<13>

52 6 0
                                    

Aveam un gand care ma rodea, sa-i citesc jurnalul fara ca el sa stie. Totusi mintea mea infloritoare se gandea la sute, mii de lucruri stupide şi ireale, toate scrise in acel mic şi simplist carnetel. Mai trec 2 ore in care eu imi vad de invatat iar el termina de scris in jurnal. Apoi merge sa se culce iar eu dupa ce ma asigur ca a adormit, merg sa ma uit in jurnal.
Prima data in care a scris in acel jurnal era deajuns incat sa rupa toate banuielile mele de atunci. Era data la care eu am aparut printre clanuri. A fost deajuns un rand care relata momentul cand ma spiona şi isi facea o prima impresie despre mine. Atunci imi inchid lampa, ma pun şi eu in pat şi adorm.

Dimineata urmatoare era a unei zi de luni in care imi dadeam examenul la limba romana. Mersesem dimineata la scoala impreuna cu Alejandro şi toti incepura sa faca glume nesarate legate de noi doi. Pe niciunul nu-l interesa, ne vedeam de treaba noastra şi de examenul pe care ambii il dadeam azi. Examenul era in a treia ora, in prima şi a doua pauza am stat cu el şi am invatat in plus pe hol. Il verificam sa fie pregatit. Nu este desteptul desteptilor in schimb. Are mintea de nota 7 şi desi stiu ca poate mai mult. Norocul lui, e norocul lui.

Examenul trecuse. Eram foarte transpirata, am fost foarte emotionata inainte, dupa şi in timpul examenului. Examenul era mai important decat orice altceva in ultima vreme. Era in sfarisit pauza, iar eu stiusem de nota 9. Eram usurata şi fericita. Pe hol vorbeam cu prietenele mele despre cum era fiecare exercitiu din test. Il vad pe Alejandro cum se apropie emanand bucurie din aceea intr-un fel naiva. Imi dadusem seama ca pana la urma stiuse cate ceva!

Sta o clipa, se uita la mine, apoi eu ma uit cum prietenele mele se holbau la mine şi la el. Atunci l-am scos repede in curtea scolii şi el incepe sa zica luandu-ma de mijloc şi sarutandu-ma:

--- Multumesc, multumesc, multumesc ! Esti un geniu ! Cum ai reusit sa ma inveti, nu am nicio idee dar cred ca iau un 7 !

M-am uitat la el banuitoare, in privirea lui se vedea ca ascunde ceva, iar restul fetei si corpului emanau fericirea cunoasterii si reusitei testului.

--- Ce ai facut defapt ? Hai zi-mi ca nimic nu ramane ascuns de mine pe aici. Intru in clasa şi aflu imediat, deci decat sa aflu de la ei prefer sa aflu de la tine, deci spune.

--- Doamne, tu citesti oamenii ca pe carti. Bine, am mers şi eu cu restul la..., stii tu... „smoking kills".

--- Crezi ca nu simt ca mirosi a tigara de la 3 km distanta sau ce ? Bai, eu nu sunt fraiera, daca te-ai obisnuit cu ratati e treaba ta. Sa nu te mai vad acolo, nici macar o singura data ! Este clar ?

--- Da, nu mai merg. Promit !

Atunci intorc ii spatele suparata şi plec cand brusc, vad fantoma unei fete de aceeasi varsta cu a mea, uitandu-se la mine bland şi disparand ca in ceata. Atunci incepe dialogul mintal şi dureros despre noua poveste ca ma astepta sa o modific:

--- Uita-te la ea. Acum 20 de ani era eleva aici, dar un singur coleg nenorocit, s-a batut cu ea, a dat-o cu capul de calorifer şi a murit de la pierderea sangelui si nereusind sa iasa din coma. Totul incepuse de la faptul ca acel coleg a fost iubitul prietenei ei cele mai bune, iar cand el s-a despartit de prietena ei, ea a vrut sa se razbune, sa simta acela durerea unei batai, care atunci era egala cu durerea unei inimi frante. Bataia...

--- Stai, vad bataia ! Baiatul a fugit, imediat ce şi-a dat seama ce a facut.

--- El nu s-a mai intors nici acasa, nici la scoala. A locuit pe strazi 2 ani apoi şi-a gasit sfarsitul pe un drum laturalnic, murind de foame. Aici salvezi doua vieti şi doi oameni de la suferinta care duce la moarte mai repede sau mai incet. In schimb va trebui sa lupti tu in locul ei, dar totusi sa nu-l ranesti grav. Succes, şi iti sugerez sa te grabesti la etajul 1, te-am adus deja la timpul lor.

Un dar si o capcana (Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum