Ay 40...
Valla zaman nasıl geçti anlamadım çok duygusal...
Tahmini olarak bu bölüm öğrenecek...
_____&_________________________
Üstüme kabanimi geçirdiğimde Yasir ağanın eşi Hüsna ile Rojavanlarin ağasının karısını konuşuyorduk..
Evet onlara bebek görmesine gelmiştik..
Cidden mi ya.. Çocuğu olmuyor diye kumami getirmişler..
Hüsna: Vallahi yapmışlar..İyiki ilk aydan hamile kaldım yoksa benim kaynanada ikinci ayı beklemeden getirirdi...
Tek suç birde ya kadında ya doğurganda belki oğlu sıkıntılı ?
Hüsna: Hiç ağaya suç atılır burda bırak ağayı normal erkek bile suçlanmaz iftira atıyor diye taşlarlar burda Selim...
Offf erkeklikleri ağaları batsın sinirlerim bozuldu be midem bulanıyor Hüsna ya..
Hüsna: Sende birşey var zaten bence yürüyüşün bile değişmiş..
Nasıl?
Hüsna: Korunmuyonuz dimi siz? Bildiğin yüklüler gibi yürürsün..
Yanaklarım kızarırken başımı salladım olumsuzca..
Hüsna: Ayy hamilesin bence kaç gün oldu adet olmayali ? Ayın gectimi ?
1,5 ay geçti en son adetmin üzerinden..
Hüsna: Kız daha neyi bekliyorsun doktora gitmek için? Yarın birlikte gidelim hem benimde bir görünmem gerek adetim çok bozuldu doğumdan sonra...
Miran in Yasir abiyle konuştuğunu gördüğümde " İyi de Miran izin vermez ki.." Hüsna da onlara dönüp bir bakış attı.
Hüsna: Ya hallederiz azcik işveli cilveli ol
Miran larin şakalaşarak bize doğru geldiğini gördüğümde telaşla Hüsna in kolundan tuttum..
Ne konuşuyorsunuz öyle yavrum hararetli hararetli
Hüsna: birşey yok ağam şey ben biraz rahatsızımda yarında hastaneye gidecem eee şey Selimde benle gelse hem öğrenir biraz daha hastane işlerini falan olur mu ?
Yasir : Hastasın ? Benim niye haberim yok Hüsnam?
Hüsna sıkışmış bir şekilde bana baktığında bende ne diyeceğimi bilemedim..
Şey Yasir abi bebeğin telaşesi falan derken unutmuş doktoruda zaten bu vakitlerde gel bir görün demiş birlikte gidelim dedik.. Olmaz mı Miran?
İkisi bakışıp bize döndüğünde yavaşça kolumu Miran in koluna geçirip kemikli elini okşadım gözlerinin içine kirpiklerimi kırpıştırıp baktığımda..
İyi gidin yavrum amma korumasız gidemezsiniz..
Yasir: Aynen öyle..
Hüsna mutlulukla bana baktığında heycanla gülümsedim.
Hüsna: Teşekkür ederiz o zaman yarın 16,5 de beni konağın önünden alırsın Selim öğlen misafirlerim olacak çünkü onlardan sonra gideriz.
Evet evet öyle yaparız
Vedalaştıktan sonra arabaya binip konağa doğru yola koyulmuştuk.
Hüsna yengeyle bayağı yakınsın ha..
Evet seviyorum tatlı kadın..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsen Ya Beni (BXB)
Fantasyköyünün tek doğurgani olan Selim Ve onun baş belası Miran ağa ağa kurgusudur Sevme beni kitabımın karakterlerinden Miran Karan ağa ile biriciği Selim ağa nin sevdalanma hikayesidir Kitap 1980' lerde geçiyor O zamanın kültürel ve sosyal olayların...