Selamm
Yavaştan final hazırlıklarını yapalım bari
50 oy 80 yorum
_______________________________________Elimdeki badiyi oflayip yatağın üzerine attığımda aynadan bana anlamsız bakışlar atan kocama döndüm.
Üstümdeki çamaşırdan taşan göğüslerime inen bakışlarıyla sinirle kaşlarımı çattım koyun can kasap et derdindeydi yine..
Selim gitmesek mi acaba yesem seni yatağımızda.
Ya Miran üç haftadır gelmişiz bir kere insan içine çıkmadım hem Serhat ağanin oğludur sünneti olan .
Aman be ! Neyse akşam alırım ,hadi giyinde çıkalım bu çamaşırla durman işimi zorlaştırıyor..
O hazırdı tabi ama ben secememiştim...
Ya Miran.. Benim hiç kıyafetim yok!
Yavrum gülüm nasıl yok geçen dolabı düzenlerkende niye bu kadar kıyafetim var diyordun...
Yok diyorum işte yok! Ben çirkin oldum dimi ondan güzel durmuyorlar üzerimde...
Kaşları şaşkınlikla kalkarken gözlerim üstünde dolandi bu adam niye bu kadar yakışıklı ve şık ? Sinir olmuş halde ona bakarken kalkıp sarılmışti bana hım iyi gelmişti..
Yavrum bence sen çok telaş ediyorsun ondan öyle geliyor hepsi çok yakışıyor sana deliricektim az daha zaten güzelliğini görecekler diye..
Gerçekten mi ? Güzelim dimi ben Miran beni hala seviyorsun ?
Ohaa ama senin kafa bu ara çok gitmeye başladı ha.. Aşkım gülüm sevdam tabiki seni çok seviyorum çokta güzelsin hadi giyin çıkalım anam bekliyor..
Kıyafetlere dönüp baktığımda umutsuzca tekrar denemiştim yok olmuyordu vallahi billahi de olmuyordu..
Yavrum bak bakim bu olmaz mı hım ?
Krem pantolonla yeşil bir gömlek çıkarmışti dudaklarımı büzerek bakıp incelediğimde anlimdan öpmüştü.
Tamam bu olsun bari...
Hızlıca altımdaki pantolonu değiştirirken Miran yine durmayıp geçirmişti kalçama egildigim gibi..
Sonunda giyinip çıktığımızda Delal ananın avludaki koltukta el işi yaptığını gördüm.
Ne örüyon ana?
- Vallahi oğlum sana patik örüyorum havalar iyice soğudu..
Ana ya.. Seviyorum seni çok..
Gözlerim dolmuştu off..
- Ayy oğlum noldu renginimi beğenmedin ? Miran yoksa sen mi birşey yaptın benim oğluma
Ana ben yarimi sevmekten başka birşey yapmıyorum yemin ederim duygulanmistir bu ara fazla duygusal..
Burnumu çekerek Delal anaya sarıldığımda oda sıkıca sarılmıştı bana..
Baran : Vallahi ben sana bu kadar sarilmamişimdir ana ...
Baran in sesiyle ayrıldığımızda anam ayağındaki terliği çıkarttığı gibi atmıştı Baran a tamda kafasina gelmişti ya..
Delal - Ula öküz gelip sarilsan seni iten mi var ?
Baran omuz silkip sehpadaki sunumlukta bulunan elmalardan birini alıp ısırmıştı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsen Ya Beni (BXB)
Fantasyköyünün tek doğurgani olan Selim Ve onun baş belası Miran ağa ağa kurgusudur Sevme beni kitabımın karakterlerinden Miran Karan ağa ile biriciği Selim ağa nin sevdalanma hikayesidir Kitap 1980' lerde geçiyor O zamanın kültürel ve sosyal olayların...