9

772 59 20
                                    

Bu mapustan ayrılma olayını nasıl yapcam bilmiyorum

Evlilik teklifi yaptırmak istiyorum

Ama nasi olcak bilmiyorum

Bu kitap niye böyle oldu ya
________________________________________

Deliğimden akan birşey hissetmemle uykum açılırken etrafa baktım dogru ya mapustaydim.

Islaklık artarken elimi pantolonumun içine soktum geri çıkardığımda gördüğüm kanla oflayip kalktım yerimden .

Ağa daha uyanmamişti başımızda da biri yoktu ama bez koymaliydim önüme nasıl diycektim ki ağaya diyemem utanırım offf ...

Stresle bacağımı sallarken kapının açıldığını duydum başımı kaldırıp baktığımda Yusuf komtani ve başka bir komtan daha vardı yanında..

- Yusuf uyandır ağayi zaten başımıza açtınız bir bela

İkisini izlerken komtan benim kapımı açtı " Sen Selim olmalısın , İyimisin hasta görünüyorsun" bana dokunacakken " Sakın Ali komtan ! Ona kimse  dokunmayacak " adının Ali olduğunu öğrendiğim komtan Ağa'nın uyarısıyla geri çekilirken bende bulunduğum yerden çıktım.

Miran ağa yanıma gelip bana baktığında kaşlarını çattı " Ne oldu Selim çok solgun görünüyorsun, üşüttün tabi inat oğlu inat komtanlar sağolsun sapa sağlam çocuğu hasta ettiler .

Ali komtan kaç gündür bunlar yüzünden ne haldeyiz görüyormusun sözde adalet diye saçma sapan şeyler yaptı askeriniz ."
Sinirle söylediklerine komtan birşey demezken içimden akan şeyin hissiyatı beni daha da geriyordu..

- Acaba hemşire hanımı buraya getirebilirmisiniz Yusuf Komtanim

Miran ağa endişeyle yüzümü ellerinin arasına alıp " Selim neren ağrıyor hem neden biz gitmiyoruzda onu istiyorsun?

Hareket edemez misin çok mu canın yanıyor ,Ben kucaklarim seni olmaz mı ?

Peş peşe sıraladığı sorularının ardından tam beni kucağına alacakken onu durdurdum söylemek zorundaydım galiba yoksa bu adam kucaklayıp götürecekti beni arkam tahminen kan olmuştu bile...

- Söylemem ağam sana

Kaşları kalkarken Ali komutanın belinden aldığı silahı Yusuf komtana doğrulttu. Ne yapıyordu bu adam

" Niye yoksa bu komtan kılıklıya mi dersin Selim haa çok güveniyorsun herhalde komutanına " silahı ona doğru sallarken korkuyla onun kolunu tutmuştum nasıl böyle yalniş anladi onu bile anlamadım..

- Ağam napiyorsun bırak silahı Allah için onada söylemem hadi lütfen

Gözlerime bakıp silahı Ali Komutana verdikten sonra kolunu tuttuğum elimle beni kendine çekip kulağıma eğilip " Hadi söyle bana ne oldu,bende mi utanıyorsun cekiniyorsun yoksa?" Oflayip hayır dediğimde

" Selim dellendirme güzelim söyle bak kucaklayıp götürürüm seni burdan " yanaklarımı şişirip ofladim.

Tehdit ediyordu bide koskoca ağa öğrenmek için tehdit ediyordu , kulağına eğilip" adet oldum ,ay başım " dedikten sonra başımı başka tarafa çevirdim utanıyordum yanaklarım kızarmaya başlamıştı bile .

Bir süre ondan ses seda çıkmazken komutanların garip bakışlarını umursamadan ona döndüm geri anlamazca bakıyordu bana yoksa bilmiyormuydu adet nedir ?

Bir süre yüzüne öylece baktıktan sonra yüzü aydınlanma yaşamış gibi bir ifadeye büründü sanırım yeni anlamıştı.

Anladığı gibi kaşları çatilirken " Yusuf komtan üstündeki hırkayı ver bakim bana  , şuan sana ekstra sinir oldum benim hirkam varken neden senin hırkanı kullanmak zorundayim ki " Ali komtan sessizlik içinde bizi izliyor Ağa'nın dediği ve yaptığı hiçbir şeye karışmıyordu.

Sevsen Ya Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin