35. Hailie.

598 44 0
                                    

Tydzień później odbył się pogrzeb Matthew Larsena, na który Christian nie poszedł. Z tego, co wiem, to przyjechała nieliczna strona rodziny ze strony mężczyzny, ale niezbyt się w to zgłębiałam.
Mam gdzieś tego Potwora. Zniszczył wszystkim życie, a teraz jego ofiary mogą odetchnąć z ulgą.

Wraz z Christianem postanowiliśmy drugiego dnia po przeczytaniu listu, przekazać go Alexowi, co spowodowało u niego niemą panikę.

– Alex – zaczynam w drzwiach do rodzinnego domu.

Nie patrzy na mnie, a na obok stojącego Christiana. Widzę, jak mocno drga mu grdyka, kiedy z trudem przełyka ślinę. Ręka, którą trzyma na klamce trzęsie się tak, że drzwi wraz z nią dygoczą.

– Znałeś mojego brata – odzywa się Christian z wyraźnym bólem przy ostatnim słowie.

To było straszne widzieć brata, który dusił się łzami, czytając ostatnie słowa przyjaciela. Dowiedzieliśmy się, że poznali się w szkole, ale chodzili do innych klas. Oliver przychodził do biblioteki, aby czasami uciec od szkolnego zgiełku, a Alex pewnego dnia wypożyczał lekturę, z którą miał straszny problem, więc jakoś się tak potoczyło, że młodszy Larsen pomógł mu z napisaniem testu na wysoką ocenę, potem spotykali się wokół książek częściej, spędzając ze sobą czas, a ich wspólną rzeczą było zwykłe granie w karty. Codziennie po lekcjach, lub w porze lunchu spotykali się w ich wspólnym miejscu i po prostu grali, rozmawiali, przybywali ze sobą.

Przyjaźnili się.

Christian częściej u mnie nocuje, jakby się bał o to, że w każdej sekundzie, minucie, czy godzinie może mi coś grozić, choć Mason jest za kratami i prawdopodobnie nie wyjdzie z nich dobre kilkanaście lat. Niestety ostatnie wydarzenia odcisnęło piętno na moim chłopaku.

Zdarzają mu się ataki paniki i codziennie koszmary i nawet moja obecność w łóżku nie pomaga tak jak wcześniej.

Ryan Ellman przepisał mu specjalne leki i zmienił sposób terapii, który ma mu pomóc z przeżytą traumą.

Meredith Larsen, kobieta, która zabiła męża – takie nagłówki pojawiają się w brukowcach. Ludzie nie wiedzą, ile krzywd wyrządził Matthew Larsen, a oceniają matkę Christiana. Ona też nie jest święta. Zrobiła wiele złego, ale ona też była jego ofiarą. Manipulował i uzależnił ją od siebie. Poprosiłam tatę, aby napisał rzetelny artykuł historii tej kobiety. Mam nadzieję, że ludzie spojrzą na nią przychylniej.

Christian wybaczył jej brak reakcji na wszystko, co ojciec im robił. Nie musiał, ale to zrobił. Zatrudnił też najlepszego prawnika w mieście, który będzie walczył o zmniejszenie wyroku Meredith. Na razie grozi jej dwadzieścia pięć lat więzienia za zamordowanie Larsena, lecz może uda zmniejszyć ten wyrok chociażby o pięć lat, a może nawet o więcej. Zobaczymy na rozprawach w sądzie.

– Jak tam w pracy? – pytam, gdy drzwi do mieszkania zamykają się za Christianem, który ściąga buty przy szafce. Tiger od razu do niego doskakuje, przez co mężczyzna musi wziąć go na ręce, aby nie zaciągnął mu garniturowych spodni.

– Sprzedaję firmę – wypala nagle, na co chwilowo zastygam w bezruchu górnych kończyn.

Podchodzi do mnie, głaszcząc kota po główce. Tiger wtula się w jego muskularną dłoń i mruczy z rozkoszy.

– Co? – Moje oczy wychodzą z orbit.

Christian nachyla się i cmoka mnie w usta.

– Nienawidzę tej roboty – wyjaśnia, wzruszając ramionami. – Od zawsze tak było – dodaje, idąc w stronę kuchni. Podążam za nim. – Nie będę robił czegoś, czego nie lubię. – Sięga po szklankę i nalewa sobie wody. Wypija ją jednym haustem. – Otworzę klub sportowy dla nastolatków. Dzieciaki będą mogły tam przychodzić i…

My love Flower ( Będzie Korekta Błędów)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz