25

536 56 27
                                    

Selamm

Ne yazsam...

Neyse su akar yolunu bulur..
____________

İki hafta olmuştu yanali neyseki iyileşmişti pek lekesi kalmadan.

Bugün nün sorununa gelecek olursam sorun tam olarak Miran. Bekar hayatinda gibi gidip meyhanede arkadaşlariyla takılmak istiyor...

Ve tabii ki  bende istemiyorum kavga çıkardım...

- Ya gitmiyceksin işte istemiyorum

Napicam sanki orda güvenmiyor musun sen bana içip gelicez işte!

İS TE Mİ YO RUM GİTMEYECEKSİN HE EGER GİDERSEN YEMİNLE TOPUĞUNA SIKARIM!

SELİM! KARŞINDA AĞAN OLDUĞUNU UNUTUYORSUN !

ÖYLEMİ! Sende karşında eşinin olduğunu unutuyorsun ben senin karşında emrinde çalışan biri değilim!

Eşinim ! Gitmeni istemiyorum sen orda gönlünü yeylerken ben burda ne zaman geleceğini düşünüp duramam durmam !

Ya Halve vela kuvvete illa billahil azim ulan her zaman gittiğim gibi Yasir ve Serhatla içip gelicem bu ya bu birşey yok!

- Benide götür o zaman sadece içilecekse benide götür

Kafasını kapı kolonuna vurduğunda çığlık atmıştım... Bu adam harbi sinir hastasıydı..

Saçlarının arasından ince bir kan şeridi burnuna doğru akarken büyümüş gözlerle ona bakıyordum..

Korkma Selim ben sana zarar vermem...

hayır seni onların içkili halde bulunduğu yere götürmemm...

Sanırım artik ortayı bulma zamanıydi...

-Tamammm gitmeyelim o zaman.. Ama sende gidemezsin buraya çağır yukarda terasta için rakinızı söyleyin türkünüzü .

Bekar erkek gibi ne meyhaneye gitmek istiyorsun olmaz !

İtiraz edeceği sırada koltuğu gösterdim " Burda mi yatmak istiyorsun Miran ağa ? Hiç mi hakkım yok benim ,ben senin eşinim yatağına girip gönlünü yeyledigin bir oruspu değilim.

Nasıl ben senin dediklerine dikkat ediyorsam sende edeceksin bu kadar bitti." Yanıma yaklaşıp kollarını belime sardığında başımı kaldırıp baktım kara gözlerine beni anlamaliydi artık bekar değildi..

Üzgünüm tamam haklısın.. O halde onları yarın akşama çağırırım olur mu ?

Onlar geldiğinde odamizdan çıkmak yok ama .

Başımı sallayıp elimi saçlarının arasına soktum  elime gelen ıslaklıkla onu yayaga oturtup eğildim çekmecelere, onun önünde eğildiğimi bile fark etmezken pantolonumun içine giren elle irkildim .

Geri kaçmaya çalışırken kafamı çekmece köşesine vurduğumda acıyla inleyim kafami tuttum bugün bizde ne vardı böyle...

-Ya Miran sözde sana pansuman yapıcaktim niye durmuyorsun sanki şey yap diye eğildim sabır ya sabır

Çıkardığım pansuman kutusunu yatağa atıp aynadan kendime bakarken kolumdan tutulup çekilmiştim . Miran nin kucağına düştüğümde surat asarak ona baktım hiç durmuyordu bu adam daha dün gece hasadimi çıkarmıştı hala popom aciyordu..

- Ney öyle bakıyorsun ,yok sana bugün birşey canım acıyor hala

Ama bak sözünüde dinledim yapma böyle nolcak yavrum..

Ona büyümüş gözlerimle baktığımda masum olduğunu düşündüğü bakışlarıyla baktı ama yemezlerdi sabah bir kere akşam yapmayız dediği için izin vermiştim.

- Ama sen sabah demedin mi şimdi yaparsak akşam yapmayız diye hatta ben sana inanmadım sen yemin ettin

Bir eli belimi sarıp pantolonun düğmesini açarken diğer göğsümü avuçlamişti..

Sözümü tutamadığım tek yerin senin tenin olduğunu biliyorsun değilmi Selim  ?

Kuduruktu tabi tutamiyordu...Canım yanmasa bende isterdim ama yanıyordu işte! Anlamadığım bir şekilde kuru yanıyordu..

Hasta mı olmuştum neydim sanırım Delal anaya sormam gerekiyordu..

- Miran içim biraz kuru ve yanıyor..

Benim ıslatmami bekliyordur yavrum..

Yine oraya çekmişti ya ne diyim bu adama omzuna bir tane geçirdim. " Öyle değil kocam hastalık gibi geliyor batma var Delal anaya soracaktım fırsat olmadı. " Kaşları çatılırken pantolonumu iç çamaşırımla indirip yatağa yatırdı .

-  Ya Miran bırak anama soyliycem zaten normaldir herhalde.. Uff elleme be adamm aa bırak benide pansuman yapalım sana

Elinin altından kaçtığımda sinirle bağırmışti ama ona göstermek istemiyorum napim canım yanıyor zaten..

Gel buraya bakacam ne zamandan beri oran açıyor o şekilde?

Yani ilk yaptığımız zamanlardan beri desem keserdi bu beni kesin köşeden pantolonumu alıp odadan kaçtığımda arkamdan bağırışı geliyordu .

Delal ananın odasının önüne geldiğimde hafifçe tıklatıp arkamı kontrol ettim sinirli bir adet Miran ağa geliyordu hızlıca kapıya tekrar vurduğumda başı örtülü anamı görüp içeri hızla adım atıp kapadım ardımdan.

- Şeyy ana kusura bakma oğlunu biraz sinirlendirdim de  ona gitmesini söylermisin

Delal ana bana sen uslanmazsin diyip bağırdı kapıyı açmadan Miran' kapıya tekme attığında dönüp " Naptında bu kadar sinirlendi normalde de sinirli ama neyse.. " oflayip yandaki koltuğa oturduğumda kapıyı kilitleyip karşıma oturmuştu.

- Ana valla birşey yapmadım ya . Bak başka birşey hakkında tartıştık sonra o kapı kolonun kafa attı kafası yarıldı! İşte ona pansuman yapmak için kutuyu ararken kudurdu..

Yüzüm iyice domatese dönerken giderek sessizleşmiştim oda benim halime güldü . " Sana daha başta dediydik alıştirma bu kadar diye dee işte deli kan akmak istiyor eee bu çocuk şimdi yapmadınız diye mi bu kadar sinirli " utansamda anlatmaya başlamıştim bile anam sayılırdı..

- Yok ana şey benim ilkten beri batmam ve yanmam oluyor böyle kesiyorlar sanki içimi nokta nokta bugün biraz artınca istemedim oda sorgulayinca söyledim ona sinirlendi nasıl demem diye

Bana bakıp  kalktı ayağa " Aç bakayım oğlum ananım ben bana baktırmazsan ebeye gitmek gerekir belki hastalık kapmışsındır yeni evlenenlerde olur öyle" anan oğul benim şeyime bakmak istemeleri utanç vericiydi ama ebeyede göstermek istemiyorum..

Hasta diye dedikodu bile çıkarırdi bu millet hamilelik dışında gostersem..

Delal ana beni kontol edip çekmeceden kremleri çıkarıp yanıma geldi elime verdiği kremlere baktığımda

- Oğlum korkmana sebep olacak birşey değildir herkeste olur bu krem kaşıntı ve batmaya iyi gelir. Benim oğlan senden iki gün uzak kalsın sen bu gece benle uyu

O gece Delal ananın koynunda uyumuştum sabah kapının önünde başında kurumuş kanla uyuyan bir Miran beklemeden...

__________________________________''_'

Her evlilikte kavgalar olur!

Bunu unutmayın tartışma illaki olur

Miran da hata yapabilir Selim de kimse kusursuz değil

Bazen gereksiz kavgalar çıkartıp birbirilerinide üzebilirler..

Herneyse Miran a göstermeye çekinebilir bence gayet ..

Ne olduğunu kendiside kestiremedigi için çekinmiş olabilir sonuçta her gün sex yaptığı kocası.

Sonra görüşürüz yeni kurguyada hepinizi beklerim

Sevsen Ya Beni (BXB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin