<27>

12 3 0
                                    

Ajunsa la restaurant şi uitandu-ma in jur, am facut o poza intregului restaurant, ca amintire pentru mine. Stiam ca am nevoie de multi bani, restaurantul acesta merita şi avea toate fondurile pentru a arata exact ca o volptuoasa sala de bal. Comandasem ieri un set de despartitoare aurii din metal, pe care le pun la fiecare lateral de placaj subtire din marmura lucioasa alba cu fibre maronii, adica ceea ce aveam de gand sa pun pe pereti.

Pentru coloane, ma bucuram ca erau deja din aceeasi marmura pe care o puneam pe pereti, dar erau simpliste. Deci cumparasem cutii mici cu vopsea neagra, rosie si aurie, coloanele avand in partile de sus model cu petale aliniate şi sus şi jos. Asadar, vopseam cu negru toata partea pe care se aflau petalele şi pe urma conturam cu auriu iar apoi le coloram cu rosu, iar cand ajungeam la zona in care se intercalau, conturam subtire, cu un betisor.

Podeaua o voi schimba cu placi imense lacuite, negre şi albe, ca o mare tabla de sah, fiecare masa cu tot cu scaune fiind plasata pe cate o placa. Ohh da! Scaunele nu vor mai fi, le voi inlocui cu fotolii stil vintage loveseat, am luat şi canapele la fel ca fotoliile pentru mesele de doi, ca sa stea unul langa altul. Vor fi mese de 4 indragostiti, adica cu 2 canapele şi mese normale de 4, cu 4 fotolii. Voi rearanja mesele asemanator unei table de sah, adica doua randuri, cu spatiu mare intre ele, imediat ce intrai pe usa, este drum mare si liber pana la scena, cam ca la sah doar ca in zigzag, dar mesele nu sunt puse una langa alta ca soldatii. In felul acesta, nimeni nu era deranjat de nimeni şi nicio masa nu avea incomodidatea de a nu vedea scena. Am gasit niste fete de masa stralucitoare care ar da foarte bine cu tot aranjamentul asa ca le-am cumparat deja.

Am cumparat şi un candelabru vintage imens cu cristale, acestea reflecta pe pereti picaturi de curcubeu pe timp de seara, va fi ceva absolut special, totul devenind mai elegant ca inaite! Il tin in debara, unde voi pune şi mesele pana sunt gata podeaua şi peretii. Dar in total, totul va costa 100.000.000 de euro, iar cu salariul meu pe un an, noile sponsorizari şi bugetul care şi-l facuse Anita pentru renovare, vor fi toti banii necesari, desi bugetul ala era destul de mic pentru cel mai luxos restaurant din oras.

Sunt sigura ca ea atunci cand renoveaza, nu schimba totul, ca mine, deci pentru ideile ei era bun bugetul. M-am apucat sa fac modelul pe coloane, sa lipesc biroul de perete, odata cu alt mobilier care statea cam in drum şi adusesem toate scaunele in birou, fiind puse unul in picioare şi unul invers, taburet pe taburet.

Mesele erau prea mari sa mai incapa şi in fond, mai intra lume in birou. Gasisem şi niste tablouri cu peisaje primavaratice de campie şi unele cu castele medievale sau creatii abstracte, care dadeau un rafinament diferit. Mesele le voi pune deci in debaraua care era facuta pentru alimente, dar refrigiratorul era mai mare şi incapea totul. Asa ca mesele, puse una peste alta, fiind doar 18, vor incapea perfect. Toata noaptea am stat sa golesc sala şi sa pregatesc locul pentru desfacut şi demolat. Maine incepea aventura! Am acoperit toate geamurile cu hartie şi am pus un anunt mare pe care scria „IN RENOVARE! Se va redeschide la inceputul lunii viitoare."

Astfel, cam pe la 3 noaptea m-am intors acasa. Maine urma sa pun echipa in miscare! Intrata in casa, toata lumea dormea, Roin, Serafina, chiar şi Alejandro. Nu aveam somn asa ca m-am schimbat de hainele de pe timpul zilei şi m-am dus in bucatarie sa fac un cappuccino.

Alejandro se trezise instinctiv, veni in bucatarie somnoros şi spune:

--- Stii ca ai nevoie de somn mult nu? Am fost la Enuit inainte sa plece, am vazut planul şi schita. Este incredibil! Vrei sa faci dintr-un restaurant, o adevarata sala de bal a unui palat! Mai ai doar 4 ore de somn asa ca te rog, haide in pat.

Am mers in pat pentru ca avea dreptate, mai aveam putin timp de dormit, sincer tot mutatul şi acoperitul m-a cam obosit dar in ziua ce vine, voi pune şi eu mana pe placaje, voi da o mana de ajutor. Daca nu as face nimic m-as simti prost, eu am inceput tot show-ul, eu il voi şi termina. Ziua inceperii veni, la 7 dimineata eram deja la restaurant şi imi sunasem deja ajutoarele profesionale sa vina şi sa incepem.

In prima zi, dupa ce am luat podiumul de rezervari şi l-am dus in birou, ne-am apucat sa cojim peretii, podeaua şi sa strang toate resturile, aveam noroc ca nu-mi luasem decat niste pantalori scurti de blugi pe care puteam sa-i patez sau sa-i murdaresc, o camasa legata sub bust şi inchisa cu nasturii. A durat mai putin dezastrul decat curatenia, doar eu curatand in urma demolarii. Reusisem intr-o zi sa curat peretii, podeaua şi sa fac şi curat. Terminasem totul pe la 8 seara, dupa ce au plecat cu totii, am luat cu mine toti banii din restaurant şi ajunsa acasa, Alejadro vine la mine şi spune cu incantare:

--- Esti foarte sexy frumusico! Ohh, renovarea ta a aparut in ziar! Ai dat restaurantului o stralucire mai mare decat avea şi cu tot cu renovarea va fi cu adevarat un restaurant briliant!

--- Da-mi sa vad! Wow, ce frumos. Sper sa arate bine şi sa corespunda cu asteptarile tuturor! Deja a devenit ceva mai maret decat imi inchipuiam. Ai dreptate si de aceea trebuie sa iasa perfect! Placile sunt grele desi sunt subtiate asa ca am angajat muncitori capabili şi culturisti, ca sa nu avem nici o pierdere.

--- As vrea şi eu sa ajut, daca imi dai voie. Avem banii de vacanta sub nas, asa ca, cu cat grabim lucrurile, cu atat e mai bine! Acum hai la somn!

Era cam devreme, asa ca m-am schimbat, am pus banii la loc sigur şi am adormit instant amandoi. Eu aveam febra musculara in tot corpul, nu ma mai solicitasem asa de mult timp, deci era timpul sa mai fac miscare... la renovare.

Un dar si o capcana (Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum