Hello
Hadi deneyelimmm
50 oy istiyorum 80 de yorum yeterli bence
Sınırı doldurduğunuz an yb gelir
_______________________''''Fırtınalı günlerin ardından açılan havayla Miranla alışverişe çıkmıştık bugün hem eksik kıyafetlerim vardı hemde çamaşırlarim, geceliklerim istediğim gibi değildi..
Miran' in bugünlerde daha bir sabırsız olduğunu gördüğümden uzun bir aradan sonra gelecek vuslat için kendimi tertemiz yapmıştım sonuçta belli olmazdı..
Miran' in kapattırdığı bir mağazada çalışan kadınin getirdiği çamaşırlara bakıyordum annemlerle aldığımdan daha fenalardi bunlar...
Sürekli bu tür alışverişler yapamayacağım için nerdeyse her modelden bir kaç renk almıştım..
Soyunma odasında gecelik bakıp seçmek biraz zordu ama yapacak birşey yoktu Miran gormemeliydi...
Evet Miran da benimle alisveriteydi...Hem normal giyim hemde iç çamaşırlarin satıldığı bir yer olduğundan işim kolaydı tabi yakalanmazsam..
- Bunları iyice paketleyin içinde ne olduğu görülmesin
Türkçem giderek daha iyi olmaya başlamıştı derdimi anlayabiliyordum tabi altan gelen bir Kürt sesi vardı hala..
Şortlu bir takım deneyip kabinlerle mağazayı ayıran kapıyi açıp gösterdim üstümü kaşları catildiginda oflayip duvara yaslandım ne giysem bir kulp bulmuştu..
- Olmaz yavrum hiç öyle bakma çok güzel duruyor bu yalnizca benim yanımda
- Ee dışarda ne giycem ben ?
Etrafa göz gezdirirken artık ne gördüyse ayaklanip raflarda gezinmeye başladı başımı duvara yaslayıp onu izlerken başka bir gözünde benim üzerimde olduğunu hissediyordum..
Başımı çevirip baktığımda dükkan sahibinin açıkta olan bacaklarıma baktığıni gördüğümde sinirle nefes verip Miran a yaklaştım gerizekalınin teki yüzünden günümüz mahvolmamaliydi..
Koluna girdiğimde eline aldığı pantolonu göstermişti diycektim ama bu şalvardan hallice kaç beden büyük bu bana be!?
- Miran, kocam bunun içine iki kere girerim ben ,sencede abartmıyormusun ?
Bir pantolona bir bana baktı omuz silkip bıraktı geri " Tam bedenin oluncada herşeyin ortada oluyor olmaz öyle" oflayip pantolonun bedenlerine baktığımda bir beden büyüğünü çıkardım bu olurdu .
- Tamam bu olsun hem oturmazda üzerime ,pardon diğer seçtiklerimiz ile birlikte bunuda paketleyin .
Üstümü değişmeye kabine giderken hala o adamın bakışlarını üzerimde hissediyordum ki çat sesiyle dondum...
Arkama bakınca tacizci piçe yumruğunu geçirmiş bir Miran pekte beklenmedik değildi..
- Sen kimsin lan benim olana bakıyorsun sikerim lan seni!
- Dogurganina sahip cikaydin bana göz süzdürende kalçasını kıvıra kıvıra yürüyen de o benim hiçbir suçum yokt-
- Ulan piç yalan söylüyor bide ! Tacizci ORUSPU çocuğu! ÖLDÜRÜM LAN SENİ SAG BİRAKMAM
Miran i tutmaya çekmeye çalışsamda işe yaramıyordu ki askerlerin gelmesiyle işler karışmıştı iyice...
- Miran ağa dur lan dur vallahi çıkartmazlar bu sefer hapisten
Askerlerin onu zorlukla ayırmasiyla gidip sarıldım ona bana sarilmazken korkuyla baktım yoksa benim birşey yaptığımı mi düşünüyordu?.
- Bakma öyle yavrum o piçin kanı elimdeyken sana dokunamam kirletemem tenini
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsen Ya Beni (BXB)
Fantasyköyünün tek doğurgani olan Selim Ve onun baş belası Miran ağa ağa kurgusudur Sevme beni kitabımın karakterlerinden Miran Karan ağa ile biriciği Selim ağa nin sevdalanma hikayesidir Kitap 1980' lerde geçiyor O zamanın kültürel ve sosyal olayların...