31

503 56 32
                                    

Selam...

Hadi başlayalım l

__________________________________________

Bir haftadır olduğu gibi yatıyor yatıyor ve yatıyordum o kadar sıkıldım ki...
Doktor hafif bir çatlak olduğunu ayağımın üzerine çok gerekmedikçe basmamin iyileşmeyi zorlaştıracagini söyledi.

Eee Miran da beni hiç kaldırmadi haliyle her gün bana yeni bir kitap okudu.

Benimle okuma çalışması yaptı radyodan birlikte müzik dinledik veranda denen yerde birlikte güneşin batışını bile izledik çok güzeldi ama sıkıldım!

Hala çıkarmaya vardı ama ben bunalmıştım ve Miran bunu fark edip beni dışarıya bir festivale götürmeye karar verdi..

Buraya geldiğimden beri öğrendiğim kelimelerin haddi hesabı yok ciddiyim fazlasıyla bilgi doluyum..

Yas durumuna gelecek olursak.. Her gün bebeğim için Kur'an okuyorum oturmali şekilde namaz kılıyorum..

Miranla birlikte günün büyük bir bölümünde kuran okuyor ibadetlerimizi yerine getiriyorduk öyle yada böyle geçiyordu zaman...

Şimdi üzerimde beyaz tişört altımda siyah şortla birlikte hazırdım ama Miran kaşlarını çatarak bakıyordu şortuma

- Bakma öyle hava güneşli hirkamda var yanımıza bir şalda alırız olmaz mı lütfen Miran Diyarbakır' da giyemem zaten ...

Kirpiklerimi masumca kirptigimda oflayip kabul etmişti beni kucaklayip arabaya kadar taşırken arka koltuğa oturtmasiyla yanağına kocaman bir öpücük bıraktım .

Opmemle sırıtip kapıyı kapattığında gülümseyerek önüme döndüğümde Kazım abinin bize tebessümle baktığını gördüm utançla yanaklarım kızarırken Miran diğer kapıdan arabaya binmişti.

Arabanın çalışmasıyla onun göğsüne yaslayıp gözlerimi kapadım hastaneye gitmişken doğum doktorunada görünmüştüm bu ay adet olabileceğimi söylemişti vitamin falan yazmıştı yine o okuyamadigim dilleriyle..

Üstümdeki yorgunluğun sebebi o olabilir diye bez takmıştım önüme sonuçta hiçbir şey yapmadan bu kadar yorulmam normal değildi..

Miran nin eli yanağımi okşarken iç çektim mayışıyordum adeta kollarının arasında..

Yol boyunca uyuklayip hafif karnımın ağrısıyla sizlanmiştim Miran a oda muayene sırasında benimle olduğu için adet olacağımin fatkindaydi .

Tabi düşükten dolayı ne zaman olacağı belirsizleşti ama yarın bugün olurdum herhalde.

Neyse Miran yine yürümeme izin vermiycekti ki onu iki damla göz yaşı ile ikna edip  yaslanarak yürüyebildim..

Kocanız size düşkün olunca hayat bazen zorlaşıyor tabi.. İnsanların meraklı bakışları arasında orta siralardan birine oturduk Miran korumalara patlamış mısır evet patlamış mısır aldirtti..

İlk gördüğümde ne olduğunu anlamamiştim Miran bana dikkatle açıklarken biri arkamızdan sandelemize tekme attı pala bıyıklı cüsseli bir adamdı .

Miran hızla ayağa kalktığında adamla boyları eşitlenmişti korkuyla ayağa kalkmaya çalıştığımda dengemi kuramayip düşmüştüm ayağımın acısıyla inlerken  adamın iğrenç sözlerini duydum..

- Ne işiniz var lan burda dağ kackinlarina bak hele sinema izlemeye gelmişler! Askerlerimiz sizi nasıl es geçmiş? Yoksa yalvardinizda mi almadılar içeri

- Sikerim lan senin belanı doğru konuş! Senin o askerlerin benimle omuz omuza kan döküyordu dağlarda siktirme belanı !

Adam Miran a yumruk attığında kadınların çığlıklari gecenin karanlığını delip geçti düştüğüm yerden onlara bakarken Kazım abi yanıma gelmişti .

Sevsen Ya Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin