Selamm
Nasıl bir bölüm olacağı hakkında en ufak bir fikrim yok ..
________________________________
Miran ile birlikte film izlemeye gideli nerdeyse 4 hafta olmuştu..
O gün ki yakınlaşmamiz bazı şeylerin normale dönmesine sebep olmuştu..
Mesela tekrar sabah öpücükleri diye adlandirdigim uynadığım gibi dudaklarına ufak bir öpücük bırakma işine geri dönmüştüm..Oda beni arada kitap okurken yaptığım yanlışlara gülüp öpüyordu ancak temasimiz sadece o kadardı..
Türkçe öğrenme hızım burda çok ilerlemişti belkide yapacak veya ilgilenecek başka birşeyimin olmamasından dolayı daha da asılmıştim öğrenmeye..
Kur'an okumalarimda güzel gidiyordu yakında bir hatim indirirdim..
Adet olduğumda sanki herşey en baştan başlamış gibi derin bir acıyla kavrulmuştum nereye baksam etsem bebeğimin suriyetini görüyordum..
O gün ona en saf hayallerle aldigimiz elbiseler acımı bastırmam için çok yardımcı olmuştu...
Adetten sonraysa o duygu yoğunluğu birkaç gün daha sürmüştü Miran bana karşı çok hassas ve dikkatli davranıyordu onun sayesinde herşey daha kolay olmuştu...
Şimdiyse sabahın köründe uyanmış kocamı izliyordum..Bu farklı birşey sabah uyandığında onun sıcak göğsünü kalp atışlarını hissetmek kısacası yaşadığını bilmek beni rahatlatıyor..
O üç hafta komada kaldığı vakitlerde herşey ölümdü... Şimdi diyeceksiniz ki yenimi hatırladın hayır yeniden hissettim..
Adetim boyunca Miran' ın bir an olsun yanımdan ayrılmasına dayanamıyordum sürekli sırtına dokunup üstüne düşen betonlarin açtığı bıraktığı yaralara bakiyordum öpüyordum..
Hiçbir tepki vermimişti ben onun sırtında ağlayarak uyuya kalıyordum bazen oda beni kollarına alıp öyle uyuyordu..
Neyse ki artık biraz toparlanmıştim..Daha iyiydim daha iyiydik..
Ayağım hala sarılı olduğu için ayağa kalkmak yasaktı yoksa kalkar birşeyler hazırlardim..
Ehh buda bahane olmuştu doya doya kocamı izliyordum.. Beyazları yaşına oranla daha erken düşmüştü saçlarına sakalına..
Üzüntüden de olabilirdi tabi... Başımı kaldırıp dudaklarına dudaklarımı bastırdım duraklarında ölüm var deseler gocunmadan yine öperdim..
Ufak bir ısırık bırakıp geri çekileceğim sırada belimden tutup beni kendine yasladı iyice dudaklarımi emmeye başlamasıyla karşılık vermeye çalışırken beni yatağa yatırıp üstüme çıktı..
Kendini yaslarken sabah şeysi olduğunu hissettiğimde kizararak gözlerimi aralayıp baktım beni dikkatle süzüyordu..
- Günaydın kocacım..
- Sanada günaydın gülüm.. Erken uyanmışsin bakıyorumda..
Gülümseyip başımı salladım kollarımı boynuna sarıp onu kendime çektiğimde ayağıma dikkat ederek uzandı üzerime..
Nefesini boynumda hissetmeyi çok seviyorum.. Bambaşka bir şeydi..
- Kocam bugün balık tutalım mı?
- Ne balığı? Tekneyle açılmak mi istiyorsun yoksa ?
Boğuk sesiyle konuştuğunda huylanarak kıkırdamıştim..
- Hımhım dereden balık tutardık babamla..Denizde nasıl tuluyor merak ediyorum.
Üzerimde yükselip gözlerime baktı tatlı tatlı kirpiklerimi kırpıştırıp onu ikna etmeye çalıştım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsen Ya Beni (BXB)
Fantasyköyünün tek doğurgani olan Selim Ve onun baş belası Miran ağa ağa kurgusudur Sevme beni kitabımın karakterlerinden Miran Karan ağa ile biriciği Selim ağa nin sevdalanma hikayesidir Kitap 1980' lerde geçiyor O zamanın kültürel ve sosyal olayların...