<17>

27 6 0
                                    

Oricum ar fi fost, Gena ma sunase ingrijorata, iar eu am raspuns cu un fel de frica:
--- Da?... Ce e Gena?
--- Te rog intoarce-te, nu ma aude nimeni acum dar te rog, nu poti sa stai pe strazi atata timp!
--- Nu mai incerca, pot face mai mult decat voi credeti, va inselati subestimandu-ma, şi credeam totusi ca tu nu vei face asta. Dar ma insel mereu, pun suflet sperand ca nu ma voi rani, fac tot ce pot pentru altii, acum e randul meu, sa fac ceva şi pentru mine.
--- Bine, inteleg asta, dar Alejandro e disperat, şi-a dat seama ce tampenie a facut, ce greseala imensa a savarsit, deci te rog intoarce-te. A cautat toata nopatea pe unde a stiut şi dimineata ne-a spus ca ai disparut.
--- Bravo lui, macar imi arata ca ii pasa, spune-i lui Luan ca sunt bine şi daca vrea sa vorbeasca cu mine sa ma sune. Vreau sa vedeti şi sa simtiti şi voi macar o forma de durere.

Atunci am inchis. Imediat suna Alejandro, credeam ca renuntase, pentru ca sunase toata noaptea. Raspund fara sa par prea afectata de situaie dar in voce vazandu-se tristetea, plangand insa in hohote:
--- Alo... Da?
--- Imi pare rau pentru ce am zis şi ce am facut, iarta-ma, Gena mi-a spus tot ce ai facut pentru noi toti şi am ascultat şi ce i-ai zis Genei. Uite, de acum incolo eu o sa fac totul pentru tine, absolut ce vrei tu, totul numai intoarce-te. Tu ai fost singura care a fost alaturi de mine, in tot ce am vrut şi in tot ce am pierdut. Te rog, nu vreau sa te pierd şi pe tine, tu ai facut din mine un alt om.
--- Brunetule, tu nu esti om şi nici eu deopotriva. Arata-mi doar ca ma gasesti, sunt undeva unde nu ai intrat niciodata şi unde nu a mai intrat nimeni de ani in sir.
--- Capela venetiana. De unde stiam eu asta?

Capela asta venetiana este o capela ramasa dintr-un incediu de acum 50 de ani, preotul facea o slujba atunci cand incendiul se intamplase, era liturghia. Chiar daca capela şi biserica erau in stil venetian, deodata vitraliul ce o inchipuia pe Fecioara Maria incepe sa „planga" sange. Ramasi uimiti, facandu-se liniste, lumanarea cea mai mare cazuse jos şi facuse prapad. Toata biserica arse, exceptand capela. Nimeni nu scapase. Cum de Aiden nu imi da misiunea de a repara şi partea aceea de timp. Oricum era, verificasem arborele meu genealogic şi gasisem preotul in familia mea de acum 50 de ani. Imi aduc aminte cum ca atunci se spunea de o asasinare pentru binele societatii. Cu siguranta el era. Inca am jurnalul lui gasit in catacomba capelei. Acesta isi facuse o camera secreta, mica, in care disparea ca mancat de pamant. Acolo ii gasisem jurnalul. Doar printre randuri se vedea altruismul şi binele pe care il dorea pentru toata lumea, la finalul jurnalului scriind:
Nu voi muri pana nu voi vedea vise implinite, iubire nemarginita, respect desavarsit şi misiunea mea fata de Domnul Dumnezeu incheiata. Fie ca voi folosi cai intrezise şi voi ajunge, poate, in Iad."

Tineam jurnalul asta mereu cu mine, cuvintele ce le continea deveneau divine odata citite, deoarece tot ce ma lega de preot era dorinta de a face bine altora. In acel incendiu murisera in jur de 20 de oameni şi bunul Dumnezeu sper ca i-a primit cu drag la El pe toti, chiar şi pe preotul care il asasinase pe presedintele de atunci. Politica de atunci aducea pe toata lumea la sapa de lemne iar pe presedinte il tot imbogatea. Asadar decizia sa a fost una curajoasa, totusi nu a fost niciodata prins desi a fost cautat 3 ani la rand. Oamenii il fereau cuvincios de politie. In ochii mei e un om de onoare deplina, cu un curaj nemarginit, chiar daca s-a dus acum 50 de ani. Sper ca Dumnezeu l-a primit in Imparatia Sa.

Alejandro venise insfarsit dupa mine. Vazandu-l, am sarit in bratele lui, iar el m-a sarutat şi a spus:
--- Numai fugi niciodata, altfel data viitoare pun toti vampirii sa caute, stii tu de ce!
--- Depinde daca se repeta asa ceva. Traim sa vedem, in concluzie, inteleg, fara alte iesiri nervoase dar imi pare rau, asa sunt şi nimeni nu ma va schimba oricat ar incerca.
--- Nu am vrut niciodata sa te schimb, sau sa te jignesc sau sa pun la indoiala iubirea noastra. Cu atat mai putin sa te subestimez, imi pare rau! Nu se va mai repeta.
--- Pana data viitoare, cand poate va fi mai grav şi ...
--- Nu va exista o data viitoare şi daca se intampla nu voi mai fi prost din nou.

Un dar si o capcana (Volumul 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum