Moralim bozuk
Herkesin moralini bozmak istiyorum
Yorum sınırı koyuyorum
50 yorum
Yoksa bölüm yok
___________&&_&&&&&&&&5⁵&&&&&&&&
Diğer aşiretlerin kadınlarını öğle yemeğine çağırmıştı Delal ana hem beni görsünler hemde büyük ziyafetler için nasıl yapılır edilir öğreneyim diye.
Keşke yapmasaydik ama sözde ağa kadinlari olan bu kadınların bakışlarında gördüğüm hasetlik ve fitne ateşi canımı sıkmıştı Miran'ın adı geçince çoğunun gözü parlıyordu..
Birtek Yasir Ağa'nın hanımıyla anlaşabilmiştim şaşırtıcı şekilde arkadaş canlısıydi...
- Ahh ahh Miran ağa seçer diye kaç kız evlenmedi kaldı baba evinde o da ağa kızları varken geldi seni sevdi sendeki şansta kimsede yok ha Selim
Bunu diyen Rojava aşiretinin müstakbel geliniydi pek güçlü sayılmazlardi..
- Bence bu bir gönül eğlencesi yoksa ne bilsin köylü takımı konak aşiret yönetmesini ağam bence ikinci bir eş daha alır.
Diğer ağalar kızlarını o kadar beklettiler bir borç vardır.. Hele bir hevesini alsında sonra alır kendine bir gelin
Buda Şilan aşiretinin büyük geliniydi sinirim artarken " Kesin saçma sapan konuşmayı ağa oğlum Selim'i yari olarak istedi ve onla olacak böyle saçma şeylerle doldurmayın kimsenin aklını."
Delal ananın sözüyle burunlarını kıvırırken belimden çıkardığım silahla hepsinin gözü büyümüştü" Tekrar etsene ben gönül eglencesiymişim ya söylesene Şilanlarin gelini .
Sözünü tekrar ette sana sıkmayan ne olsun" kadınların gözü büyürken ona dogrultum ve bir el sıktım .
Kolunu sıyırıp geçen mermi duvara girdiğinde konağın kapısı açıldı aşiretin adamları endişeyle bana bakarken Şilan nin gelini Hüsna nin eli yarasına giderken ağlıyordu.
- Arayin Ağanizi diğer ağalarla gelsin buraya , yarım saati var hepsi burda olmazsa burdaki hiçbir ağa kızını sağ birakmam
Adamların başı olan Cevdet abi konağa girip ağayı ararken diğerleri tekikte bekliyordu .Kadinların korku dolu bakışları komikti ..
- Noldu sessiz kalacağımı falan mı zannediyordunuz sizce burda bir mazlum mu var? Ahh hanımlar hanımlar ilk görüşmemiz olduğu için biraz sakin ilerlemek istemiştim ama siz haddinizi fazlasıyla aştıniz !
Yasir ağanın hanımı bana dönüp baktığında ona sevimli gülümsememle baktım oda bana gülümsediğinde diğerlerine döndüm.
- Kimse benim şerefimdende onurumdan da kıymetli değil ben buraya şerefimle ve namusumla geldim ne birinin yatağına girip gönlünü yeyledim nede başka bir şey yaptım .
Delal ana ve annem tebessümle bana bakarken konaktan çıkan adamla namlumu ona çevirdim.
- Silahını ver bana Cevdet abi . Bendeki mermi bunlara yetmez .
Cevdet abi silahını bana verdiğinde içini kontol ettim tamdi yeterdi bu herhalde .
- Eee anlatmaya devam etsenize ağanın nasıl üzerime kuma getireceğini hatta hanım ağa edeceğini anlatin dinliyorum sizi
Tekli koltugun koluna oturup onlari süzdüm geldiklerinden beri benim olan Miran nin adını başkalariyla anan dilleri lal olmuştu ya..
Geldiklerinde sırıtan yüzlerinin şimdi ölüm korkusuyla rengi gitmişti.
- Ayyy hanimlar siz bizim nasıl tanıştığımızı biliyor musunuz durun anlatim çok güzel bir hiakye
Tam anlatacakken araç sesiyle durdum gelmişlerdi .
Avlu kapısı açıldığında Miran nin şaşkın ifadesine bakıp hızla silahı doğrultup sıktım sağ omzuna canım yanmışti gururum sarsılmışti bir mermiyle çözecektim bu işi.Eli omzuna giderken büyümüş gözlerle bana baktı .
- Hoşgeldin Miran ağa , hanımlar hadi sizde hoşgeldin diyin ağamiza hadi
Korkuyla mirildanmalari kulağıma gelirken oturduğum yerden kalkıp Miran a yaklaştım neler olduğunu hala anlamamışti belli ki .
- Miran ağa bu hanımlar derler ki evlendikten sonra ki bana resmi nikahı kiymayacagini da söyledi biri , hevesini aldıktan sonra üzerime kuma getirip onu bu konağa hanım ağa yapacakmışsin
Namlunun ucunu onun yarasına bastırırken gözlerinin içine baktım canım yanmışti bir ihtimal bile canımı yakmıştı.
-Selim , Selim'im eğer benden yana bir şüphen varsa sık şimdi kafama ! Senden gelecek olan ölüme bile varım ben nasıl üzerine başka birini getirebilirim .
Ucu kan olmuş silahımi onun omzundan çektim " İçimi yakan ne varsa kanından çıkardım . Sence kuşkum olmasa kafana sıkmazmiydim omzuna giren bu kurşun sadece bir uyariydi .
Canımı yakan babam olsa acımam ve emin ol eğer başını hedef alırsam ıskalamam ! " Gözlerinde gördüğüm keyifli ifadeyle geri çekilip merdivenlere giderken kolumdan tutup çekmişti.
Gövdesine yaslayıp başını boynuma sokarken arkada bize sinirli bir ifadeyle bakan babamla utanmıştım.
- Çekilesin Miran ağa ayıbı da bilmezmisin kaldır kafanı.
Babamın lafıyla geri çekildiğinde kadınlara dönüp bakmadan " Defolun gidin konagimdan ve duyurun heryere Miran ağanın gönlününde evininde tek sahibi Selim Tuna'dir " bağrışıyla kadınlar hızlıca giderken ellimi alıp dudağına götürdü avcumun içine bir buse bıraktığında kızaran yüzümle iki silahıda Cevdet abiye uzattım .
Omzundaki yaraya gözüm kayarken Delal anaya seslenip doktor çağırmasını istedim Miran nin yüzü terlemeye başlamıştı canı yansada sesi çıkmıyordu.
Onu koltuga oturtup ceketinin kolunu çıkardım, beni izleyen gözlerine bakmadan yarasını kontrol ederken Baranin gülmemek için kendini sıktığını fark ettiğimde.
- Güleceksen gül yoksa sıkacağım seninde topuğuna
Kahkaha atmasıyla ona gıcık bir ifadeyle baktım komik olan ne vardı acaba gerizekali.
- Neye güldüğünü banada söylede bende güleyim Baran efendi
Karnını tuta tuta gülmeye devam etmesi sinirlerimi iyice bozarken Miranin belindeki silahı kalktığım gibi ona dogrultum
- Kes gülmeyi komik olan ne söyle!
Yutkunup ellerini havaya kaldırırken herkes bana bakıyordu.
- Şey enişte abime ilkkez posta koyulduda ona güldüm ben ondan yani affet
Hihlayip silahı köşeye bıraktığımda oda içeri kaçmıştı. Miran hala sessizdi yalnızca gülümsüyordu.
- Ne o ağam pek hoşuna gitmiş omzuna sıkmam diğerinede sıkayım istersen ?
Başını sallayıp " He valla çok hoşuma gitti sıksana bir kere daha " bu adam akillanmaz uslanmazdi ...
Başımı iki yana sallayıp yanından kalkip babamin yanına oturduğumda gülen yüzü düşmüştü .
- Aman ha Miran ağa oğlumu kışkırtma yeminle sıkar .
- Ondan gelen herşeye varım ben Devran bey. Ölümde olsa zulümde olsa .
Bana sırıtarak baktığı sırada doktor gelmişti bile ..
Kurşunun çıkması falan derken baya kan dökülmüştü ya iyide olmuştu.. Kimse benim hakkımda atıp tutamayacakti..
____________________________&&&&&&
Kolay mı oğlum Selim Tuna nin kocası olmak
Amannn offf canım çok sıkkın herkesi öldürme isteği var
Neyse Miran a iyi oldu bence
Arada bazı sesleri ve düşünceleri söküp atmak gerekir
SONRA görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevsen Ya Beni (BXB)
Fantasyköyünün tek doğurgani olan Selim Ve onun baş belası Miran ağa ağa kurgusudur Sevme beni kitabımın karakterlerinden Miran Karan ağa ile biriciği Selim ağa nin sevdalanma hikayesidir Kitap 1980' lerde geçiyor O zamanın kültürel ve sosyal olayların...