Selam canikolar..
Bu kurgu bitecek ve ben bir süre dinlenmeye çekileceğim yeni kurgu gelmeden..
50 oy 80 yorum
________________________Sırtımda keskin bir ağrı ve deliğimde acıyla uyanmıştim.. Kafamı kaldırmaya bile halim yokken kocamın üstünde olduğumu fark ettim ne kadar olmuştu uyuyali daha doğrusu biz ne kadar yapmıştık..
- Mirann ...Miran uyan kocacım
Sesim bile kalmamıştı fena hırpalanmışim yeminle ben bile sesimi duymuyordum..
Elimin altindaki göğsüne cimcik attığımda tinlamadan uyumaya devam etmişti..
- Off Miran götü giden benim uyuyan sensin kalk be adam kalk !
Göğüs ucunu tırnaklarımin arasına kıstırıp çevirdiğimde irkilip doğrulamuştu ki buda götüme giren ağrıyla sonuçlanmıştı..
- Ayhhh! Miran!
- Noluyor? Sen iyimisin Selim?
Yattığım yerden sinirle ona baktım nasıl iyi olabilirdim acaba ben ?
- Kocam beni sınıyor musun acaba bırak ayağa kalmayı nefes alırken bile canım acıyor sesime bak sesim çıkmıyor benim !
Aydınlanma yaşamış gibi beni inceledikten sonra anlimi öpüp dikkatlice beni kucaklayıp kalktı tabi ben o sırada acıdan ölmeme savaşı veriyordum..
- Kaç gün oldu acaba ? Bir yıkayayim seninle bunlar ne bok yemiş öğrenelim gülüm..
Beni küvete dikkatle sokup suyu açtığında başımı duvara yaslamiştim çok acıyordu yemin ederim..
Dikkatli ve ilgili bir şekilde beni yıkayıp kurulayıp yatağa bıraktıktan sonra iki dakika duş alıp çıkmıştı banyodan.
- Miran yumuşak birşey versen bana valla acıyor
- Merhem süreyim gülüm rahatliycaksin..
Çekmeceleri karıştırmaya başladığında oflayip " Miran sence o kremi yanımda getirmiş miyimdir? " Durup bana döndüğünde elimi uzatmıştım." Kocam sen üstümü giymeme yardım et inelim bir aşağıya yollariz Kadir abiyi alır hadi lütfen.. "
Üstümü giydirip kendide hazirlandiginda onun kucağında aşağıya inmiştim çalışanlar korkuyla bize bakarken Miran beni kotuga oturtup tekliye oturdu.
Hizmetlilere göz gezdirirken o kızın ortalıkta olmadığını görmüştüm nerdeydi ?
Miran - Ayın kaçı bugün Kadir ?
Kadir abi : Ocağın yirmi altısı ağam..
Çüş iki gün sevişmişmiydik biz.. Miranla göz göze geldiğimizde ikimizde şaşkın bir ifadeyle baktık birbirimize..
Miran : Eksik var nerde o kız bana ilaç veripte koynuma girmeye çalışan gerizekalı nerde?!
Kadir abi: Ağam bilmiyoz iki gündür kayıptır
Planı tutmayınca kaçmıştı demek ki ..Ee bana niye verdi azdırıcıdan o halde ?.
Miran : Ne demek kayip lan ?! Bulun derhal kim vardi bu işin arkasından öğrenmeden durmayın !
Bunları da alın götürün bir yere kapatın bu iş çözülmeden kimseyi salmak yoktur !
Çalışanları yalvar yakar zorla evden çıkarıldiginda Kadir abi" başkalarini getirelim mi ağam?"diye sormuştu Miran a Miran dönüp bana baktığında başımı olumsuz anlamda salladığımda kimseyi istemediğini söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsen Ya Beni (BXB)
Fantasyköyünün tek doğurgani olan Selim Ve onun baş belası Miran ağa ağa kurgusudur Sevme beni kitabımın karakterlerinden Miran Karan ağa ile biriciği Selim ağa nin sevdalanma hikayesidir Kitap 1980' lerde geçiyor O zamanın kültürel ve sosyal olayların...