38 ❤️‍🔥

370 51 35
                                    

Hello

Offf çok tatlı sahneler var aklımda

Ama daha var onlara hele bir Diyarbekire gitsinlerde..

_______________________________________

Zilgitlar çekiliyordu gelişimize evet Diyarbakır a dönmüştük hemde büyük bir konvoyla..

Miran güç gösterisi yapmak için kullanıyordu geldiğini duyurmak içindi bunların hepsi..

Konağın kapısına geldiğimizde arabadan inmiştik ağalar beni gördüğü gibi başını eğdiginde Miran' a dönüp baktım elimi avcunun içine aldığında zilgitlarla girdik konağa..

Delal anayi gördüğümde elini öpüp sarıldım bana sıkıca sardığı kollarıyla gözlerim dolmuştu." Oğul hoşgeldin...İyisin inşallah.." başımı kaldırıp burnumu çektiğimde " Yoksa benim deli oğlum üzdü mü seni ? " Başımı iki yana olumsuzca sallayıp " Yok ana seni özlemişim sadece ondan.."dediğimde tebessüm etmişti .

Ana ben nasıl üzerim gülümü ayıp ediyorsun..

Berzan ve Fırat abiylede merhabalaştiktan sonra arkamı dönmüştüm ki gözleri dolu dolu bakan anamla göz göze geldim..

En son kriz geçirdiğim gün yüzünü görmüştüm ne kadarda zayıflamışti böyle..Bir yabancı gibi köşeye çekilmişlerdi babamla ..

Ana özlemedin mi oğlunu..

Onlara yaklaşıp sıkıca sarıldım anama babamdan bizi güçlü kollarıyla sarıp sarmaladiginda anamın göz yaşları boynumu ıslatmişti..

- Özür dilerim Selim..Affedesin ananı...

Tülbentinin üzerinden öpüp ikisine dolu gözlerimle baktım " Ana bende özür dilerim iyisiniz değil.." babam anlimi öperken anam yanaklarımı öpmüştü.

- Vallahi oğlum seni özlemekten başka derdimiz tasamiz yoktu..İyi gelmiş ama Antalya sana belli..

Babam ikimizide kolunun altına alıp Miran in ardından konağa soktmuştu şark odasına geçtiğimizde kurulu sofranın başına oturan Miran in yanına oturdum.

- Baban doğru der özlemden başka tasamiz yoktu..Kilo almışsin oğlum sanki he ağamiz pek iyi bakmış sana..

- Ayağımı incittim ana ayağa falan kalmak yasak oluncada aldım bir kaç kilo..

Miran ekmeği bölüşüp elime verdiğinde gülümsedim ona buraya geldiğimiz gibi o sert haline dönmüştü ama akşam odamızda aynı adam olacaktı biliyordum.

- Ağam..

Anamın seslenmesiyle Miran lokmasını ağzına atmadan durdu baktı ona.

- Buyur Zelal hanım..

- İzin verirsen bu gece oğlumla uyumak isterim..

Anamin lafıyla herkes suspus olurken Miran bana dönüp baktı heycanla ne diyeceğini merak ederken elimden tutup öptü " Valla normalde Selimsiz yapamam ama iyi bari bu gecelik olur.." dedi..

Anam teşekkür ederken babam " İyi aramızda uyursun artık bebekliğindeki gibi.." gülüp başımı salladığımda Miran in bakışlarını üzerimde hissettim..

Berham : Eee abi Fatih komtan nasıl mış ?

Napsin keyif  çatıyor tabi burda yaptı üç sene görev adam üç defa terfi aldı..

Şimdide orda komutanlığın keyfini yaşıyor.

Fırat: Ben duydum ki birşeyler olmuş abi az daha hapislik oluyormuşsunuz yine..

Sevsen Ya Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin