Prov Natalia.
6 rano budzik zaczął dzwonić. Miałam dość że znowu muszę wstać do pracy. Najchętniej bym leżała w łóżku oglądała komedie i płakała. Nie chciałam jechać na komendę i znowu widzieć mojego byłego chłopaka Wojtka. Po tym jak wczoraj wyznał mi że jest w związku z Zuzą miałam dość i postanowiłam zmienić partnera. Ubrałam się i pojechałam na komendę. Niestety kiedy szłam do Jacka dowiedzieć się czy nowy już jest trafiałam na Wojtka całującego się z Zuzą.
Natalia: To może ja nie będę wam przeszkadzać.
Wojtek: Przepraszam Natalia.
Natalia: Powodzenia w nowym związku. Cześć
* Odchodzi*Pov Marek
6 rano muszę szybko obudzić Igora żeby wstał bo nie chce się spóźniać do pracy. To mój pierwszy dzień i chce wypaść jak najlepiej przed nową partnerką. Wiem tyle że ma na imię Natalia i jest 3 lata młodsza od mnie. 27 lat i na koncie dużo osiągnięć. Szanuję ją za to. Poszedłem obudzić Igora. Niestety okazało się że jest chory.
Zadzwoniłem do Jacka że się spóźnię. Czekałem 15 minut za moją mamą.
Marek: dziękuję mamo że zostaniesz z Igorem.
Mama: Nie musisz dziękować.W pracy byłem o 20 minut za późno. Wszedłem do środka i zobaczyłem Natalie która była zła.
Natalia: Oo wreszcie Korwicki się pojawił. Budzika pan nie ma?
Marek: Przepraszam za spóźnię. Mój syn był chory i szukałem kogoś żeby opiekował się nim.
Natalia: Przepraszam nie wiedziałam.
Marek: Jacek ci nie powiedział?
Natalia: Właśnie nie.
Marek: Spokojnie nic się nie stało. Marek jestem
* Podaję rękę*
Natalia: Miło mi Natalia jestem.
* Uciska rękę*
CZYTASZ
Przyjaźń czy miłość Natalia i Marek
ActionHistoria opowiada o dwójce przypadkowych ludzi którzy pewnego dnia zaczynają pracę. Mino złych początków zakochują się albo tylko udawają