<20>

35 4 0
                                    

Cu toate ca era deja destul de complicat, trebuia sa vorbesc cu Gena pentru ca vreau sa stiu daca şi ea stia sau toata lumea draga mie, era fraierita de cei doi frati „legendari". Asa ca o sun sa ne intalnim in fata la cinematograful „Felar" ca sa discutam despre ultimele zile grele.

Prin urmare ne-am intalnit in fata cinema-ului şi a inceput Gena discutia:


--- Stiu ca vrei sa vorbim de ceremonia de selectie, nici eu nu stiam şi daca nu-mi explica Luan inainte sa mearga dupa tine, eu tot proasta ramaneam. I-a prostit pe toti dragi tie, pe mine, pe Alejandro, pe Luan şi numai tu ti-ai dat seama. Pe urma Luan, apoi Alejandro şi mie mi-a explicat totul Luan. Ohh şi am vorbit la telefon cu Alejandro, ai de gand sa faci ceremonie de seletie şi deci sa ramai elf. Minunat, asta nu va insemna ca nu vei mai fi de a noastra. Ai primit şi o oferta de la o casa de discuri. Meriti şi chiar asteptam sa se intample, era inevitabil. Ai o voce ce merita auzita şi ridicata in slavi, e minunata!


--- Da, poate, dar asta nu inseamna ca... Sa zicem ca devin cantareata şi toate alea, dar nu vreau sa va purtati cu mine ca şi cum as fi o mare diva. Vreau sa fie la fel ca acum. Oricum, cred ca Bernard nu va fi de accord cu ceremonia asa ca trebuie sa vorbesc azi cu Aiden şi cu siguranta va fi mai greu decat ar trebui dar ma voi descurca.


--- Stii ca Alejandro te va ajuta cu totul. Daca ar trebui sa-l ameninte cu moartea pe Bernard, ar face-o. Imi place ca s-a schimbat total de cand ai aparut. Adica devenise aerian, la lupte nu era atent, cand vorbea Bernard cu el despre vampiri şi onoarea noastra, el era total cu capul in nori, nu-i pasa de aproape nimic. Dar totodata i-ai deschis ochii şi a inceput sa vada cine e cu adevarat, de ce e in stare, deci pentru el esti absolut tot, fara nicio gluma. In clan e foarte izolat şi nu-şi spune partea sau parerea. Doar cu noi trei este el insusi. Dar sincer nu mai stiu ce imi placea la el atunci, Luan avea ce iubea la tine. Cat despre rubinul sangeriu pe care il porti, nu il ai pentru ca esti varcolac sau vampir, il ai pentru ca esti cea mai puternica fiinta existenta pentru urmatorii 500 de ani, fie ca esti elf sau altceva. Nu pierzi absolut nimic, mai ales ca elf fiind, nu vei mai avea nevoie de o sursa de sange. Asa ca linisteste-te, pentru ca o sa fi la foarte mare cautare şi vei alege un gen pe care il vei canta, poate cine stie, o sa-ti auzi melodiile la „Go by for one love night". Acum e sansa ta sa stralucesti, sa nu mai stai in intunericul padurii, sa fii diferita şi speciala pentru mult mai multa lume. Nu rata asta!


--- Uite, nu am de unde sa stiu ce se va intampla in viitor şi mai ales ca nu am avut nicio idee cum era el inainte, totul o sa fie pe moment. Vom vedea! Confuzia asta şi tot amalgamul il voi rezolva chiar eu!


Deodata ii suna telefonul Genei, iar ea raspunde mieros:


--- Alo da? Ce mai faci Luan?


--- Bine, ciresico, mergi cu mine la o plimbare sau mai bine, te iau la mare ! Plecam maine ca am facut rost de bani de la parintii mei, care sunt in Antalia. Mergem cat ai clipi!


--- Ohh, foarte bine, vin repede acasa ca sa-mi fac bagajul şi ne vedem la mine in fata casei in 2 ore. E bine?


--- Minunat, grabeste-te! Te iubesc paa!


--- Şi eu paa!

Gena se intoarce la mine cu o fata plina de extaz care avea niste ochi foarte sclipitori şi se vedea cum i se plimba fericirea in vene. Vazand-o asa, spun zambind şi uitandu-ma in jos:


--- Etuziasta mea, du-te mai repede şi fa-ti bagajele ca sa nu ratati trenul. Distractie placuta şi fara nebunii maxime te rog.


--- Aww, multumesc, multumesc, multumesc! Ai grija ce faci. Ne vedem dupa! Paa!

Un dar si o capcana (Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum