Hadi biraz ilerleyelim..
Hala aklımda malum bölüm belli değil sanırım yazarken belli olacak herşey..
Ve malum bölüme tam olarak iki bölüm var gibi
Hadi bakalım cikacaz bu iştende...
_________________________________________
Meyhane olayının üzerinden tam 4 hafta geçmiş babamlara gelmiştik el öpmeye bu dört hafta boyunca o kadar sık hasta olmuştum ki anca şimdi gelebilmiştik..
Garip bir şekilde adet olmuştum ama çok az.. Böyle biraz akıp durmuştu anneme sormam gerekiyordu..
Miran ve babam akşam yemeğinden sonra atlara bakmaya gittiğinde annemin kolundan tutup bizim kaldığımız odaya çektim.
Kapıyı kapattıgimda kaşları çatik anama döndüm karnıma giren ağrıyla yüzüm buruşurken elim kasığıma gitmişti anamın bakışları karnıma giderken acıyla inledim adet ağrısı gibiydi ama daha acı vericiydi...
Annem hızla yanıma yaklaşıp koluma girdi yavaşça yatağa yaptırdığında derin bir nefes aldım karnıma vuran ağrılar hafifledi neyseki uzmanınca
-De bakayim Selim ne derdin vardır adetmisin yoksam
Onun yamacıma oturtup " Anaaa" tebessüm edip anlimdan öptüğünde gözlerim dolmuştu ne ara bu kadar duygusal bir insan olmuştum anlamadım herşeye aglayasim var...
- Yoksam benim yavrum yavru mu taşır Selim...
- Anaaa olabilir mi..
Elim karnıma giderken yumuşakca sevdim karnımı olabilir miydi ....
Korunmuyorduk ama kanda gelmişti...
- Valla olur anam zaten geldiğinden beri yürüyüşün bir garip geldiydi.. Karnına ve beline ağrı saplaniyor değil
Başımı salladığımda gözlerinden bir yaş aktı " Oğlum benim küçüğüm.. Kontrol edilmen gerek yavrum benim ağana gecikmeden söyle ... " Bana sarıldığında boynumu gıdıklayan tulbentin boncuklarıyla gülmekle ağlamak arasında kalmıştım..
Hamileydim belkide...Miran in tohumu yeşermişti topraklarimda..
- Ana nasi diycem ya değilsem yanılıyorsam..
-Yavrum ben yapılacağımızı pek zannetmem.. Korunmuyorsaniz tabi..
Yüzüm kıpkırmızı olmuştu..
-Yok ana...
- Eyi eyi gebe olmaman için bir sebep yoktur oğlum ağana diyesin bu gece yakın vakittede gidip bir hekime göster kendini
Başımı salladığımda saçlarımı okşayıp " Oğlum korkmayasin.. Bilirim bebe yükü kolay değildir.. Belki zor geçecek gebeliğin belki kolay ama kocan sana destek olacaktir.." Doğruydu Miran beni bir başıma bırakmazdi..
Başımı sallayıp onu onayladığımda" Ee hayde ben gidemde yavrularıma rahatsız etmeyecek birşeyler getirem he oğlum kokusu neyin rahatsız eden birşey vardır ?"et kokusu haricinde hiçbir şey rahatsız etmiyordu bu ara..
- Ana et harici birşey yok
Onun odadan çıkmasıyla üstümdekini biraz yukarı çıkarıp karnımı açtım dışardan hiçbir şey belli olmuyordu..
Hafiften gelen kasıntiyla elimi karnıma atıp ovalamaya kendimi rahatlatmaya çalıştim aniden ağzıma gelenlerle hızla yataktan kalkıp banyoya koştum içimdeki herşeyi boşalttıktan sonra belime giren sancıyla birlikte yatağa gidip oturdum zor olacaktı...
Derin nefes almaya çalışırken kapı bir anda açılmışti kafamı kaldırıp baktığımda Miran nın endişeyle bana baktığını gördüm..
Annem ne demişti ona acaba?
- Yavrum hasta mısın annen rahatsız olduğunu söyledi..
Gelip başıma elini koyduğunda sıcak eliyle gözlerim kapandı hiç kimse onun kadar güvende hissettirmiyordu...
