<14>

40 6 0
                                    

Cu toate astea era cam 11 noaptea, nici eu şi nici Alejandro nu aveam somn. Nu stiam ce sa mai facem. Pana el vine cu o idee, un joc antic, magic un pic spre Monopoli care consta in alegerea unei creaturi care era de preferinta: vampir, varcolac, om, vrajitor, elf cenusiu, sau elf de padure. Se numea „The other life”. Era viata fiecaruia pe rand, se lupta, invinge sau pierde, ajunge intr-un loc i se da un titlu şi un rang in „natiunea” lui. Cine ajunge primul rege dupa ce trece primul prin toate aventurile vietii acela e invingator. Tabla era goala la inceput, simpla şi alba pana ce eu şi Alejandro ne-am ales personajele, eu am ales elful cenusiu, iar Alejandro a ales vrajitorul.

Era foarte interesant mai ales cand am citit toate informatiile vrajitorului care ma bucurau asa de tare doar pentru ca spuneau asta:
Vrajitorul desi este stapan complet a oricarei magii, fie negra sau fie alba, are o alta rubrica de carti in plus pentru permisiuni şi schimbari de vraji in timpul unei lupte sau situatii limita, sau chiar intalnirea cuiva ce ii va cere ajutorul. Deci vrajitorul nu este intotdeauna capabil sa foloseasca vraja gandita şi pregatita.
Eu radeam in hohote şi cand ma vede ca rad imi zice el, protejandu-si „onoarea”:
--- Hai lasa ca nici al tau nu e mai breaz sau mai bun !

Avand in vedere ce a zis Alejandro despre personajul meu, va spun eu descrierea elfului cenusiu din joc.
Elful cenusiu este personajul bun la lupta, intelept in decizii, hotarat in actiune, constient in viata, iar cand este indragostit nu este cu capul in nori. E mereu dornic de aventura, de necunoscutul ce asteapta explorator, el e primul sa dea de el şi abil in tot ce face. Nu are conditii in plus de indeplinit şi la obstacole le depaseste ori pe cont propriu ori cu ajutorul sau, dragonul, pe care il dobandeste de cand se naste. Armele şi vrajile pe care le are, le foloseste, nimeni nu-l opreste şi armele le confectioneaza in timp. Incepe cu o simpla sabie şi in aventurile sale gaseste metale, iar un prieten de-al sau, fierar fiind, il va ajuta la confectionarea lor.

Dupa ce citesc toate astea cu voce tare Alejandro adauga:
--- Ai ales personajul care e parca facut exact dupa tine, iar tu l-ai ales fara sa-i stii caracteristicile.
--- Tu stii lucruri şi despre elfi, corect?
--- Da ! Stiu indeajuns incat sa-ti raspund la orice intrebare inteligenta de a ta.
--- Multumesc mult de sarcasm, dar serios acum, exista elfi care au ochii rosii, corect?
--- Da, dar crezi cumva ca tu nu esti vampir şi esti elf cenusiu ?
--- Intr-un fel cam cred ca da.

Atunci Alejandro se uita la mine cu o fata indoielnica şi adauga nedumerit, suspicios:
--- Stii ca cei care trebuie intrebati sunt ai nostri dragi lideri, Bernard şi Aiden, iar daca ar fi sa fii un elf cenusiu in loc de vampir situatia ar fi mai complicata.
--- Nu am de gand sa verific daca sunt elf cenusiu in loc de vampir, şi da ar fi de mii de ori mai complicat, deci haide sa uitam şi sa jucam.

Tabela se desenase dupa personajele alese iar fiecare isi incepuse drumul in viata de cand s-a nascut. Prin urmare Alejandro s-a nascut in familia de vrajitori cea mai puternica de atunci şi la nastere şi-a dobandit magia, bagheta şi intelepciunea. Asadar eu ma nasc intr-o familie puternica de elfi cenusii şi dobandesc la nastere propriul dragon care va creste odata cu mine, intelepciunea, creativitatea şi maiestria. Asa deci incepe jocul. El da primul cu zarul şi trage o carte.

Cartea vorbise:
--- Ca vrajitor, ai ajuns la varsta de 12 ani, incepi magia de pe bancile scolii Hoggwards unde treci prin aventuri dupa cele ca dintr-un film care in acest joc sunt adevarate. Randul elfei ! Mult noroc !
Eu ii multumesc cartii, trag şi eu o carte din rubrica mea dupa ce dau cu zarul. Aceasta avand o voce blanda de fata ne zice:
--- Draga mea, ca elfa cenusie ai crescut in iubire şi frumos pana la aceeasi varsta de 12 ani cand parintii tai sunt rapiti şi secati de energie iar pe tine, avand magie şi intelepciune indeajuns sa poti absolvi Hoggwards, acolo te duc regele şi regina elfilor. Astfel pici in aceeasi clasa cu Alejandro şi va cunoasteti fiecare pe fiecare. Randul marelui vrajitor ! Bafta, cum spuneti amandoi !

Un dar si o capcana (Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum