Selam
Fark ettiyseniz biraz hızlı gittik
Çünkü yazasim gelmedi nişanlılık dönemini ayrı olduklarında yazamiyorum bu çifti.
Ve yedekte bir kurgu var onun heycani sardı beni o yüzdennnn
Neyse hadi devam edelimmm
_______________________________________Selim' den
Bacak aramda yapış yapış hissiyat ve ağrıyla uyandığımda başımı kaldırdım sıcak esmer göğüsten..
Sonunda olmam gereken yerdeydim Miran'ın sıcak göğsünde güne uyanmıştım sonunda ,üzerine attığım bacağımı dürten sertliğiyle utansamda dün gece helalim olan adamla birlikte olmak çok güzeldi...
Elim çıplak göğsüne giderken sanırım en sevdiğim ikinci şey onun sıcak esmer göğsünde uyumakti birinci ney diye sormayın söylemem!
Tüylü bir adam şimdi yalan yok ama çok değil en azından uyuyan yüzüne bakıp kıvrımlı kılını parmaklarımın arasına aldım birazcık uğraşmaktan zarar gelmezdi sanırım..
Çekip dururken onu kontol etmeyi ihmal etmiyordumda bu adam niye benden çok uyuyor götüne girilen ben uyuyan o !
Uyuz oldum uyanması gerek dudağımin dibinde koyu halkalı göğüs ucuna baktim güzel bir yöntem olabilirdi .
Dişlerimi geçirip çekiştirdigim an Miran nin inlemesi kulağımı doldurdu.. Uyanmıştı işte ohhh
- Ulan Selim !
Kalçama yapıştırdigi tokatla acıyla inledigimde gülmüştü şerefsiz..
-Noldu acıdimi hım
Dudaklarınımi büzüp ona baktığımda gözleri parlamışti bu adam benim canımın acimasindan haz alıyor sanırım..
- Selim ben acıktım valla
Ney sapıkça birşey söylemeyip aç olduğunu söylemişti hemde bacağıma temas eden taş gibi şeyiyle..
- Bakma öyle acıktım tabi daha doğrusu doymadım seveyim mi seni biraz yiyeyim
İştahlı iştahlı beni yemekten bahsediyordu.. Götüm çok acımasaydi şimdi ye derdimde aciyor valla çıkamam bile belki yataktan..
- Ağam Miran'ım benim şeyim gerçekten açıiyor ama... Akşam yesen beni olmaz mı
Sorumla kaşi kalkarken cikladi zalım koca oldu bu benim başıma, çükünün derdinden götüm gidecek yaa
Ona surat asarak baktığımda yan dönüp kolunu başımın altından geçirdi yüzlerimiz karşılıklıyken sertliğini bacak arama soktu...
- Böyle acır mı canın yavrum ha seveyim azcik sabah sertleşmesi malum bak sende olmuşsun
Elini küçüğüme atıp bacaklarımın arasından sürtüne sürtüne gidip gelirken okşayıp sevdi onun yaptığını izlerken deliğim ihtiyaçla açılıp kapanıyordu..
Bunu hissetmiş olmalı ki sırıtip " baksana nasilda alışmış tek gecede diğer parçasına hemen arıyor hissedince " ıslanmaya başlayan deliğim onun sivilariyla birlikte hızla yumuşarken yanıyordu sanki hem acı verici hemde garip bir his bırakıyordu..
Deliğimden akıp bacaklarımın arasına kayan şeylerle Miran nin sertliğide ıslanmıştı ki bu iyiydi çünkü bacaklarımın arasida kuru olduğu için hızlı sürtünmeden acıyordu..
Kalçamı sıkıp bırakan eli araya giderken orta parmağını deliğimin etrafında hissettim gözlerine bakarken içeri ittiği parmağı canımı yaksada çok güzel de hissettirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsen Ya Beni (BXB)
Fantasiköyünün tek doğurgani olan Selim Ve onun baş belası Miran ağa ağa kurgusudur Sevme beni kitabımın karakterlerinden Miran Karan ağa ile biriciği Selim ağa nin sevdalanma hikayesidir Kitap 1980' lerde geçiyor O zamanın kültürel ve sosyal olayların...