- Ateşinde yok ne oldu yine karnını mı üşüttün yine
Başımı göğsüne yaslandigimda kollarını sarmıştı belime sıcak göğsünde nefes almak daha kolaydı sanki..
- Miran..
- Efendim yavrum ,söyle ceylan gözlüm..
- Ben galiba gebeyim..
Belimi öfeleyen eli dururken başımın altında ki kalbinin hızla atmaya başladığını hissettim..
Başımı hafifçe kaldırıp baktığımda dolu gözlerle bana baktığını görmek göz pınarlarimda biriken yaşların akmasına vesile oldu..
- Be - n ba- ba mi oldum..
Titreyen sesiyle gülümseyip başımı salladım..
- Bir bebek...
Önümde diz çöküp karnımı açtı hafifçe pürüzsüz tenimi okşayıp " Burda bir bebek büyüyecek ya.. Bebeğimiz olacak " kasılan karnıma eğilip öptüğünde içimin titrediğini hissetmiştim.
- Miran belli değil tam , hekime görünmek lazım...
- Tamam yavrum yarın sabah merkeze inelim o vakit..
Orda iyi bir hekim var güzelce bakar sana sonra bebeğimiz için birşeyler bakarız .
Bebeğimiz.. İkimizin bebeği sıcak dudaklarını tekrar karnıma bastırdığı sırada kapımız tıklanmıştı üstümü düzeltip geri çekildiğinde kapıdakine girmesini söylemiştim.
Anam arkasında yardımcı kızlardan biriyle gelmişti kız elindeki siniyi komodine yerleştirip geri çekilirken anam gelip bana baktı .
- Kustun mu sen ?!
- He ana çıkardım bir anda..
- Haa iyiki hafif olandan yapmışım ağam biz sizi rahatsız etmeyelim , Selim yemeğini ye güzelce oğlum aç karna durulmaz öyle
Çalışan kızın bakışlarına kitlenmiş şekilde annemi dinlerken kız sonunda Miran dan bakışlarını çekmişti.
Göz göze geldiğimizde sırıtip anneme döndüm ne istediğimi anlamış olmalı ki kızın kolundan tutup çıkmışti odadan.
- Bakışlarınla bitirdin olayı ha yavrum
- Ehh öyledir tabi ,uzatsana siniyi.
Siniyi uzatmasini beklerken yan şekilde oturup kucağına almıştı bir kaşık alip ağzıma uzattığında beklenmedik davranışı kalbimi hızlandırmaya yetmişti.
- Mirann. Kendim yiyebilirim kocacım verirmisin kaşığı
- hayır ben yedirecegim aç bakalım ağzını bekletme kocani hadi bakalım uslu ol
Dudaklarimi büzdüğümde hızlı bir öpücük kondurup dudaklarıma kaşığı uzattı mecbur ağzımı açtığımda dikkatle içirdi.
- Ohh şifa olsun biriciğime
Sabırla çorbayı içirip dudağımı sildiginde yanağından öpüp sarıldım iyi ki Miran 'ı o gün görmüştüm iyi ki o gün ayağımı yaralamıştı..
Saçlarımın arasına bıraktığı öpücükleriyle masyişirken gözlerimi kapadım yemekten sonra bir uyku çökmüştü sanki üzerime..
Miran in beni yatağa yaptırdığını hissederken içimde garip bir huzursuzlukla uykuya daldım..
_______________________________
Bitti
Diğer bölümü bir çoğunuz tahmin ediyordur..
Nasıl olacak bilmiyorum..
Herneyseee
İçimde bir buruklukla yazdım bu bölümü kaç kere sildim baştan yazdım bilmiyorum.
Nerden çıktı bu bebek öldürmek ya off..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsen Ya Beni (BXB)
Fantasyköyünün tek doğurgani olan Selim Ve onun baş belası Miran ağa ağa kurgusudur Sevme beni kitabımın karakterlerinden Miran Karan ağa ile biriciği Selim ağa nin sevdalanma hikayesidir Kitap 1980' lerde geçiyor O zamanın kültürel ve sosyal olayların...