<69>

6 1 0
                                    

Am luat paltonul pe mine şi am luat-o fuga spre scari şi apoi pe usa blocului direct spre padure. Mike incerca sa ma urmareasca şi reusi sa ma prinda din urma dupa putin timp. M-am intors la el şi i-am spus cu o figura putin speriata pe fata:

--- Te rog pleaca. Nu trebuie sa ne vezi şi nu trebuie sa asisti la niciun eveniment pentru ca esti om şi nu au incredere in tine, te rog!

Fumul negru nu il lasa pe Mike sa mai adauge ceva şi dadu sa fuga dar fu oprit de Volturi şi de vocea lui:

--- Unde te grabesti asa tinere? Lydia, ai incredere in el?

--- Am toata increderea in el, şi nu ar face nimic sa ma raneasca, dimpotriva, pazeste secretul meu ca pe o nestemata. Te rog, lasa-l sa plece.

--- De ce sa plece cand petrecerea abia a inceput? E binevenit sa-ti fie alaturi in proces şi sa ne devina calauzitor spre calea binelui şi al dreptatii. Vino, baiete!

Mike veni langa mine şi ma lua de mana speriat dar ii zambi recunoscator lui Volturi şi veni cu noi in sala de proces. Stateam in fata usii, eram ultimii anuntati sa intram iar Mike reusise sa prinda curaj şi sa-mi dea drumul la mana. Eu fusesem prima chemata, apoi Mike şi am ramas pironiti in centrul salii, cu privirile spre Volturi, asteptand sa spuna cu vocea lui oficiala şi strapungatoare, ceea ce initia inceperea procesului:

--- Desi este procesul lui Bernard, avem aici in fata noastra doua inimi sfasiate care s-au infatisat mai puternice şi mai impunatoare ca niciodata, lucru care ma face extrem de fericit şi mandru, mai ales de tine, Lydia. Bernard vrei sa ne povestesti tu mai intai ca mai apoi sa deschidem sfera?

--- Desigur, domnule. Astazi dupa-amiaza, Alexandra Lydia Eveglot a venit in vizita la mine la celula. Am crezut initial ca venise ca raspuns la scrisoarea trimisa de mine, ca va veni cu lacrimi de fericire in ochi şi imi va spune "Nu cred ca puteam fi mai fericita in viata asta!". Ei bine nu, a venit la mine cu o veste groaznica pe care am vazut-o cu ochii mei! Vreti sa spuneti dumneavoastra ce lucru minunat a reusit sa faca?

--- Da! Chiar te rog! Iti multumesc. Uitati-va atent la aceasta domnisoara, pentru ca veti inmarmuri la ce va voi spune. Inima acestei fete este atat de sincera, sentimentele ei atat de pure şi puterea ei atat de mare încât a deschis o sfera cromata, oameni buni! Sunt uluit şi impresionat! Pentru ca tu ai deschis a 9a sfera cromata din toata lumea şi din tot timpul de pana acum. Şi nu poate oricine sa faca asta! Iar eu am fost cel care a deschis-o pe a 8a.

Toti incremenisera, eu eram bulversata de ceea ce tocmai am auzit. M-am uitat la mainile mele şi ma intrebam de unde merit eu sa am atata putere! Nu imi venea sa cred, iar in cateva minute toata sala se ridicase sa ma aplaude. Nu meritam asemenea admiratie, nu am nimic special şi sfera fusese un noroc probabil... sau poate nu.

--- Bernard, poti continua.

--- Lydia a fost inselata de Alejandro cu iubita lui Mike. Lya şi Mike sunt prieteni de multa vreme, se vede asta şi cred ca evenimentul asta i-a apropiat mai mult. Ea a venit la mine ca sa ma instiinteze şi sa-şi ceara scuze ca nu e totul asa cum mi-am dorit, cand de fapt nici nu era vina ei şi nici nu depindea de ea. Va rog sa deschideti sfera cu incindentul şi sa ma lasati sa merg langa ea.

--- Chiar te rog. Deschidem sfera acum.

Şi a deschis sfera, in fata tuturor. Mi-am vazut reactia, am vazut cum l-am "aruncat" pe Alejandro langa dulap, nu-mi venea sa cred. Dupa ce se termina toata derularea sferei, eu inca plangeam in ultimul hal, iar Bernard şi Mike ma tineau de mana, am strigat la Volturi:

--- Va rog! Vreau un minut! Cred ca ia mai putin de atat. Puteti sa-l aduceti in fat ape Alejandro Dominique Lumos, va rog?

--- Poftim? spusera toti cei prezenti nedumeriti.

--- Va rog. Atat va cer...

--- Alejandro, mergi acolo!

El era la fel de uimit şi de confuz, dar facu intocmai cum i se spusese. Se aseza mai la departare de mine cu fata la mine şi cu spatele la Volturi. Toata lumea astepta in liniste ceea ce aveam de spus şi nu se auzeau nici macar inimile batand. Am inspirit adanc şi mi-am sters lacrimile, apoi am spus cu o voce tremuranda:

--- Te rog sa ma ierti ca te-am trantit in halul acela. Dar restul nu am cum sa retrag! Imi pare rau ca s-a intamplat asa! Imi pare atat de rau! Va rog lasati-ma sa ies! Va rog! incepusem sa plang fara sa mai pot respira asa cum trebuia dupa prima jumatate a frazei spuse.

--- Vrei sa te insoteasca cineva? Draga mea...

--- Nu, e in regula, va multumesc...

Am fugit spre usa cea imensa pe care am reusit s-o deschid cu greu. Odata iesita din sala am avut curajul sa plang atat de rau încât sa scot sunete de suferinta. Nu puteam ramane acolo in sala, şi cu atat mai putin sa-i las pe toti sa ma vada asa. Intre timp in sala...

--- Pot sa spun ceva? incerca Alejandro sa intervina.

--- Ce sa mai spui? Nu e destul? spuse Bernard rautacios.

--- Exact! Nu ti-a ajuns cat rau ai facut? sari şi Mike.

Se facu o valve groaznica de tipete, de parca statea sa inceapa o revolutie. Volturi scoase un ragnet de leu care amuti pe toata lumea şi pe care şi eu il auzisem de afara. Isi release postura sa dreapta şi spuse:

--- Toti avem dreptul sa spunem ceva aici, fiecaruia ii vine randul. A venit şi randul lui. Spune ce ai de spus.

--- Ma credeti sau nu, asta a fost cea mai mare greseala din viata mea şi nu o pot rascumpara in niciun fel. A avut dreptate şi a fost un suflet nobil. Nu pot avea pretentia la iertare, nu merit asta. Cu toate astea, intelegeti ca imi pare atat de rau încât sa-mi doresc sa nu fi existat. Asta a fost tot, multumesc domnule, va sunt recunoscator.

--- Mai e cineva care doreste sa spuna ceva? Oricine. Cu totii pe rand.

--- Eu, domnule. Vreau scurtarea pedepsei lui Bernard la 9 luni. In umila mea pozitie, as vrea sa va mai rog şi sa ma ajutati sa invii fiinta umana care a fost ucisa. Va rog foarte mult sa-mi indepliniti aceste 2 dorinte. Va rog...

--- Scurtarea pedepsei este aprobata şi poate fi realizata, dar doar pana la 10 ani cu executare in societate, cu supraveghere de tip Ochi de Vultur, domnule Aiden; dar readucerea la viata a unei persoane este aproape imposibila! Nu exista creatura pe lumea asta care sa reuseasca sa faca asemenea vraja, iti trebuie o putere enorma şi e foarte periculos cel implicat, sau cei implicati. Nu cred ca iti dai seama cat de dificil este de infaptuit o asemenea vraja.

Un dar si o capcana (Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum