenit niciodata. Este foarte descurcareata, din orice situatie grea in care intra, iese cu siguranta. A dat dovada de maturitate de cand era copil asa ca am toata increderea in ea. Inca un lucru, mai personal, esti cea mai frumoasa femeie pe care am vazut-o, daca imi intelegi apropoul.
--- Da l-am inteles, dar ca sa-l dezvolti, mai bine vii la mine acasa. Haide...

Exact atunci, eu şi Alejandro iesisem din biroul lui Enuit şi toti ne indreptam spre casele noastre. Eu şi Alejandro nu aveam chef de dormit asa ca am stat la niste filme, ne-am şi jucat pe calculator, pana la vreo 2 noaptea cand primim amandoi mesaje, eu de la Anita şi Alejandro de la Enuit in care scriau in diferite şi intrigante feluri ca cei doi sunt indragostiti şi totodata impreuna.
Care erau sansele sa se intample asta? Am ramas perplexa imediat, Enuit era candva o minte total inchisa cand venea vorba de dragoste. Cand am citit mesajul de la Anita, mi-au scapat floricele din gura, de uimire, iar Alejandro, inainte sa citeasca era pe unul din fotolii, citea o banda desenata şi imediat ce a citit cuvantul "indragostit" a „facut dus" covorului cu tot sucul pe care incercase sa-l bea.
M-am infuriat cand am vazut ca-mi umpluse covorul cu o dara de suc de portocale şi incep sa ma rastesc la el:
--- Ce te-a apucat? Crezi ca se ia pata aia imensa? Ce crezi ca o sa am bani de un covor nou?
--- Cum ai fi vrut sa reactionez cand „cumnatelul" Enuit mi-a trimis mesaj ca este in amoruri totale cu mi Anita?
--- Şi tu ai primit un mesaj ca astia doi sunt impreuna? Eu am primit unul de la Anita care confirma clar ca sunt impreuna deja.

Sa va lamuresc curiozitatea de a citi ce mesaj i-a trimis Enuit lui Alejandro:
„Matusica ta, inger din ceruri venit la mine, este mai divina decat oricare femeie care am vazut-o, mai frumoasa ca o stea, stralucitoare ca luna. Sunt complet cucerit!"

Iar mesajul meu de la Anita:
„Mi-am gasit iubirea de mult pierduta! Sufletul pereche şi bucuria ce-mi umple inima, Lo amo con todo mi corazón, es mi destino!"

Pai cand am citit ce a scris Enuit in acel mesaj, mi-a picat fata! Pe omul asta il stiu de cand am aparut pe pamant! Numai partea asta asa romantica nu o stiam! Era de necrezut. Alejandro cand a citit pasiunea Anitei pentru Enuit in acel mesaj, ii venea sa plece la plimbare ca sa se calmeze. Ii iau telefonul din mana, vazandu-l uimit total şi ii spun bland:
--- Calm, te rog fi calm, o sa fie bine! Chiar daca e ciudat, neasteptat şi cam aiurea, o sa vezi ca o sa le mearga bine! Nici mie nu-mi vine sa cred ca Enuit poate spune asa lucruri şi nici ultimele cuvinte spaniole ale Anitei nu le-am inteles, desi sunt sigura ca spun ceva de genul „Il iubesc cu toata inima, e destinul meu." Dar o sa fie bine!
--- Chiar asta scria! Cum de ai stiut? Ma rog, esti destul de desteapta ca sa iti dai seama. Poate ai dreptate, o sa le fie bine, poate in cateva luni se vor muta la vila Anitei şi peste un an poate se casatoresc. Asa ca e strict problema lor. Nu cred ca se vor rani, dar daca o fi sa fie asa, vom fi alaturi de amandoi. Deci, o sa fie bine.
--- Ma bucur ca te-ai linistit şi pana la urma vom trai şi vom vedea. Cum noi ne iubim, de ce le-am interzice lor? Pentru ca ni se pare ciudat sau nu sunt chiar tineri? Bine de ei ca inca pot iubi intens şi sincer. Acum haide la culcare ca e deja 3 dimineata.

Asa, veni urmatoarea zi in care cei doi ne sunasera la vreo 3 dupa-amiaza ca vor sa le fim insotitori la intalnire, un fel de intalnire in patru. Ce Dumnezeu s-a intamplat cu lumea asta? Auzisem mesajele de la ei, dar nu raspunsesem la ele şi dupa jumatate de ora suna soneria de la usa. Deschid eu şi Anita spune nervoasa:
--- Voi inca dormiti şi pe noi voiati sa ne lasati de fraieri nu? Doamne, asa doarme şi mi Dominique?
--- Hei! Nu am dormit prea mult noaptea asta, fara rautati la mine la usa ! Şi Dominique adica... Aaa da; pe Alejandro il cheama şi Dominique, uitasem.

Intre timp Alejandro venise in spatele meu pas-pas ca sa nu fie vazut imbracat sumar, sincera fiind acum şi eu eram imbracata sumar dar inainte sa raspund la usa pusesem pe mine un soi de halat din vascoza neagra translucida, asa ca eram mai acoperita ca domnul Lumos. Anita vazandu-l, il trase la o parte, sa-l ia la alea alea şi sa se asigure ca nu va avea nepotei, dar nici Enuit nu a fost mai prejos, mai intai m-a intrebat galant daca s-a intamplat ceva ieri seara iar apoi a vorbit strict de intalnire şi ca ar vrea cu mult drag sa venim şi noi. Ii aruncasem lui Enuit o privire care ii daduse de inteles exact asa cum voiam, sa mearga sa o ia pe Anita de la Alejandro şi s-o calmeze. Asa şi facuse.

Dar apoi o iau eu pe Anita la bucatarie şi ii pun niste cafea. Astfel incepe discutia un pic tensionata:
--- De ce va ganditi la prostii? Abia ati intrat in lumea iubirii nebune şi deja ii aranjati pe altii? Voi aveti de invatat de la noi nu invers, suntem mult mai cu capul pe umeri decat voi in acest moment in care cu totii ne aflam. Asa ca vedeti-va de voi pentru ca e mult mai posibil sa ne trezim noi cu asa-zisii „nepotei", nu voi. De la adulti de afaceri ati ajuns la adolescenti care se comporta ca şi cum ar fi pe banii parintilor. Puteti sa va iubiti şi fara sa fiti pe Marte, bine Anita?
--- Da asa e, scuze pentru iesirea mea cu Alejandro, şi nu am avut destula incredere in voi, dar acum am şi tot va rugam, eu şi Enuit, sa veniti cu noi la restaurantul „Chez mon Pery", apoi la film la cinematograful „Felar". Te rog.

Un dar si o capcana (Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum