Selam
Hala biraz hüzünlü bölümler ama toparliycaz
İkisininde bu kadar etkilenmesinin bir sebebi rüyalari..
Bebeği rüyada görmemiş olsalardı bence daha az etkilenirler di.
___________________________________________
Bir hafta olmuştu Miranla Antalya' ya gitme kararı alalı.. Yaralarımızı kirginlarimizı birbirimizde yavaşça sarıyorduk..
Eskisi gibi kriz gecirmiyordum Miran beni sakin tutmak için elinden geleni yapıyordu..
Beni anlayan acımı benle yaşayıp küçümsemeyen birinin olmasıyla herşey daha iyiye gidiyordu..
Öyle yada böyle bir haftayı devirmiştik Diyarbakır da.. Bebeğimizin adını taşıyacak bir ilk okul yaptırmaya karar vermiştik bile.. Savaş Karan ilk öğretim okulu..
Bebeğimin adını taşıyan bu okulda ne nesiller yetişecekti umut diye..
Uzun ve yoğun bir haftanin sonunda Antalya yolundaydik şimdide..Bu yaşıma kadar hiç Diyarbakır dışına çıkmadığım için gergindim ama yanımdaki adama sonsuz bir güvenim vardı..
Onun göğsüne yasladigim başıma başını yaslayıp yolu izliyordu benimle, şoförümüz Kazım abi bize bakmadan öndeki koruma aracını takip ediyordu.
Yemyeşildi tarlalar küçük büyük evler donatmışti yollarin iki yanını..
Gözlerim uzun zaman sonra gelen bu huzurla kapanirken üstüme bir örtü serildigini belimin sıkıca kavrandigini hissettim... Tüy gibi bir dokunuşla uykuya dalmıştım..
Yanağımı okşayan nasırlı ellerin hissiyatiyla uykum açılırken saçlarımın arasına bırakılan derin öpücüklerle gözlerimi araladım..
Gözlerimi kırpıştırıp uykumu açarken çenemi hafifçe tutup kaldırdı başımı Miran.
Siyah gözlerinin karanlığında gördüğüm yansimamla gülümsedim gözleri dudaklarıma düşerken geri çekildi.
Uzun zamandır birbirimize o anlamda dokunmamıştık bu yasımıza bir ihanet gibi hissettirdi zaten..
Camdan dışarı baktığımda gördüğüm masmavi şeyle heycanla doğrulup Miran nin üzerinden eğilerek iyice cama yaklaştım çok güzel görünüyordu.
Deniz buydu demek...
- Sakin ol Selim.. İnelim hele bir araçtan bakarsın rahatça .
Önce o inip elini uzattığında tutmuştum elini sarı kumlara vuran deniz çok güzel görünüyordu..
Oğlumun gözleri bu renkteydi....
Miran a dönüp baktığımda hasretle bakıyordu sanki mavilere..
Kazım abilere etrafa göz kulak olmalarını söyleyip önümde eğildiğinde ne olduğunu anlamayarak bakmıştım ona .
- Yavrum ayakkabına toprak girer çıkaralım biraz yürüyelim temiz kumda
- Ben çıkarırım Miran eğilmeseydin keşke adamlar bakıyor.
Aşiretin adamları garipsercesine bakıyordu tabi Miran ağa gibi biri ikincikez eğiliyordu birinin önünde..
- Kesin lan bakmayı!
Hepsi önüne dönerken pantolonun parçalarınıda katlayıp ayakkabımı çıkarmıştı..
Kendi ayakkabısınıda çıkardığında Kazim abiye verdi ayakkabı çiftlerini.
Ellerimiz buluştuğunda bir öpücük kondurup denize doğru yürümeye başladık..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsen Ya Beni (BXB)
Fantasyköyünün tek doğurgani olan Selim Ve onun baş belası Miran ağa ağa kurgusudur Sevme beni kitabımın karakterlerinden Miran Karan ağa ile biriciği Selim ağa nin sevdalanma hikayesidir Kitap 1980' lerde geçiyor O zamanın kültürel ve sosyal olayların...