19

552 45 31
                                    

Hadi bunları artık nişanlıyalim

Ne benim nede Miranin sabrı kaldı

_______________________________________

Giydiğim yeşil takımın yakalarını düzeltmeye çalışırken odanın kapısı açılmışti aynadan annemin girdiğini gördüğümde ona dönüp ofladim .

- Olmuyor ya ana , ütüsümü bozuk anlamadım ki

- Heycandan yapamıyorsun oğlum bak şimdi halledecem ben.

-Ana güzel yap bak zaten bir haftadır görmüyor beni güzel olmam lazım

Anam lafıma gülerken hala gerginliğim devam ediyordu çok özlemiştim onu hele son seferki yakınlaşmamizdan sonra ondan uzak olmak çok garip gelmişti..

Neden mi bir haftadır görmüyorduk birbirimizi babam ve hanım ağa yüzünden.

İkisi bir olup bizi ayrı evlerde tutma kararı aldılar babamlar zaten konakta kalmayı doğru bulmuyordu ayrı bir ev alınacağına Miran'ın çiftliğine yerleştik.

Babamlarla düğüne kadar burda kalacaktım onlarsa çiftliği evleri olarak benimsemişlerdi bile Miran babam demirciliği seviyor diye ocak bile yaptırmıştı.

Saygı çerçevesinde davranıyordular birbirlerine buraya gelmeden önceki gece tavla oynadıklarını bile görmüştüm daha ne olabilirdi ki..

Aralarının iyi olmasına o kadar mutluydum ki anlatamam hayatımdaki iki erkeğin iyi anlaşmasi isteyeceğim şeylerdendi..

- Al oğlum oldu işte ne tasa ettin maşallah şu güzelliğe bak ağanin kalbine indireceksin güzelliğinle

Utanarak bakışlarımı kaçırdığımda gülmüştü.. Kapının çalmasıyla birlikte babamın sesi geldiğinde girmesini söylemiştim.

İçeri girdiğinde beni görmesiyle birlikte buruk bir gülümseme dudaklarında yerini bulmuştu..

Bundan bir kaç ay önce gelipte bana ağa sana sevdalanacak seni eşi yapacak deselerdi benle dalga geçtiler diye topuklarina sıkardim..

Şimdiyse aklımın hayalimin alamayacagi bir adamla nişanlanıyordum. Hayat ne garipti helal para kazanmak için kalmaya başladığım konağın damadi olacaktım..

- Selim'im babasının bit tanesi can tanesi maşallah sana

Anlima bıraktığı öpücükle gözlerim dolarken tuttum kendimi bugün ağlama günü değildi..

- Herşey hazır dimi baba eksik yok..

- Hazır yavrum hazır cezvedeki su ve kahve bile hazır korkma

Ay bide kahve vardı nasıl dökmeden götürecektim ya dökersem uzatırken.
Korku dolu gözlerle babama baktığımda benim bu endişeme gülüp yanağımdan makas almıştı.

- Sakin ol Selim iyi düşün oğlum sakin.. Bu gece herşey çok güzel olacak inşallah

İkisine birden sarılıp yanaklarından öptüğüm sırada kapi çalınmıştı gel diyip onlardan ayrıldığımda içeriye giren çiftlik çalışani ile gülümsedim.

- Selim ağam ilerdeki gözcülerden işaret geldi Miran ağanın konvoyu nerdeyse gelmiştir aşsagiya inmeniz münasip olur.

Sonunda geliyordu heycanla terleyen avuç içlerimi pantolonuma sürüp başımı salladım.

- Herşey hazır dimi Yasin eksik birşey yok dimi

- Hazır damat ağam sakin olasınız herşey güzel olacak inşallah

Sevsen Ya Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin