Helloooo
Yoruldum aga...
Bu kurguya nasıl veda edeceğimi hiç düşünmedim..
Zor olacak..
Neyse 50 oy istiyorum 80 yorum
______________________
Önümde yalvarıp duran kıza bakarken aklıma eğer planı tutsaydi yaşayacagim acı geliyordu..
Ya Miran zayıf bir adam olsaydı...Ya emellerine ulaşip üstüne kocamdan hamile kalsaydı yaşayabilir miydim?
- Ağam affedesin..Ben kendim yapmadım zorladılar..
- Zorladiklarini hiç zannetmiyorum, Miran bu kızın baştan beri gözü sendeydi bana kin ve nefretle bakıyordu..
Miran kıza hiç bakmıyordu ya önüne silahına bakıyordu ki içindeki aksanlari temizliyordu sakin bir şekilde ağlayan kızın karşısında yada bana dönüp bakiyordu sanki herşeyi bana bırakmış gibiydi..
Ama merak ediyorum neden banada o ilaçtan verdin ve kim sana benim kocamın koynuna girme emri verdi ?
Kızın gözlerindeki geriden gelen hırsı kini görebiliyordum netti isteyerek bilerek yapmış yemeğimize içtiğimize ilaç katmıştı.
Konuş! Damat ağanın sorusuna cevap ver !
- Ağ-am bana iki tane kutu verdiydiler biri şey için diğeri sizi uyutmak içindi..
Miran ağamin serbetine koydum ,diğerini sizinkinide aslında etli yemeğinize koymuştum ama siz onu yemediniz...
Sizin nasıl diğer ilacı aldığınız bilmiyorum..Etli yemek..İçinde bamya var diye yememiştim tabi bunu bilemezdi neyseki.. Şerbeti hiç sormayin biraz bizim kuduruklugumuzdan dolayı olmuştu...
Bak iyi ki yapmışım Selim yoksa nasıl dayanacaktin iki gün boyunca..
Kulağıma eğilip fisildadiginda kizararak başımı eğmiştim kızın bakışlarını hissederken Miran temizlediği parçaları saniyeler içinde birbirine geçirip kıza doğrulttu.
Sana bakacağım tek an kafana sıktığım andır! Şimdi de bana kim sana bu emri verdi yoksa yalnız seni değil tüm ailenin canını alırım!
- Ağam...Diyemem yalvarırım canıma kıymayın..
Diyeceksin!
- Ağam...
Sen bilirsin biz her türlü öğreniriz ama sen bize söylemediğin için ölürsün..
Kızın gözlerinin içine baktığımda yutkunup " Bana emri veren büyük halaniz Yade'dir ...Bana ağaya soy gerek o erkekden bozma bozuk soylar verir zaten taşıyama-" sözünü bitiremeden Miran in silahını çekip sikmasiyla yere devrilmişti başında açılan delikle..
Kadir alın götürün bunu Yade halanin başınada güvendiğin dört adamla iki kadın ver onun dışında kimseyle görüşmesi yasak bundan sonra.
Kadir : Ağam..O babanızın halasidir...O emanettir
Emanet zaten emanet olmayaydi öldürdüydüm onuda bu sıçanı gibi...
Yade hala haddini aşmıştir ben babam gibi yumuşak davranmam. Eşimi incitmeye çalışanı bin parçaya bölerim de hayde dediklerimi yapasın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsen Ya Beni (BXB)
Fantasyköyünün tek doğurgani olan Selim Ve onun baş belası Miran ağa ağa kurgusudur Sevme beni kitabımın karakterlerinden Miran Karan ağa ile biriciği Selim ağa nin sevdalanma hikayesidir Kitap 1980' lerde geçiyor O zamanın kültürel ve sosyal olayların...