Selammm
Aslında bu bölümün yerine 43 gelecekti sonra dedim ki dur bir anda atlama
2 ay sonraaaa olarak bir zaman atlaması yapcam
Hayde devam edelimmm
_______________________
Karnıma kremi yedirmeye çalışırken aşağıdan gelen sesleri dinliyordum bir yandan..
Oğlum onunla ilgilendiğimi fark etmiş gibi masajın başında beri hareketliydi..
Babasının paşası.. yakışıklı oğlum benim ömrüm sağlıklı ol tamam mi ? Seni sevmek için çok heyecanlıyım oğlum.. Babanda çok heycanlı ikimizde seni çok merak ediyoruz.
Yumuşakca elimi bastirdigimda karnıma onun tekmesini hissettim bu biliyorum demekti bence..
Kapıyi tıklatıp" Oğlum müsaitsen geleyim he yavrum. " Delal ananın gelen sesiyle " Buyur gel ana, müsaitim." İçeri girdiğinde elinde gördüğüm meyve tabagiyla gözlerimin içi parlamışti yemin ederim..
Ana yaaa Allah senden razı olsun..
Delal ana : Allah senden de razı olsun oğlum gebesin bu kadar uzun aç kalma biraz meyve ye bir saate hazır olur inşallah
Tabağı yandaki çekmecenin üzerine koyup açıkta olan karnıma baktı çıkmışti haliyle beş aylık olmuştu benim oğlumm..
Delal ana : Rabbim bu yavrunun hayatını kazasız belasız eder inşallah. Güzel insanlar tanır güzel bir insan olur inşallah..
Amin demiştim fisildarcasina inşallah acı çekmezdi oğlum..
Delal ana : Diğer oğullarıminda mürvetini görsem en azından bir hayat kurduklarını bilsem bu yaşlı kalbim rahatlardi..
Ana demeyesin öyle yaşlı falan değilsin maşallahın var..
Delal ana : Öyle diyorsunda oğlum..Babaları bile gencecik yaşta öldü en azından geride konağın kimlere kalacağını göreyim isterim..
Allah var rabbim seni Miran inimin karşısına çıkardı ya ağalık eşi için hiçbir tasam kalmadı..
Gözlerim dolarken sarıldım ona sıkıca beni gerçekten oğlu gibi gördüğünü bilmek gururlanmami sağlıyordu..
"Ana Allah seni başımdan eksik etmesin vallahi bu hayatta en büyük şansım Mirandir ya seni oğlumu bana getirende odur..
Sağ olasın beni hor görmeyip yol yordam gösterdiğin için.."
Başımı okşayıp anlimdan öptüğünde elini öpüp yasladım başıma.. Hissettiğim hareketlilikle gülerek anama bakıp " ana bak nenesine bende burdayım der paşam" eli karnıma gittiğinde elinden tutup oğlumun hareketliliğini hissetsin diye bastırdım biraz..
Delal: Oy nenesi kurban doğda seveyim seni kuremin..
Kapının müsade istenmeden açılmasıyla Miran la göz göze geldim gözleri açık karnimda ki anasının eline kaydığinda gülümsemişti..
Oy anam torununu sever he.. Aslında ben seninle birşey konuşacaktim .
Sesi biraz gergin gibiydi yada bana öyle gelmişti Delal ana elini meyve tabağına uzatıp ağzıma bir dilim elma verdiğinde sorgusuz yemeğe başladım
Delal ana: Diyesin oğul nolmuş?
Ana Fırat bana Urfalı bir kızla evlenmek istediğini söyledi. Serikan aşiretinin tek kızı olan Ayşe'yle .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsen Ya Beni (BXB)
Fantasyköyünün tek doğurgani olan Selim Ve onun baş belası Miran ağa ağa kurgusudur Sevme beni kitabımın karakterlerinden Miran Karan ağa ile biriciği Selim ağa nin sevdalanma hikayesidir Kitap 1980' lerde geçiyor O zamanın kültürel ve sosyal olayların...