M-am dus in baie, m-am pregatit, mi-am imbracat rochia neagra scurta in fata şi lunga in spate. Am luat foile cu partiturile pentru instrumentatie şi am plecat fara sa mai zic ceva. Am luat-o pe jos, de cand ma stiu merg pe jos foarte repede, mai repede decat ar fi fost normal. Am ajuns, Anita m-a primit cu caldura ca de obicei şi m-a ajutat sa organizez trupa ca melodia sa iasa asa cum o doream.
Era singura melodie pe care am facut-o in spaniola, care avea versuri de club şi care a "dezlantuit-o" pe Anita cea tanara care se afla in ea. Pentru o doamna la 39 de ani, se misca la fel de bine şi de provocator ca mine. Se distra, era fericita, mai lipsea sa-l vad pe Enuit "reintinerit" şi vedeam tot ce se mai putea vedea intr-o viata.
Matusica se opreste şi spune:
--- Nu vrei sa o canti intr-un club? Ai fost geniala la petrecerea burlacitelor de atunci !
--- Un club nu prea e un loc care ma simt in regula, n-am mai fost şi nu vreau sa vad cine stie ce.
--- Nu o sa vezi nimic, stiu foarte bine unde te duc. Cine stie ce pustan vrea sa te fure ! Mama, abia astept ! Dar stai !
--- Ce? Ce e? Te uiti la mine foarte ciudat !
--- Esti prea eleganta, iar mi Ale nu trebuie sa afle, deci trebuie sa cumparam ceva !
--- Anita, nu facem...Ma trase de mana repede spre usa, avea masina ei chiar in fata restaurantului, parca era pregatita. Un Ascot Bailey, de toata frumusetea, reconditionata la milimetru, ma topeam cand am urcat in ea ! Chiar şi asa, nu o sa ma opresc niciodata in a visa la un Shubert Frigate alb sau negru, as iubi masina aia !
Dar sa visatul meu fusese interrupt brusc de viteza cu care Anita conducea, ma uitam disperata in spate sa nu apara vreo masina de politie, dar in final am ajuns la mall. Tocmai la mall, unde totul e atat de scump. Ma uitam in jur şi deodata o aud pe Anita:
--- Deci, ti-ar sta minunat cu setul ala alb cu maieut şi fusta lunga taiata lateral pana sus, ambele avand un strat de dantela. Mergem acum sa-l pui pe tine !
Am facut asa cum dorea ea, trebuia sa recunosc ca şi mie imi placea, desi taietura era cam mare. Anita imi ghicise marimea, am mers in cabina sa probez şi cand am iesit a exclamat bucuroasa:
--- Ce vulpita esti ! Sper sa nu-ti stric caracterul cuminte ! Asta daca Ale nu a reusit deja?
--- Nu şi cred ca nimeni nu va reusi, sau asa cred. Esti sigura ca vrei sa dai atatia bani?
--- Da ! Normal ! Şi nu numai pe asta ! Machiajul tau e mereu superb şi sunt sigura ca tu-l faci.
--- Pai da. Sa nu-mi spui ca ma duci la coafor !
--- Ba dap ! Şi pe mine şi pe tine, iar eu o sa mai cer şi un machiaj. Haide, o sa fie frumos !Rasfat o data in viata. De ce nu? De data asta am tras-o eu şi am dus-o in salon. Cand vorbea cu coafeza mea era foarte dezinvolta, parca vorbea cu o prietena de a ei:
--- Vreau ceva special, ceva cu volum pentru ea.
--- O pot ondula şi tapez bazele, cred ca o iasa superb şi i-ar sta bine.
--- Asa faci ! Stai sa merg sa vorbesc cu ea.Venea spre mine de parca n-as fi auzit conversatia. Eram pe scaun, şi-a pus mainile pe umerii mei şi a spus zambitoare:
--- Te las pe mana Elenei, o sa arati superb ! Eu ma duc la machiaj dincolo apoi vin şi eu aici, se va ocupa şi de mine pana e gata parul tau. Simte-te bine ! No stress, let's have fun !A venit Elena la mine şi in timp ce mi-a spalat parul şi s-a ocupat de el, am vorbit despre cati ani am, despre parul meu ca e slabit, m-a complimentat şi mi-a zis ca Anita este un suflet tanar şi o prietena extraordinara. Trebuia sa-i spun ca imi e un fel de matusa, asta am şi facut. M-a felicitat şi mi-a subliniat ca sunt intr-adevar norocoasa. Trecusera 10 minute, Anita iesise de la machiaj, ramasesem masca. Nu mai avea 39 de ani, avea 25 ! Se aseza pe scaunul de langa mine şi spuse fericita:
--- Asa de tanara ma simt eu, asa cum ma vezi acum. Ale nu a avut niciodata idee de cum sunt. Deci tine secret aceasta iesire.
--- Asa fac, Doamne, deci esti atat de frumoasa ! Wow ! Nu mai sunt eu vulpita, asta e clar.
--- Asta se va schimba din nou cand vom ajunge la club. Elena, pune-o pe Lya la uscator 3 minute. Eu vreau o coada perfecta aproape de varful capului, te rog.Eram mai mult decat uimita ! Dupa ce ii prinsese parul, chiar o recunosteai cu greu. Parca era o prietena de a mea care ma imbia sa ies la agatat, nu-mi venea sa cred ! Elena reveni la parul meu. In 5 minute il termina şi nu imi credeam ochii, iesise o minunatie iar eu ma chinui cu parul meu mereu. M-am ridicat şi am imbratisat-o pe Elena, apoi şi pe Anita. Ne-am luat la revedere şi am iesit din salon.
Nu era om care sa treaca pe langa noi şi sa nu se holbeze. Ma simteam foarte ciudat. Un grup de baieti se oprise in spatele meu şi 2 dintre ei aveau ochelari de soare pe care şi i-au adus pe varful nasului ca sa ma vada mai bine, iar unuia i-a cazut doza de suc din mana. Nu mi se mai intamplase asta, iar Anita ma vedea ca ma simteam un pic ofensata şi imi explica:
--- Aia sunt baietasi care admira. Asta e semnul ca esti frumoasa şi irezistibila. Eu zic ca e bine, nu?
--- Nu stiu ce sa zic, poate ai dreptate. Mie tot mi se pare aiurea acest fel de comportament pe care ei il afiseaza. Nu stiu. Sa mergem !
Am urcat in masina, de data asta draga mea matusa a condus mai normal. Am ajuns in 2 minute la acel club pe care il stia ea.
CITEȘTI
Un dar si o capcana (Volumul 1)
General FictionNumele meu este Lydia. Viata mea este cel putin interesanta, sau totusi sper ca asa vi se va parea. Ca in orice viata, nu voi stii niciodata ce va urma...