<61>

10 2 0
                                    

Mi-a deschis usa celulei şi mi-a spus:
--- Cand ai terminat de vorbit cu el, spune "hoppschotch".
--- Dar cuvantul asta nu e ca sa...

Deja disparuse, iar ramasa cu Bernard, m-am apropiat de el, m-am asezat in fata lui pe jos şi i-am spus:
--- Ce s-a intamplat cu tine? Tu realizezi unde ai ajuns? Uita-te in jur apoi explica-mi ce e cu tine, omule!
--- Am trait in umbra lui Aiden toata viata mea pana acum. A avut iubire, a avut o viata, a avut pe toata lumea langa el. Numai tu ai venit, chiar esti speciala şi ma refer la felul tau frumos de a fi. Nu ma urasti indeajuns încât sa ma lasi aici sa mor.
--- Nici Aiden nu te-ar lasa sa mori aici. Are nevoie de timp ca sa treaca peste ce ai putut sa-i faci.
--- Am sa-ti spun ce s-a intamplat de am fost in stare de asa ceva. Lasand la o parte ca el a fost mereu mai iubit ca mine, mereu el a avut mai mult decat am avut eu. M-a ranit de sute de ori fara sa-şi dea seama, mi-a luat toti oamenii la care tineam. Fiecare fata pe care mi-o doream, il vedea pe el şi pe mine ma lasa balta. Aiden a fost lasat de mama cu matusa noastra, in timp ce eu am fost dus la orfelinat unde am fost adoptat, recunosc, de niste oameni minunati. Pana şi tu il ai pe Aiden intr-un loc special in inima ta, iar eu sunt doar un amic. Am vrut sa simta durerea pe care eu am simtit-o atatia ani. El a fost mereu cel care mi-a furat orice speranta sau posibilitate la o viata mai frumoasa. Stiu ca e groaznic de gresit ce am facut. Merit sa stau aici o viata intreaga şi am ucis pe cineva lipsit de vina sau de aparare. Imi pare atat de rau. Mi-as fi dorit sa stie şi el asta. As face tot ce se poate sa o aduc pe acea fata inapoi la viata, sa ajung la egal cu fratele meu. Am devenit o dezamagire pentru el. Ce e cel mai rau e ca v-am jignit, pe tine, pe Ale, pe el, pe toti. Ai venit la mine sa asculti şi variant mea, ai venit sa vezi daca sunt bine. Pentru asta iti multumesc enorm, nu ar fi facut-o nimeni.

I-am zambit lui Bernard şi am strigat dupa Volturi şi l-am rugat sa imi aduca cele necesare ca sa am grija macar putin de felul in care arata bietul meu prieten. Mi-a adus tot ce aveam nevoie şi mi-a reamintit cuvantul de iesire, apoi a plecat. M-am apucat sa-l barbieresc, sa-i spal cu grija faţa şi sa-i pieptan parul.

Subit ii dadura lacrimile şi incerca sa lege trei cuvinte:
--- De ce esti atat de buna cu oamenii rai ca mine?
--- Sunt buna cu tine pentru ca regreti ce ai facut. Stiu ca nu esti obisnuit. Vreau sa iti arat ca raul din viata ta are un sfarsit, acum am venit eu cu binele; curand nu voi fi singura. Scuza-ma te rog dar trebuie sa plec.
--- Inainte sa pleci. Iti multumesc mult, pentru tot. Ale e mai mult decat norocos. Imi pare rau ca sunteti certati. Nu am stiut ca fata aia ii e doar prietena şi nu as fi suportat sa suferi vazand chiar cu ochii tai in realitate. Imi e frica pentru tine, pentru ca el nu e asa cum ar trebui. Ai grija de tine, ne vedem curand, sper.
--- Exista oameni care tin intr-adevar la tine, eu sunt unul dintre ei. Hoppschotch!

