Prov Natalia
🛑 Czytasz na własną odpowiedzialność 🛑
Kiedy Marek całował robił to delikatnie tak żebym się nie bała. Ja też oddawałam pocałunki aż Marek wziął mnie do sypialni całując. Zaczęłam ściągać mu ubrania a on mi. Cały czas dotykał mi ciało. Aż miałam dreszcze.
- Kocham cię Natalio Mróz.
- Ja ciebie też kocham.
I wszedł we mnie , podobało mi się bardzo.
🛑 Koniec 🛑
Seks z Markiem był najlepszm co mnie w życiu spotkało. Zasnęliśmy wtuleni w siebie.Prov Marek.
Seks z Natalią był cudowny, robiłem wszystko żeby jej nic nie bolało. Na szczęście ani razu nie powiedziała że coś złego robię. Kiedy obudziłem się bolała mnie strasznie glowa dużo alkoholu i Natalia śpiąca obok mnie. Do głowy przyszła mi myśl czy żałuję? Na szczęście szybko zrozumiałem że nie żałuję. Kiedy robiłem śniadanie pojawiła się Natalia.
- Cześć Natalia
- Hej Marek.
- Pamiętasz co się wydarzyło?
- Pamiętam jak mnie całowałeś. Późnej wylądowaliśmy w łóżku.
- Cudownie było. Najlepsza noc w moim życiu.
- Marek nie. Ja naprawdę żałuję tego co się stało. Znam cię kilka dni i mówiłam ci że nie chce związków. Wykorzystałeś mnie jak byłam pijana.
- Natalia. Przecież cię nie wykorzystałem. Sami tego chcieliśmy.
- Byłam głupia i pijana. Widziany się na komendzie.
*Wyszła*Nie mam pojęcia co myśleć. Czy serio ona tego żałuję. Czy to alkohol wtedy tak działał na nią? Cóż muszę zapomnieć o tym i żyć dalszym życiem.
CZYTASZ
Przyjaźń czy miłość Natalia i Marek
БоевикHistoria opowiada o dwójce przypadkowych ludzi którzy pewnego dnia zaczynają pracę. Mino złych początków zakochują się albo tylko udawają