Hello
Yeni bir bilgi vermem gerek
Size ancak akşam 9 gibi bölüm veririm gibi duruyor
Diğer kitapla birlikte...
Hadi bakalımm başlayalım..
______&_______&&&&&&&5&&&&&&&&
Huzursuz uykumdan yatakta kıpırtılar hissetmemle uyanmıştım annem gelmişti herhalde onun tarafına doğru kolumu atıp vücudunu kaydirip ona yapıştırdim vücudumu .
Yumuşak göğsüne kafamı koymak istediğimde sert göğüs kaslarıyla donmuştum gözlerimi aralayıp baktığımda siyah gömlek ve kalın pazilar dikkatimi çekmişti...
Kafamı kaldırıp baktığımda bana çapkın bir şekilde bana bakan Miran ağayı gördüm onun benim odamda ve dahi yatağımda işi neydi ? Ona yaslı vücudum aklıma gelirken hızla geri çekildim.
- Ağam ne işin var burda hele yatağımda ne işin var ? Biri görecek yalniş anlayacak nikahsız yatağıma girmen doğrumu?
Oflayip doğruldu yerinden ne vardı doğruyu söylemiştim birkere ben nikah yoktu bir kere günahtı yaptığı hem laf olacak uğraşmak istemiyorum insanlarla..
- Sanki koynuna girdim yattım yanına azcik çok huzursuz görünüyordun rahatlaman için yaptım yavrum
Gözlerimi kısarak ona baktığımda masum görünmeye çalıştı ama yemezler görmüştüm ki çadırı sapik herif oflayip " İyiyim ben hadi git ağam biri görecek" ciklayip üstüme eğildi.
" Dışarısı şuan çok kalabalık yemeğe arkadaşlarimi çağırdim onun telaşı var ,sanki yabancılar da neysee anlayacağın çıkamam ceylan gözlüm."
Buda yeni çıkmıştı ceylan gözlüm diyordu bana utançla yüzüm kızarırken kapının önünde konuşma sesleri gelmesiyle " Kalk burda dolaba gir ağam hadi bak biri görmesin istemiyorum zaten nişanlın olarak burda kalmam doğru değil.. " sıkılmış gibi bakti gözlerimin içine:
" İmam nikahını kiymaliydik bak hata ettim düğüne kadar beklemeyle.." kudurmuştu iyice yataktan kalkıp kolundan tuttum tabiki benim gücümle kalkmayacagini biliyorum ama kararlılığımi görünce kendi kalkardı..
- He ağam seni tutan zaten bir Allah'ın emridir onuda hallet sonra bende düğünde şişmiş karnımla olim yok ağam sağol,gir hadi şu dolaba.
Kanıma düşen gözleri parlarken niyeti bozduğuna emin olmuştum nolmustu bu adama böyle anlamadim..
Zarzor küçük dolaba soktuğumda kapakları kapattığım sırada annem içeri girmişti.. Gerginliğimi belli etmemeye çalışırken dolaba yöneldi önüne geçip açmasına engel olduğumda bana kuşkuyla baktı
- Noldu ana birşey mi ararsın ?
- Yokta izin verde dolaptan elbise çıkarim kirlendi üstüm hep
- Yok ana ben sana veririm ne giycen
İyice şüphelendiğini fark ederken " Selim yoksa yeni aldığımız çamaşırlarimi denedin oğlum.. Bak ayıptır ya başka biri girseydi odaya ha oğlum yapmayasin yapsanda bari kapının önüne birşey koy."Utançla kızarırken başımı salladım sesim çıkmazdi daha derken çatırdama sesleri geldi dolaptan...
Anam beni geriye itip dolabin kapağını açtığında Miran ağa çekingen bir ifadeyle gülümsedi keyfi yerinde gibiydi tabi çamaşır mevzusundan sonra .
Anamin gözleri büyürken utancim dahada artan utancımla gözlerimi kapayıp yatağa oturdum rezillik resmen..
- Miran ağa burda ne işin var ? Hiç yaptığın doğrudur ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsen Ya Beni (BXB)
Fantasyköyünün tek doğurgani olan Selim Ve onun baş belası Miran ağa ağa kurgusudur Sevme beni kitabımın karakterlerinden Miran Karan ağa ile biriciği Selim ağa nin sevdalanma hikayesidir Kitap 1980' lerde geçiyor O zamanın kültürel ve sosyal olayların...