Ateş koşup Duhan'ın yanına geldi ve elindeki silahı alarak, "Gölge dokunulmaz." dedi. "Onu öldürürsen seni de öldürürler."
"Ver şu silahı Ateş!" diye bağırdı Duhan.
Silahı Ateş'in elinden geri almaya çalışarak bir elini beline götürdü. Silah yere düştüğünde silahı almak için Ateş'i yere doğru savurdu. Ateş'in sırtı sertçe yere çarparken siyah deri ceketinin kapüşonu başından düştü. Duhan da Ateş'in üzerine düştü. Göz göze geldikleri an yüzleri birbirine çok yakındı. Ateş düşmenin etkisiyle havada kalan bacağını kendine doğru çekerek kollarını Duhan'ın vücuduna sıkıca sardı. Başını yerden kaldırdığında boynundaki ince kolye geriye düştü ve yavaşça sallandı. Duhan yere düşen silahı bulmak için etrafa bakarken Ateş gözlerini onun yüzünden ayırmadı. Kollarını Duhan'a kilitlemiş, öylece duruyordu.
"Bırak amına koyduğum!" diye bağırdı Duhan. "Lan bıraksana! Amına koyduğum bırak lan!
Ama Ateş Duhan'ı bırakmadı.
Duhan bir kolunu Ateş'in omzunun üzerinden uzatarak elini yere koydu. Eliyle yerden destek alarak ayağa kalkmaya çalıştığında Ateş diğer bacağını da kendine doğru çekti. Duhan üzerinden yana düştüğünde sırtını yerden kaldırarak onu da tekrar kendine doğru çekti.
İçten içe biliyordum ki Adrian'ın ölümünden hep kendini suçlayacaktı. Bir şansı olsa Adrian'ın ölmemesi için her şeyi yapardı.
Belki de bu yüzden Adrian yerine Duhan'a sarılıyordu.
Çünkü Adrian onun için ölmüştü.
Şimdi Duhan'ın da ölmesine izin vermeyecekti.
Ateş Duhan'ı tuttuğu sırada Gölge bunu fırsat bilip koşarak kaçmaya başladı. Ateş'in onu tutan kolları gevşediğinde Duhan üzerinden yavaşça kalktı. Gölge'nin peşinden gideceğini düşündüm ama yapmadı. Elini hala yerde yatarak ona bakan Ateş'e uzattı. Ateş onun elini tuttu ve Duhan Ateş'in ayağa kalkmasına yardım etti.
Elini bırakıp ondan uzaklaşırken, "Bir şeyin var mı ?" sordu.
"Yok." dedi Ateş.
"Kusura bakma." dedi Duhan. Ateş'i yere savurduğunu yeni idrak etmiş gibiydi.
Ateş başını iki yana sallayarak, "Sıkıntı yok." dedi. "Bir şeyim yok."
"Seviyorum seni." dedi Duhan.
"Ben de seni." dedi Ateş. "Bir şey yok. Sakin ol sadece."
Yeni bölümlerden önceki son kesit. Finale son beş bölüm kalmışken Wattpad'in kapatılması çok kötü oldu. Araya da çok zaman girdi ama onlara en güzel şekilde veda edeceğimize eminim.
En kısa zamanda bölümler gelecek. Duyurusunu yapacağım.Sizi çok özlemişim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ VE MAVİ
Fiction générale+18 yetişkin okurlar için uygundur. O bu dünyanın en güzeli. O gri gözlü bir seri katil. O çocukların kahramanı. O bir kimsesiz, herkesin aradığı bir kimliksiz. O Gri. O Ateş Atakanlı. Ve o karanlık gecede her şey değişti. Aşk ise bu denklemde en y...