Cuvantul nu ma readuse inapoi in padure ci in fata unor porti imense aflate la capatul unui hol asemanator unuia dintr-un castel medieval. Deasupra portilor era o placuţă mare şi aurile pe care scria "Sala tronurilor". Nu stiam ce sa fac dar era evident ca trebuia sa intru sa vad ce ma asteapta acolo. Am atins portile cu palma şi au inceput sa se deschida singure.

Am pasit inauntru şi in fata mea erau 5 jilţuril cu 5 "oameni" in ele. Volturi veni dintr-un colt al camerei şi ma introduse in atmosfera, lamurindu-ma cine sunt acestia:
--- Noi suntem consiliul de judecata al creaturilor, asa cum oamenii au partea judecatoreasca organizata in judecatorii. Fata aceea blonda cu ochi galbeni e Alice, stie tot, simte dezastrul şi il remediaza sau il aduce la mine la judecata. Megara, doamna aceea bruneta este Ochiul nostru; vede tot, aude tot, stie prima despre absolut orice se intampla. Simpaticul de acolo care se uita la tine ciudat şi stii tu ce inseamna, dupa ce se opreste pentru ca asa ii spun eu, este Daniel este receptorul incalcarii legilor prin obiecte magice folosite bineinteles in scopuri negative. Domnul incordat de acolo este Paul, el este Omul-Portal, imi indica mie unde trebuie sa apar ca sa vorbesc cu inculpatii in cauza.

Fiecare se ridica şi veni sa ma salute, Alice imi zambi, Megara ma privi atent odata ce ajunse in fata mea, Daniel imi zambi siret şi incerca sa ma cucereasca din priviri, iar Paul imi parea extrem de cunoscut, veni la mine, imi lua mana şi o saruta. Toti se intoarsera la locul lor iar Daniel il intreba pe Volturi :
--- Ea e cine cred eu ca e? E cam frumoasa ca sa fie cine cred eu. Cum o cheama?
--- Da, ea e cine crezi tu ca e şi daca ai atata tupeu încât sa infatisezi un comportament de "agăţat", de ce nu o intrebi chiar tu cum o cheama?
--- Nu, Volturi. Alice? Ce imi poti spune despre ea?

Alice se ridica şi merse la Daniel sa-i dea o palma. Daniel a vrut sa-i intoarca gestul dar Volturi i-a imobilizat mana cu un gest al mainii lui. Apoi m-a rugat pe mine sa ma prezint, succinct şi clar, asa am şi facut:
--- Ma numesc Alexandra Lydia Eveglot, am 16 ani. Sunt un hybrid de vampir cu elf Waterhoary, fiind anterior varcolac. Sunt lipsita de povesti intr-adevar fericite in viata. Sunt martor in cel mai nou caz, Bernard Ethrod. Va rog sa ma scuzati, Volturi du-ma te rog acasa.

In a doua secunda am picat la mine acasa, adica la apartamentul lui Enuit. Aveam telefonul inchis, nu voiam sa-l deschid, nu-mi păsa cine ma cauta. Am mers sa ma uit pe vizor şi nu mi-a venit sa cred ce am vazut. Pe canapeaua şi fotoliile holului etajului erau Alejandro, Luan şi Aiden, adormiti bine ca niste buşteni. Lui Alejandro nu-i pasa de mine asa cum mi-as fi dorit, dar nu e asta ideea. Am stat in casa, mi-am plans de mila şi am vazut ca se facuse 3 dupa-amiaza.

Cineva mi-a batut in usa, era vecina de langa:
--- Buna scumpo. Baietii astia sunt aici de 5-6 ore. Cand au ajuns m-au intrebat daca stiu unde esti şi au astept bietii de ei toata noaptea. Ma gandeam ca macar unul dintre ei merita sa stie ca esti aici, Enuit mi-a zis ca esti certata cu brunetul acela.
--- Multumesc mult, doamna White. Va rog sa scuzati intreg deranjul.

Un dar si o capcana (Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum