Hello
Ne yapsam la bu bölüm
Of durun ukemiz sakat olunca herşey düşünceler üzerine gidiyor öyle olunca ne halt yediklerini anlamıyorum..
Düşünceler güzelde sürekli olunca afaganlar basıyor beni.
50oy 100 yorum istiyorum oy kullanin yorum yapın benim hikayeye birşekilde sıcak kalmamı sağlayan şey sizsiniz
Eğer hazırda olmasaydı buraya bölüm iki haftaya bile gelmezdi .
_____________________
Romantik kocam beyin mumlu güllü sürprizinin üzerinden tam olarak iki hafta geçmişti ve benim bandajlarimda gitmişti haliyle .
Binbir yalvarmanin sonunda bana yüzmeyi öğretmeyi kabul eden kocama adını yeni öğrendiğim koala misali sıkı sıkı sarılmıştim suyun içinde..
- Beni bırakmadan nasıl yüzmeyi öğreneceksin?
- Miran bırakamam ya yine batarsam suya boğulup ölim mi he sonra sende git kendine başka doğurgan bul dimi
- Ne alakası var yavrum hem ben senin ölmene bogulmana izin verir miyim ?
- Az önce verdin !
Bildiğin bırakmıştı beni suyu içine vicdansız koca !
-Vermedim yavrum vermedim korkunu yen diye biraz bat istedim sadece
Hihh onsuz öğrenecektim zaten ya orami burami elleyip dikkatimi dağıtıyor yada suya batmama sebep oluyordu..
Kendimi geri çektiğimde panikle çırpınmaya başlamıştım yine ki batiyordum offf
Nefesimi tutamazken baloncuklar gözlerimin önünde yükselmeye başladığında Miran in bacağından tutup kendime çektim onuda bastirdigimda onun üstüne cikarak kafami azda olsa sudan cikarabilmiştim başımı...
Tam nefes aldım sonunda derken kolumdan tutulup suya çekilmiştim Miran tarafından ne olduğunu anlamadan dudaklarıma yapıştıginda suyun altında öpüşmek çok farklıydı..
Bedenlerimizi yapistirdiginda sertliğini hissettim kasıklarımda nefesim kesilirken hızlıca çıkarmıştı ikimizide sudan şimdi yine ona sarılmıştim bacaklarım bacaklarının arasında kollarım göğsündeydi..
- Oyun böyle oynanır Selim efendi nasıl sevdin mi ?
- Bilmemde birilerinin sevdiği belli
Elim onun sertliğine giderken kasılan yüzü keyfimi yerine getirmişti 4 ay olmuştu buraya geleli ve daha hiç ileriye gitmemiştik vakti geliyor gibiydi ama nasıl yaklaşmam gerektiğini kestiremiyordum..
Hafifçe sıkıp bıraktığımda ağzı aralanmisti daha da hassaslaşmisti dokunuslarima karşı..
Dudaklarına ufak bir öpücük bırakıp geri çekilecekken beni iyice kucağına almıştı şokla ağzım aralanirken bunu fırsat bilip dilini ağzıma sokmuştu..
Sıcak dili içimi ürpertmişti hızla karşılık verip alt dudağını dişimin arasına alıp ısırdığımda ağzımın içine inleyip iyice yaslamişti sertliğini..
Suyun bile ısındığını söyleyebilirdim yaniyorduk resmen özlem öyle baskındı ki başka hiçbir şeyi düşünmüyorduk..
Bir yandan saçlarını yoluyordum bir yandan seviyordum soluksuzca erkeğimin dudaklarını..
Nerdeyse gelmek üzereydim sürtünen sertliklerimiz kaşınan deligimle gelmek üzereydim ki birinin bağrışını duydugum gibi suya atmıştı Miran beni ee geri çekmeyi unutmamışti tabi ama atmıştı bir kere..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsen Ya Beni (BXB)
Fantasyköyünün tek doğurgani olan Selim Ve onun baş belası Miran ağa ağa kurgusudur Sevme beni kitabımın karakterlerinden Miran Karan ağa ile biriciği Selim ağa nin sevdalanma hikayesidir Kitap 1980' lerde geçiyor O zamanın kültürel ve sosyal olayların...