Kırkbir kere maşallah diyelimmmm
Güzel gidiyoz bence
Final yakın ama nasıl olacak bilmiyorum doğumu yaptırırım
Biraz bebek Doğumu severiz ederiz sonra baybayyy
Arada belki özel bölümlerimle gönlünüzü senlendiririm..
______________________________________
Hafif çıkmış karnımla kocamın göğsünden başımı kaldırıp kalktım yataktan canım tatlı birşeyler çekiyordu...
Yavaşça odadan çıkıp mutfağa doğru ilerlerken gözümün önüne gelen katmer görüntüsüyle yutkunup hızlandım evde katmer varmiydi ki !?
Mutfağa girip dolaba baktığımda bırakın katmeri bir dilim tatlı bile yoktu..
Ağlama isteği gelirken ölürcesine istiyordum katmeri şimdi burnumu çeke çeke ağlamaya başladığimda sesim her saniye daha da artıyordu..
Sırtımın ağrımasıyla daha da siddetlenirken ağlamam yere oturup belime koydum elimi.
Yavrum neden ağlıyorsun gülüm benim he noldu ? Yanımdan da kalkıp gitmişsin..
Miran in sesiyle kapıya döndüğümde kollarımı kaldırdim kucaklamasi için kalkmaya halim yoktu...
Gelip beni kucakladiginda başımı göğsüne yaslayip burnumu çekmeye devam etmiştim..
Söyle Selim'im kocana derdini hayde
Ya Miran tatlı istiyorum çok istiyorum ölcem tatlısızlıktan yemin ederim çok istiyorum
Katmer istiyorum bennn bebekte istiyor..
Ömrüm sabah anama söyleriz yapar hım ne dersin .
Ben yarın istemiyorum şimdi istiyorum Miran ölcek gibiyim nolur..
Napicagini bilemez halde bana bakıp başımdan öptü öpücük istemiyorum iyi gelsede istemiyorum ben tatlı istiyorum..
( Annem ben doğana kadar dondurma ve tatlı yemiş ve tahmin edin kimin en sevmediği şey şerbetli tatlı ?)
Tamam yavrum ben senin en iyi tatlı ustasına katmer yaptırıp getireyim
Bende gelim Mirannn sıcak sıcak katmer
Dudaklarımı büzerek onu ikna etmeye çalıştığımda dudaklarımdan öpmüştü..
Tamam onada tamam ama bu gecelikle seni hayatta seni çıkarmam dışarı bilesin!
Hem sen nasıl indim bununla aşağı he ?
Onun kızmasıyla üstüme baktığımda utanarak başımı göğsüne sakladım nasıl bunla inmiştim ki herşeyim ortadaydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsen Ya Beni (BXB)
Fantasyköyünün tek doğurgani olan Selim Ve onun baş belası Miran ağa ağa kurgusudur Sevme beni kitabımın karakterlerinden Miran Karan ağa ile biriciği Selim ağa nin sevdalanma hikayesidir Kitap 1980' lerde geçiyor O zamanın kültürel ve sosyal olayların...