Wchodzę do szpitala, pisząc do narzeczonego, aby odebrał z przedszkola bliźniaków. Na dworze wieje chłodny wiatr, a asfalt pokryty jest wielkimi kałużami po deszczu. Witam się po drodze na oddział kardiologiczny z pielęgniarkami i lekarzem prowadzącym mamy.
Otwieram drzwi do sali, na której leży mama i zastygam bezruchu w progu.
Pierwsze uderzenie serca.
Drugie…
Trzecie…
Zmuszam nogi do zrobienia kilka kroków w przód. Zasłaniam usta ręką, z których wydobywa się cichy szloch. Łzy pozostawiają po sobie wilgotne ślady na policzkach. Mrugam kilkakrotnie, próbując wyostrzyć wzrok.
Głowa mamy spoczywa na klatce piersiowej taty. Obydwoje są do siebie przytuleni w żelaznym uścisku swoich ramion. Nie oddychają. Ich zmarszczona skóra jest blada, niemal przezroczysta.
Wyglądają, jakby po prostu razem odpoczywali, ale prawda jest taka, że zasnęli razem na wieczność.
Zmarli w swoich ramionach. Razem.
,, I nie opuszczę cię, aż do śmierci “– przyrzekli sobie kiedyś za młodu.
Jednak zdecydowali się na inną przysięgę:
,, I nie opuszczę cię nawet po śmierci. “
On kiedyś uratował ją.
Ona kiedyś uratowała jego.
Razem przeszli przez piekło, a teraz wchodzą razem za bramę nieba, trzymając się za ręce i nadal będąc największą, najpiękniejszą miłością swojego życia.
________
Dziękuję za wspólną podróż miłości Hailie i Christiana.
Dziękuję za wasze wsparcie.
Zapraszam na kolejną książkę: Złączeni przez przeznaczenie.
Opis:
Uciekła. Sądziła, że zerwała więź ze swoją bolesną przeszłością, lecz nie dokonała tego całkowicie przez jedną osobę, którą kocha nad życie.
Jennifer po trudnych przeżyciach usunęła w cień swoje dawne życie i mieszka teraz w swojej rodzinnej miejscowości. Myślała, że będąc w miejscu, w którym się urodziła, przeszłość jej nie dogoni.
Jednak Jennifer szybko zrozumie, że uciekanie przed samą sobą nie ma żadnego sensu w momencie, gdy w jej życiu pojawi się mężczyzna, który złamał jej serce, gdy była jeszcze nastolatką, a w dodatku wydarzenie z przeszłości będzie depczeć jej po piętach.
Zachary wraca do rodzinnego domu z młodszą siostrą, aby poradzić sobie ze wspomnieniami po doświadczonej tragedii i nauczyć się, jak być rodzicem dorastającej nastolatki.Są od siebie różni, aczkolwiek podobni w jedynym aspekcie - obydwoje uciekają przed czymś, co może ich zranić.
CZYTASZ
My love Flower ( Będzie Korekta Błędów)
RomantizmGdy Hailie podczas wypadku zostaje sparaliżowana, przestaje wierzyć, że kiedykolwiek będzie znowu szczęśliwa. Christian od trzech lat nie potrafi pogodzić się z niewyjaśnioną śmiercią młodszego brata. Jedno spotkanie, jedno zdarzenie i jedna decyzj...