Mike ofta şi se puse in pozitia aceea de yoghin facandu-mi semn sa ma alatur lui şi acestei intoarceri in timp. Mi se topea inima cand ma gandeam la copilarie, asa ca desi am ezitat putin, intr-un final am cedat in fata bucuriei şi m-am asezat ca atunci. Simteam o aura de protectiva in jurul meu in momentul acela, era magic fara indoiala.
Imi pusesem capul pe umarul lui şi el imi cuprinse spatele cu bratele, punandu-şi barbia pe capul meu.
--- Aceleasi proportii, dimensiuni diferite. Inca te potrivesti in impletitura asta ca un diamant pe un inel. Mi-as dori enorm sa-ti fie bine, sa ai o viata fericita. Imi doresc atat de multe şi acum realizez ca n-am avut nimic. Prietenii mei buni sunt baietii din trupa, aia sunt intr-adevar demni de avea titlul asta in viata mea. Acum ca esti şi tu langa mine, e greu sa-ti dau un asa zis "titlu". Esti mai mult decat o simpla amica, esti mai mult decat cea mai buna prietena. Ma crezi sau nu, cel putin in inima mea asa e; am dezvoltat un soi de iubire pentru tine, imposibil de schimbat, dar nu ca şi cum ai fi iubita mea. E foarte greu de explicat.
--- Stiu ce simti, pentru ca şi eu simt la fel. Vreau sa-ti vad fericirea pe chip, vreau sa vad a te simti iubit şi ca te simti bine in pielea ta, in viata ta. Stiu ca cer mult, nici mie nu-mi pot cere asta, dar la tine chiar se poate infaptui. Viata ta e deja pe jumatate frumoasa, asa ca ajuta-ma sa fac şi cealalta jumatate sa merite efortul, ce spui?Atunci imi ridic capul de pe umarul lui şi ii zambesc timid. El adorpta o privire nelamurita putin amuzanta, pe care nu o folosea prea des, fiind un glumeţ cu o intreaga gama de priviri sarcastico-amuzante, mai mult sau mai putin voluntare. Mittchel are un fel special de a fi, greu de inteles de oamenii superficiali care sunt in numar imens şi din pacate majoritar pe lumea aceasta. Nici eu nu sunt mai breaza, iau decizii rapide şi sunt greu de deviat de la hotararile mele vehemente. Ma tot gandeam cum sa gasesc fata care chiar il merita şi care il poate iubi asa cum ar iubi-o şi el pe ea. Sa-i fie mereu aproape şi sa fie intotdeauna alaturi de el, asa cum şi merita. Nu vreau sa simta singuratatea, am simtit-o eu atatia ani şi m-am bucurat partial de aparitia unor noi oameni in viata mea. Uneori e bine sa stii ca cineva iti duce dorul, ca pur şi simplu esti important pentru cineva sau macar iti observa lipsa.
Gandurile mele fusesera intrerupte de vocea lui:
--- Vreau sa fii şi tu fericita. Nu pari a fi, nici tu nu meriti ce iti face Alejandro şi imi e teama ca totul poate degenera in mai rau. Eu şi Irina suntem ca şi terminati. Nu cred ca mai rezist sa continui asa şi cu atat mai putin sa ajungi şi tu intr-o situatie similara.
--- E in regula. As putea sa vad o poza cu ea, te rog?Mike nu statu sa inteleaga de ce ii cerusem asta şi imi arata o poza cu Irina. Mi se mai infipse un alt cutit in inima. Ma durea pentru ca el accepta atatea lucruri din partea ei. Era o fata relativ masiva, cu un par saten inchis valvoi şi cu o fata foarte rotunda şi dolofana care nu denota niciun pic de frumusete, cu ochi mari şi nepasatori. Nu voiam asa ceva pentru Mittchel.
Imi venea sa plang cand i-am vazut fata atunci cand se uita odata cu mine la poza. Avea regretul in priviri şi dezamagirea pe fata, inima sa fusese franta de multa vreme. I-am luat telefonul, i l-am blocat şi l-am pus deoparte, alaturi de al meu, dar ma opri:
--- Vreau sa-l vad şi eu pe acel Alejandro. Arata-mi-l şi apoi poti sa arunci telefoanele şi pe geam daca vrei.Ce puteam sa fac, i-am aratat o poza cu Alejandro, a vazut tenta de indiferenta de pe fata mea, total contrara parerii de rau pe care o am in suflet pentru ca se ajunsese in stadiul asta al relatiei noastre. Mike se uita ba la mine, ba la poza, şi facu acest dans din cap pana se opri la mine şi spuse zambind cu jumatate de gura:
--- Nu stiu cum sa o spun sa sune mai frumos. Pe atat de urata e Irina fata de mine, pe atat de urat e Alejandro fata de tine. Chiar trebuia sa fim la fel şi la asta?
--- Hei, recunoaste ca Irina e şi mai şi fata de Alejandro, şi nu ma refer doar la aspect.
--- Şi tu vrei sa-mi spui acuma ca ti-ar fi stat rau cu un baiat care arata bine şi chiar te iubeste; pun pariu ca dupa ce mai cunosc baieti din viata ta, pot sa-ti dau şi exemple.
--- Ohh, te rog! Alejandro nu a facut ce ti-a facut tie Irina. Poate ar trebui sa incetam conversatia asta. De tot!Zambetul lui ambitios ii disparuse de pe chip. Avea pasiunea extraordinara de a isi dori sa ma convinga şi sa ma faca sa cred ca are dreptate, fie daca ar avea sau nu. Se asezase inapoi pe canapea şi isi lua telefonul ca sa vada cat e ceasul. Era deja 6 dimineata, alta noapte nedormita, dar nu in mod negativ cel putin. Mike trebuia sa ajunga la un club ca sa repete pentru noaptea urmatoare, el numeste asta "ziua intreaga a baietilor".
I-am urat distractie placuta şi am ramas singura in tot apartamentul, mai mare decat biata mea garsoniera. Poate ca faceam o greseala, simteam nevoia sa o vad pe Anita, dar am vrut sfatul lui Enuit mai intai, asa ca l-am sunat:
--- Hey, esti ocupat? Poti vorbi acum?
--- Da, desigur ca pot! Esti ok nu?
--- Da, sunt bine. Simt nevoia sa cant; şi s-o vad pe Anita. Nu stiu ce e cu mine in momentul asta.
--- Iti e dor de Ale. De restaurantul acela care tocmai tu l-ai adus pe culmile frumusetii. Stiu ca e greu, am vorbit cu el. Nici lui nu ii e mai bine. Mai mult de atat nu-ti spun. Ne vedem la tine in fata, mergem amandoi la restaurant, da?
--- Multumesc, Enuit.
CITEȘTI
Un dar si o capcana (Volumul 1)
General FictionNumele meu este Lydia. Viata mea este cel putin interesanta, sau totusi sper ca asa vi se va parea. Ca in orice viata, nu voi stii niciodata ce va urma...