8

774 56 22
                                    

Ayrılıkta sevdadandir dedik

Birazcık birbirlerini özlesinler dedim amaa ben bu ikisi aynı bölümde olmadı-
ğında geriliyorum eksik hissediyorum ya olmuyor anacim

__________________________________________

Tamı tamına 5 gün olmuştu ağami görmeyeli her gün darlasamda ağlasamda yasakta yasak diyip duruyor izin vermiyorlardi..

Bende artık yemek yemeği bırakmıştım dünden beri hiçbir şey yapmadan soğuk betonda öylece oturuyordum ..

Yusuf komtan gelip yemekten yemem için ısrar edip dursada midemin guruldamasini falan umursamadan yemiyordum ... O da benle dalga geçiyordu ağam da ağam paşam da paşam diyordu pis ..

- Bak anlamıyorum bu adamın nesi var ki bu kadar inat ettin hani yakışıklı mı değil ! 

- Çarpılırsin komtan yakışıklı tabi

Yakışıklıydi benim ağam esmer teni keskin çehresiyle çok yakışıklı bir adamdı

- Yakışıklı yani haspam kültürlü mü diycem hiç zannetmiyorum.

- Çokk kitap okuyor hep hem İstanbul da görmüş biri birkere laf etme

- Kitap okumakla İstanbul görmekle oluyorsa ben daha kültürlüyüm 81 il gezdim lan ben . Hadi ona da tamam anlayışlı mi ki bu dağ ayısı bu kadar ısrar ediyorsun ?

Birde sürekli hakaret etmesi var niye bu kadar uğraşıyor anlamıyorum..

- Niye ayı diyorsun ya ağama o benim bileğime sıktığında ne kadar iyi davrandı biliyormusun

Surat asarak kıskanç kaynana gibi baktı bana ... Kocasını annesine öven kadinlar  gibiyim şuan ama olsun sonuna kadar ağam

- Belki şikayet etme diyedir

- Of komtan git hadi git yemiycem işte sen ağami bana göstermiyorsun yoksa birşey mi yaptınız ona

Sorularından bunalmıştim ne vardı yani onu görmek için illa bunlar mı gerekliydi. Gerekliysede gayette mükemmel bir adamdi ...

- Yapmadık bir şey korkma sadece yemek vermiyoruz ona pek

Ağa'nın normalde nasıl yediğini düşününce kesin çok zayıflamıştir o iyi yiyen bir adamdı günlük etini aksatmadan yerdi...

- Komtan neden bu kadar uzun sürdü ki

- Devlet işi bu Selim adalet zaman ister

- Bana yapıldığı söylenen şeyi ben inkar ediyorum yetmez mi !

Oflayip odadan çıktığında göz pınarlarımdan akan yaşlarla kapıya yaslandım açıklıktan güçsüzleşen bedenim üşurken ayağa kalkıp yatağa doğru yürümeye çalıştım.

Açlıktan karnım guruldayip başım dönüyordu.. Gözümün kararmasiyla duvara tutunmaya çalışırken dizlerimin bağı çözüldü bir yere tutunamadan yere düştüğümde kafamda hissettiğim acıyla birlikte bilincimde gitmişti..

Gözlerimi başımın üstünde yanan ışıkla açtığımda beyazlar içinde bir odadaydim 

- tünaydın Selim bey iyisiniz değil mi ?

Bana seslenen kişiye döndüğümde saçları açık kahve renginde bir kadın gördüm. Bana dikkatle bakıyordu " İyiyim Yusuf komtan nerde"  az buzda olsa bazı şeyleri çözüyordum .

- Yusuf komtan birazdan gelecek Miran ağa sizin bayıldığınızı duyunca sinir krizi geçirdi de onla ilgilenmek zorunda kaldı

Ağam benim için endişelenmişti yani ben hasta oldum diye.. kapının gürültüyle açılmasıyla donup kaldım ağam gerçekten çökmüştü göz altları yüzü çökmüştü adam beş günde gözlerim dolarken kollarımı kaldırdım.

Sevsen Ya Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin