35🔥❤️‍🔥

409 53 42
                                    

Ay bunlara ne verdiler acaba

Kudurdular bir anda

Neyse öğreniriz

55 oy ve yb gelir
______________________________

Selim'in dudaklarına yapışıp bastırdım sertliğimi onunkine , ne olmuştu anlamamıştım biri yemegime birşey koymuştu sanırım..

Sikime elini atan Selim le dudaklarına dişlerimi geçirip kanayana kadar ısırıp emdim ağzıma gelen kanıyla garip bir haz alarak daha da dikelmiştim.

Acı vermeye başlayan sertligimle inleyerek geri çekilip üstümdeki gömleğin düğmelerini çekerek koparmış yere düşen düğmeleri umursamadan gömleği de firlatmiştim bir köşeye.

Elim kemerime gidecekken Selim beni devirip üstüme çıktı." kocam çok yavaşsin dayanamıyorum " hızlıca kemerimi düğmelerimi açıp çamaşırimin iki köşesinden çekti rahat indirsin diye kalçamı kaldırdığımda sikimi çamaşırın üzerinden öpüp indirdi dizlerime kadar herşeyi.

Üstündeki tül gecelikten belli olan tomurcukları kafayı yedirtecek kadar güzel görünüyordu..

Toplarımi sıkıp bırakıyor o küçük eliyle beni çekiyordu ama yetmiyordu hiçbir şey yetmiyor daha da harliyordu içimdeki ateşi onu hızlıca altima alıp üstündeki geceliği çıkarıp köşeye attığımda yanakları kızarmaya başlamıştı..

Elim onun küçüğüne gittiğinde titrek nefesi kulağıma gelmişti sırıtip yavaşça çekmeye başladığımda inleyerek başını geriye atmıştı.

- Yavrum sende özledin mi beni he ? Nasılda sızdırıyor..

- Aghh Miran lütfen..Evet çok özle-dim

Baş parmağımla sızan menisini dagittigimda parlak başı yutkunmama sebep olmuştu eğilip ağzıma aldığımda Selim 'in inlemesi doldurmuştu odayı o kadar özlemiştim ki adımla inlemesini..

- Ohh tadını öyle özlemişim ki..İnle Selim adımla inle..

Islak deliğine paramklarimi daldirdigimda küçüğünüde ağzıma almıştım daralmışti tabi aylar olmuştu sonuçta.. ilk gecemiz gibi hızla atıyordu kalbim.

Sıcak dar duvarlarında gitgel yaparken iki parmağımla dilimle yalayıp yutuyordum küçüğünden akan menilerim.

Dibine kadar ağzıma alıp ona baktığımda aralık ağzıyla nefes nefeseydi boşta olan elimi ağzına uzattığımda ağzına alıp emmişti gözümün önünde beliren görüntüyle segiren sikimle yalnislikla dislemiştim küçüğünü..

- Aghh Miran! Ohh

Disledigim gibi inleyip gelmişti ağzıma..Sakinlesene kadar ağzımı çekmeden onu yalamaya parmaklamaya devam etmiştim parmaklarıma alışmışti zaten sırılsıklamdi..

Küçüğünün başından öpüp ayrıldığımda gözlerini aralayıp bakmıştı usulca yüzüme ağzındaki parmağımı gözlerimin içine bakarak dişleyip yaladiginda parmaklarımı çıkarmıştim içinden öyle ıslanmışlardi ki buruşmuştu resmen parmaklarım..

Sivisiyla ıslanan parmaklarımı sikime sarıp çekmeye başladığımda parmağımi ağzından çıkarmış dilini gezdirmişti kurumuş dudaklarında..

- Bana ver kocacım..Tadını özledim..

Elini uzatıp avuçladiginda başımı salladım hipnoz olmuşçasina yanına yaklaştığimda önce boydan boya yalamış ardından ağzına almıştı inlyerek yatak başlığına yaslandigimda bir tur yalayıp öpüp ayrıldı.

Ne oldu diye soracakken toplarımdan başlayarak yalayıp dişlerini geçire geçire emip ağzına almıştı tekrar " Aghh Ohh Selim.." sıcak ağzı öyle güzeldiki..

Sevsen Ya Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin