Nasıl bir bölüm olacağı hakkında en ufak fikrim dahi yok..
Hadi deneyelim..
_________________________________________
Sabahin erken saatlerinde kahvaltı yaptıktan sonra yola çıkmıştık..
Miran in göğsüne sırtımı yaslayıp elini ellerimin arasına aldığımda saçlarımdan öpmüştü.
- Mirann.. Hiç hayalinde bir isim var mı?
Belimdeki eli yanağıma çıkarken yola bakıp bana geri döndü dudaklarımı ezen baş parmağı ile şoföre baktığımda bize bir an bile bakmadan yola bakıyordu.
- Himm Savaş.. Oğullarımdan birinin adını Savaş koymayı çok isterim..
Savaş suan yaşadığımız hayata bakacak olursak anlamlıydı isim..
- Ya kız.. Kız için aklında bir isim var mı ?
Bir kız çocuğu nasılda yakışırdı..
- Özgür olan bir kız çocuğu Azade yada Sarya
Çok güzeldi.. Sarya..
- Miran.. Eğer bebeğimiz erkekse Savaş olsun ismi kızsa Sarya..
Yanağımi okşayıp sıktığında hoşuna gittiğini anlamıştım.. Vakit ne kadarda hızlı geçmişti evlendiğimizden beri zaman o kadar hızlı geçmişti ki hamilelik çok başka birşeydi sanki.
- Senin aklında bir isim yok muydu Selim , karnında taşıyacak olanda doğuracak olanda sensin sonuçta..
Kocam diye demiyorum valla ince adamdir.
- Yok.. Yani evlilik bebek gibi şeyler senle birlikte geldiği için dünyama öyle aklımda olan birşey yoktu..
Başımı kaldırıp baktığımda beğeni dolu ifadeyle beni incelediğini fark ettim..
Şoföre bir bakış attıktan sonra dudaklarımdan hızlı bir öpücük çalmıştiKızarırken başımı göğsüne gömüp yüzümü gizledim napiyordu öyle insan içinde.
Koluna vurduğumda iyice sarmalamişti beni karnıma giren sancılar birtek onun temasıyla azalıyor gibiydi...
Ani gelen sapmayla acıyla inledigimde Miran nerdeyse beni kucağına almıştı . " Miran bırak beni bak ! Karnım ağrıyor zaten hadi ağam kocam benim bırak beni ayıp!" Bana aldanmadan karnımı öfelemeye başlamıştı ona hayretle bakıyordum.
- Hiç bakma öyle benim yavrumun canı yanarken başkalarını umursayamam.
Bal gibi bir adamdı Miranimm şoföre göz atıp yanağına öpücük bıraktım.
Onun öfelemeleriyle uykum gelirken iyice kucağına çekmişti beni bildiğin dizindeydim yani gözlerim bir kapanıp bir açılırken uykuya daldım..
Yanağımı sıkıp bırakan ellerle huysuzca mırıldanip başımı çevirdiğimde bu seferde yanağımin isirilmasiyla çığlık attım .
Gözlerimi açıp beni yiyen Miran a baktığımda sırıtarak ısırdığı yeri oksamisti..
Bal gibi mi demiştim bu adama ,geri alıyorum yamyam bu adam başka birşey degil!
- Günaydın gülüm hadi bakalım hastaneye geldik toparla kendinize doktor beklemesin daha fazla
Surat asıp üstümü duzelttigimde inmeme yardım etmişti.
Evlilik müracaati dışında hiç hastaneye gelmemiştim bu yaşıma kadar.Heycanla hastaneye bakıp Miran a döndüm oda heycanlı görünüyordu ama etrafıda gözetiyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsen Ya Beni (BXB)
Fantasyköyünün tek doğurgani olan Selim Ve onun baş belası Miran ağa ağa kurgusudur Sevme beni kitabımın karakterlerinden Miran Karan ağa ile biriciği Selim ağa nin sevdalanma hikayesidir Kitap 1980' lerde geçiyor O zamanın kültürel ve sosyal olayların...