<48>

19 1 0
                                    

Asa noi ne ridicam, ne luam la revedere şi mergem din nou printre oameni catre usa de la intrare a clubului. Am luat-o spre padure in ritm de plimbare, nici unul dintre noi nu-şi mai stapanea furia, cu atat mai putin expresia faciala. Ma tot gandesc, e mai bine sa aflu asa sau sa-l trag de limba chiar pe Alejandro, chiar vreau sa fiu martora la dezamagirea lui Bernard care spera ca eu sa raman langa Alejandro mereu?

Ma doare pieptul ingrozitor şi lacrimile nu vor sa curga, se opresc acolo pe marginea "prapastiei". Odata ajunsi in padure, celor enumerate li se adauga şi un ras fortat pe care nu-l puteam face sa se opreasca brusc. Dupa un timp, izbutesc a ma calma şi din imbratisarea lui Bernard se aude vocea lui:
--- Vreau sa gresesc, vreau ca presimtirea mea sa nu fie adevarata. Daca va fi confirmata, il voi da hrana la lupi, il voi macina psihic, il voi face sa simta macar jumatate din ce simti tu acum. L-am invatat sa fie ca mine, eu imi insel iubirea, daca as avea asa ceva, am avut doar inima zdrobita de cateva, acum nu am pe nimeni...
--- Lasa-l sa piarda, aparitia unei alte fete şi nereusirea impotrivirii dragostei pasagere in favoarea celei adevarate este o lupta pierduta pentru el, nu pentru mine. Tin la el enorm dar dragoste cu forta nu se va putea niciodata. Cat despre iubirea ta, crede-ma ca undeva, ti se pregateste o fata atat de minunata ca iti va umple anii de singuratate in cateva zile. Vei primi frumusetea şi dragostea pe care o meriti daca esti indeajuns de ambitios încât sa continui sa astepti. Vei vedea ca merita aceasta lunga asteptare.

I-am zambit pentru ca stiam ca ma va crede cand ii spun toate astea, era deznadajduit şi dezamagit, de viata sa şi de Alejandro, numai eu şi poate şi Aiden il mai incurajam şi il mai ridicam cand el cadea. Voiam sa fie mai fericit ca mine in momentul asta, voiam parca sa-l pregatesc pentru raul ce urmeaza, fara ca eu sa fiu in stare sa-i fac fata acestui adevar, acestei stiuatii ce va urma, daca va urma.

Aveam incredere in Alejandro, chiar il iubeam. Imi e greu sa trag o concluzie, sa spun ce cred, nu stiam ce sa cred, nu stiam adevarul. In timp ce eu stateam cu capul pe umarul lui Bernard, in club ceilalti...
--- Anita, ce e asta? De ce aici? Nu e ca celelalte...
--- Stii ceva? Nu ai dreptul de a comenta alegerea mea. Merita sa fie apreciata, merita sa se simta bine in pielea ei, lucruri pe care tu nu le poti face sa se intample, grandomania ta e prea mare. Asta, sau ar trebui sa fi banuit de ceva obscur.

Aiden ii face Anitei semn sa se opreasca din vorbit, iar ea isi relaxeaza muschii fetei, tacand şi lasandu-se pe spate pe canapea. Gena şi Luan erau in atmosfera distractiva a clubului pana ce un pahar se sparsese pe jos iar continutul se revarsase pe piciorul Genei. Fata Genei se schimba subit, era speriata; nu stia unde sa fuga, nu stia ce sa faca; spera ca Luan sa o ajute acum. Trebuiau sa fuga undeva cat mai repede, sa o usuce sau sa o ascunda, misiune greu de indeplinit in 10 secunde. Un separeu era cea mai aproape solutie şi apparent cea mai buna, Luan era salvarea Genei ca de obicei, reusind astfel sa scape de necaz pentru un timp.

Ajunsi in separeu, nici nu apuca Luan sa inchida usa, ca Gena cazu pe podea in lipsa picioarelor, bineinteles transformata deja in sirena. Luan inchide usa cu cheia, se aseaza frumos langa Gena şi cu ochii pironiti in tavan incepe sa-i vorbeasca bland frumoasei sirenei confuze:
--- Lya m-a invatat mereu ca exista o lege, intre creaturi şi elemente. Vampirii sunt duali, apa şi pamant, la fel şi ea ca elf Waterhoary. Tu esti sirena ce apartii apei exclusiv, lasand la o parte vampirul, cum de nu te-ai trasformat pana acum şi tocmai acum s-a intamplat? V-ati scufundat ca şi clan de atatea ori, de ce tocmai acum?
--- Tatal mamei mele, adica bunicul meu mai pe indelete, era triton, iar bunica era vampir; prin urmare mama mea a iesit logic, un hybrid intre cele doua. Un hybrid dintre o sirena sau un triton cu orice alt fel de creatura, va dobandi transformarea la o varsta adolescentina, in urma dezvoltarii creaturii de baza. Deci ca sa intelegi, sunt la baza vampir, e perfect normal ca la 18 ani sa se declaseze gena paterna. Asa e natura lucrurilor, asta este.

Luan simti cum explicatia Genei pali tot mai mult, era din ce in ce mai dezamagita pentru intamplarea asta, dar Luan era fericit pentru ea; era speciala, şi nu numai pentru el, ci şi pentru ea insasi, stiind ca se poate bucura de lucruri pe care el nu le poate vedea intr-adevar: peisajele subacvatice. Incerca sa o inveseleasca cum putu mai bine:
--- Esti sirenuţa mea, iubirea mea scumpa. Stii foare bine asta. Recunoaste ca a fost amuzant cum ai cazut, cel putin pentru mine a fost. Esti norocoasa ca esti atat de speciala, faci atatea lucruri şi mai ales vezi atatea lucruri minunate ca sirena. Eu sunt bucuros pentru tine şi sunt langa tine ori de cate ori se te vei transforma la momentul nepotrivit.
--- Nu stiu ce m-as face fara tine, esti atat de special şi atat de minunat! Nu vreau sa te pierd niciodata.

Gena era mai fericita ca niciodata; se usca in sfarsit, folosindu-şi puterea sa de a incalzi apa chiar pana la evaporare. Se ridica fercita şi ajutata de Luan, se intorc la masa la care inca Aiden şi Anita vorbeau iar Alejandro disparuse.

Genei ii pica fisa şi se repezi in cei doi cu o voce taioasa, speriindu-i pe cei doi:
--- Unde e aiuritul ala? L-ati scapat din ochi, stiti ca nu trebuia sa iasa de aici decat odata cu noi toti!
--- A spus ca se duce la bar sa-şi mai ia o bautura, nu credeam ca va fugi! se apara Aiden.
Luan pufni iar Gena il lua de mana şi se grabira cat de repede puteau spre padure. Ajunsi, dadura de cearta mea dintre Alejandro, care il implica acum şi pe Bernard:
--- Aveti ceva sa-mi spuneti cumva? ASCULT! ţipa Alejandro.
--- Poate ca ea ar trebui sa-ti puna tie intrebarea asta. spuse Bernard calm dar cu o fata amenintatoare.
--- Poftim? Ati innebunit?
--- Nu ti se pare un gest mai mult decat cretin sa te indragostesti de altcineva in timpul in care Lydia ti se daruieste?
--- De unde ai scos tu asa ceva? Cine ti-a spus asa ceva?
--- Oh, scuteste-ma! Am simtit asta, nu e nevoie sa-mi confirme cineva!
--- A, da? DESCHIDE O SFERA; ACUM!
--- OPRITI-VA! NU MAI VREAU SA VA AUD! Ori terminati, ori am plecat de tot! am intrerupt corul de tipete ale celor doi.
--- Nu, Lya. Ramai. Ii voi deschide o sfera, daca asta isi doreste, asta ii voi da.

Un dar si o capcana (Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum