28

561 57 40
                                    

Rüya alemine girmeye hazır mısınız

Benim kuzenim çocuğu anne karnında ölünce iki aylıkken onu rüyasında görmüştü..

Cinsiyetiyle falan ciddili.

Ordan birşeyler yapmaya çalışıcam

Hadi bakalım

________________________________________

Miran Karan 'dan

Başımda bir ağrıyla gözlerimi araladigimda gecenin bir vaktinde yolda uzanıyorum üstümde kara bulutlardan yağan yağmur altımda biriken yağmur suyuyla sırılsıklam olmuştum..

Elim başıma giderken etrafa baktım ben neden yolun ortasında uzanıyorum..

Karanlıkta hiçbir şey goremezken yüzümdeki suyu silmek için elimi yanağıma götürdüm burnuma gelen kan kokusuyla  üstüme baktım yaralı gözükmüyordum bu kan kokusu nasıl benden geliyordu..

Etrafa bakarken bulutların çekildiğini ayın ortaya çıktığını gördüm ama ay kanliydi..

Kıpkırmızı bir ay yükselmişti onun yardımıyla etrafima baktığımda gördüğüm kafa taslariyla yüreğimde bir korku belirdi noluyordu burda ?

Miran ağa ahahah korkuyormusun ha.. Neyden korkuyorsun bak bunlar senin kestigin astiğın kafalar.

Kulağıma gelen sesle etrafima baktığımda kimseyi görememiştim nerden geliyordu?

Etme bulma dünyası Miran bak sen bizim canımızı aldın Allah'ta senden bir canını aldı

- Nerdesin lan ! Nerdesin sikecegim belani ! Korkak piç çıksana karşıma!

Kahkaha sesleri gelirken kızıl ayın aydinlattigi dar sokağa baktım iki yanı kafa taslarindan tepeler olan yolun sonunda beyaz bir ışık görünüyordu..

Işığı gördün ama sen karanlığınla onuda söndürürsün Miran ağa.. Neye elini atsan can veriyor..

Üstümde kan kokusu etrafta kafa taslari ve bu nerden geldiği bilinmez seslerle kafayı yicektim

- Kesss ! Kimin canını aldiysam hakkımdi

Boş yere adam öldürmem ben!

Aglama sesleri geliyordu şimdide.. Kadınların ağıtları çocukların bağrişlari..

Bak bunlar senin döktüğün kanların sesleridir.. Sen katilsin Miran ağa katil!

Katil olmadığımı ne zaman söyledim ki zaten.. Ben katildim Allah'ın verdiği canı alan bir katil..

Bunu neyi korumak için yaparsam yapim ben bir katıldım..

Cehenneme layıksın Miran ağa en derin çukurlar seni bekler

- Cennette gözüm yok zaten ... benim cennetim yeryüzünde!

Kahkaha sesleri gelirken uzaktan ince tatlı bir bebek sesi geliyordu.. Bebeğin gülüşleri içimi ısıtırken bebeğin gülüşleri o belirsiz lanet sesleride kesmişti..

Dar sokağın sonuna gelirken sanki az önce karanlıkta değilmişim gibi berrak güneşli bir gök yüzünün altında çimlerin üzerinde serili bir örtünün üstünde arkası dönük birini gördüm.

Sırtı geniş ve güçlü duruyordu bir o kadar tanıdık hissettiriyordu..

Yavaşça ardımda karanlığı bırakırken onlara yaklaştım her adımımda bebeğin sesi daha gür ve net geliyordu kulağıma benim geldiğimi fark eden adam arkasını döndüğünde olduğum yere çakılmıştım.

Sevsen Ya Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin